سایت صنعتی سایتی است که برای یک شرکت صنعتی و یا یک کارخانه همچنین طراحی سایت فروش تجهیزات صنعتی و مهندسی انجام می‌شود. امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ به فکر استفاده از بستر اینترنت برای رسیدن به سود بیشتر هستند. در این میان شرکت های بزرگ و کارخانه های صنعتی نیز برای اینکه از رقبای خود عقب نمانند به استفاده از سایت اقدام کرده‌اند. برای مطالعه مطلب طراحی سایت ابزارآلات صنعتی به این لینک بروید. استفاده از سایت علاوه بر مطرح شدن در دنیای بدون مرز اینترنت مزایای دیگری را هم به همراه دارد. یکی از مهمترین ارمغان های طراحی وب سایت صنعتی اعتبار بخشیدن به شرکت و کمک به تسریع فرآیند برندسازی است.

با بهره بردن از یک سایت صنعتی امکان گسترده تر شدن دامنه مشتریان و کاربرانی که مایل به دریافت خدمات هستند نیز وجود دارد. سایت صنعتی یک گام مهم در راستای بروز کردن خدمات است و کمک می‌کند تا فعالیت ها از حالت سنتی خارج شده و شرکت به سوی مدرنیته گام بردارد. البته که حضور در این بستر نیازمند تغییر در نوع فعالیت است، برای مثال بازاریابی و فروش در حوزه اینترنت تفاوت عمده ای با حالت سنتی دارد. اما ویژگی های بازاریابی اینترنتی در چیست؟ اگر شما هم به فکر طراحی سایت صنعتی افتاده‌اید توصیه می‎کنیم در ادامه با ما همراه باشید.

طراحی سایت تجهیزات صنعتی و مهندسی در تهران

سایت صنعتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

شما به عنوان کارفرما باید با اصول اولیه طراحی سایت صنعتی آشنایی داشته باشید و بدانید بناست چه چیزهایی را از طراح سایت تان طلب کنید. یکی از ویژگی های مهم که برای سایت صنعتی لازم است دوزبانه یا چند زبانه بودن آن است. بیشتر شرکت ها و کارخانه های بزرگ علاوه بر مشتریان و همکاران داخلی با افرادی از کشورهای دیگر نیز به معامله می‌پردازند. همین مساله خود بیانگر اهمیت استفاده از یک سایت چند زبانه است؛ این کار کمک می‌کند تا دربرابر مشتریان خارجی موجه تر جلوه نمایید.

اینکه علاوه بر زبان فارسی سایت صنعتی شما از چه زبان هایی پشتیبانی کند بستگی به تصمیم خودتان دارد. درباره این مساله باید با توجه به اینکه همکاران شما از چه زبانی استفاده می‌کنند و بازار هدف تان کدام کشور است، تصمیم گیری کنید. هر سایتی فارغ از اینکه در حوزه صنعت فعالیت دارد یا نه باید بخشی تحت عنوان درباره ما داشته باشد.

در یک سایت صنعتی اهمیت این موضوع چند برابر می‌شود. مشتریان شما و کسانی که مایل به همکاری با شما هستند با مطالعه این بخش باید اطلاعاتی مختصر و مفید درباره شرکت و سابقه آن به دست آورند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در طراحی سایت صنعتی باید به آن توجه داشت قابلیت توسعه پذیری است. سایت باید در آینده و مطابق نیازهای روز تغییر کند، این مساله باعث می‌شود که کسب و کار شما به نظر زنده و پویا باشد.

نکات قابل توجه در طراحی سایت صنعتی

مهمترین گام در عرصه کسب و کارها اینترنتی شناخته شدن آن ها در این بستر است. شناخته شدن و بیشتر دیده شدن در این فضا کمک می‌کند تا شرکت صنعتی شما مشتریان داخلی و خارجی بیشتری را جذب کند. به همین منظور لازم است در هنگام طراحی سایت به سئوپذیر بودن آن توجه داشت، این مساله کمک می‌کند تا در آینده و برای کار کردن روی سئو سایت به مشکلی برنخورید. ریسپانسیو بودن( واکنش گرایی سایت در ابزارهای مختلف ) و سرعت لود شدن از جمله مواردی هستند که به صورت مستقیم و غیرمستقیم روی سئوی سایت تاثیر می‌گذارند.

در یک سایت صنعتی لازم است، به بخش های مختلف به درستی پرداخته شود؛ برای مثال در قسمت تماس با ما باید اطلاعت تماس به صورت کامل درج شود.

ظاهر وبسایت طراحی سایت صنعتی

ظاهر وبسایت طراحی سایت صنعتی

نخستین چیزی که توجه مخاطب را به سایت شما جلب خواهد کرد، ظاهر آن است. یک ظاهر مناسب و مرتب باعث می‌شود فرد حس خوبی از حضور در سایت داشته باشد و زمان بیشتری را در آن صرف کند. با بیشتر ماندن در سایت امکان خرید و یا هر نوع استفاده از خدمات ارائه شده بیشتر می‌شود و گوگل هم امتیاز بهتری را به سایت شما اختصاص خواهد داد. در مرحله بعد باید به محتوایی که قرار است در سایت منتشر شود توجه کنید، این محتوا باید به معرفی دقیق و کامل محصولات و خدمات بپردازد.

علاوه بر این مهم است که خدمات پشتیبانی برای مشتریان سایت فراهم باشد تا در صورتی که مشکلی پیش آمد جای جبران و بازگشت کالا یا وجه وجود داشته باشد. این مساله سبب می‌شود تا اعتماد مشتریان به شما بیشتر شود . در طراحی سایت صنعتی باید توجه داشت که سایت کاربری مناسب و راحتی داشته باشد، کاربری راحت به این معناست که کاربر به سادگی به تمام بخش های مورد نظرش دسترسی داشته باشد. برای این که کاربری مناسب باشد لازم است که منو به درستی طراحی شده باشد و در جای درستی قرار گیرد. همچنین باید دسته بندی محصولات و خدمات درست انجام شود و ارتباط زیر دسته ها با هم حفظ شود.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید