طراحی سایت


طراحی سایت اصولی

مانند سایر پدیده هایی که در اطراف ما قرار دارند و مدام در حال تغییر می باشند، طراحی سایت نیز موضوعی است که دائم در حال تغییر می باشد. همانطور که در همه ی صنعت ها مثلا صنعت مد و زیبایی برای یک مدت زمان کوتاه کلی روش های جدید زیبایی مد می شود و بعد از مدتی با آمدن مد جدید، مد قبلی از بین رفته و یا کمرنگ می شود دقیقا طراحی سایت نیز به همین روش است با آمدن روش های جدید روش های قدیمی یا به طور کل از بین می روند و یا نسبت به قبل کمرنگ تر می شوند.
طراحی سایت با روش های قدیمی و از مد افتاده نشان دهنده ی غیر حرفه ای بودن طراح سایت می باشد و وب سایت را بسیار زشت جلوه می دهد.
در این مقاله به روش های قدیمی و از مد افتاده ای که باعث زشت و ناپسند شدن وب سایت می شود خواهیم پرداخت.

عدم نمایش کلید واژه ها برای سئو

به خاطر بهینه سای و سئو سایت در گذشته طراحان سایت بخش هایی از وب سایت خود را به قرار دادن و تکرار کلمات کلیدی کاربران در مرورگر ها سرچ می کردند، اختصاص می دادند که این موضوع در رتبه ی سایت تاثیر بسیار زیادی داشت.
اما بخش هایی از وب سایت که کلمات کلیدی در آن ها قرار می گرفت فضای بسیار زیادی را اشغال می کردند و دید نامناسبی را ایجاد می کردند.

عدم استفاده از پاپ آپ ها –طراحی سایت

یکی دیگر از عواملی که باعث ناخوشایند بودن وب سایت برای کاربران می شود، پاپ هایی می باشند که با هر کلیک باز می شوند و سرعت جستجو و دقت وب سایت را کاهش می دهد. ممکن است بعضی از این پاپ آپ ها برای ارائه تبلیغات و پیشنهادات باشد اما در هر صورت برای کاربران ایجاد مزاحمت می کنند.
منوی پنهان و دور از دید کاربر

تا جایی که امکان دارد منوهای اصلی وب سایت را ساده طراحی کرده و در دسترس و دید کاربران قرار دهید، اگر منوها در جایی دور از دید باشد باعث سردرگمی کاربر و تلف شدن وقت او می شود.

استفاده از فونت های فانتزی

هنوز هم در بعضی از وب سایت ها با وجود محتوای قوی و تخصصی، از فونت های فانتزی استفاده می شود. هموراه به نوع فونت وب سایت خود توجه داشته باشید زیرا نوع فونتی که استفاده می کنید ممکن است وب سایت شما را کاملا غیر حرفه ای جلوه دهد.

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید