یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر شخصی ایجاد شود این است که برای انتقال شرکت ثبت شده در کیش به تهران چه مراحلی را باید طی کرد و قوانین ثبت شرکت بازرگانی در کیش چیست؟ توجه داشته باشید که در این مقاله طراحی سایت ثبت شرکت های خصوصی و دولتی در تهران اعلام خواهیم کرد.

که بر اساس ماده ۱۰۶ لایحه اصلاحی قانون تجارت نقل و انتقال سهام جزء موارد آگهی ثبتی به حساب نمی آید ؛ بنابراین بر اساس مواد ۳۹ و ۴۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت نقل و انتقال سهام در شرکت های سهامی ویژه معمولاً جزء امور داخلی هر شرکت محسوب می شود و باید نقل و انتقال سهام با نام در دفتر انتقال شرکت نوشته شود و همچنین فروشنده و خریدار نیز متن نوشته شده را امضا کنند . برای اطلاع از طراحی سایت مرکز تجاری به این لینک نیز مراجعه نمایید.از این رو با توجه به اساسنامه شرکت مقررات و اصول مربوط به نقل و انتقال سهام اجرایی شود . بر اساس ماده ۴۶ قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی و اجتماعی و تکمیل بانک اطلاعاتی اداره ثبت شرکت ها یک سری تصمیماتی در رابطه با انتقال سهام و ارائه دفتر نقل و انتقال سهام و همچنین گواهی پرداخت مالیات نقل و انتقال سهام بایستی در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسد . در طراحی سایت شرکت های خصوصی این موارد رعایت می شود. لازم به ذکر است که در ماده ۴۰ لایحه اصلاحی قانون تجارت آمده اگر امتناع فروشنده به امضای دفتر نقل و انتقال سهام باشد خریدار قادر است با استفاده از مراجع قضایی فروشنده را به امضای دفتر نقل و انتقال سهام ملزم سازد . بر اساس قوانین و مقرراتی که در قانون به تصویب رسیده و در بالا ذکر شد شما می توانید راه های انتقال شرکت از کیش به تهران را بررسی نموده و بر اساس نیاز این کار را انجام دهید .

شرکت های ثبت شده در کیش

شرکت کیش جت

این شرکت هدف اساسیان ارائه خدمات تازه و جدید در صنعت گردشگری می باشد در حقیقت سامانه آنلاین فروش پروازهای سیستمی و چارتر ای را افتتاح کرده است . شرکت کیش جت سامانه نمایش و فروش تمامی پرواز های سیستمی و چارتری ایران در تمامی مسیر های پروازی با بهترین قیمت به شمار می آید . طراحی سایت ثبت شرکت های خصوصی و دولتی در تهران چگونه پیش می رود؟ در واقع کاربران وب سایت کیش جت قادر هستند در در کوتاه ترین زمان بلیط پروازی خود را با قیمتی مناسب تهیه کنند و سپس بلیط خویش را با استفاده از ایمیل و پیامک دریافت کنند .

شرکت تیام رایان کیش

توجه داشته باشید که شرکت تیام رایان کیش با هدف توسعه فرهنگ آی تی در سراسر کشور و همچنین بهره مندی های مختلف جامعه از سرویس های اطلاعاتی به منظور حضور موثر در این عرصه به صورت سهامی ویژه در کیش در سال ۱۳۸۰ راه اندازی شد . این شرکت طب همان سال توانست مجوز ISP از اداره دیتا به منظور ارائه سرویس اینترنت در کیش را اخذ کند و با دریافت مجوز ISDP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۱۳۹۲ از جمله ارائه دهنده های بزرگ سرویس های اینترنت در سطح استان هرمزگان محسوب می شود . شرکت تیام رایان با اخذ نمایندگی از یکی از شرکت های PAP در سال ۱۳۸۳ توانست سرویس اینترنت پر سرعت ADSL و ISDN راه اندازی کند و در حال حاضر به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهنده های این سرویس در سطح استان هرمزگان فعالیت می کند . دقت داشته باشید این شرکت در حال حاضر از طریق خطوط ADSL2+ به ارائه خدمات می پردازد و بر اساس حضور تعدادی ISP در سطح جزیره کیش ، این شرکت توانسته با ارائه سرویس با کیفیت زیاد و با نام تجاری TRK به عنوان موفق ترین شرکت فعال و درآمد زا در این عرصه شناخته شود .

اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی و معنوی منطقه آزاد کیش

دفتر ثبت شرکت در کیش از یکسری شرایط متفاوتی در مقایسه با دیگر شهر ها و استان‌ها برخوردار است ؛ زیرا کیش به عنوان منطقه آزاد تجاری اقتصادی شناخته شده است . دفتر شرکت در واقع یکی از مراکز اصلی است که به عنوان اقامتگاه شرکت معرفی می گردد و بایستی صندوق پستی و کاربری تجاری و اداری داشته باشد . توجه داشته باشید که دفتر ثبت شرکت در کیش بایستی اجاره نامه یا سند مالکیت داشته باشد و به منظور اخذ مجوز اقتصادی ارائه گردد . اولین مرحله به منظور ثبت شرکت در کیش اجاره محل است . در حقیقت اجاره محل باید با کاربری شرکت تناسب داشته باشد ، مثلا در صورتی که شرکت خدماتی باشد باید یک محلی برای آن اجاره شود که کاربری آن خدماتی باشد . هزینه اجاره محل در کیش تقریباً زیاد است و با اجاره در شهرهای بزرگی همچون تهران برابر است .

طراحی سایت ثبت شرکت در تهران

ثبت شرکت تضامنی در کیش

شما می توانید به منظور ثبت شرکت تضامنی در کیش مراحل زیر را انجام دهید که جزء مهم ترین امور به هنگام ثبت شرکت تضامنی به حساب می آید .

  • ۱- تنظیم شرکت نامه
  • ۲- شرکت نامه تنظیم شده بایستی در اداره ثبت شرکت ها تنظیم و ثبت شود .

اما توجه داشته باشید که شما نمی توانید تنها به انجام این دو کار بسنده کنید ؛ بلکه باید مسائل دیگری را نیز مد نظر قرار دهید . اگر می خواهید یک شرکت تضامنی را به ثبت برسانید حداقل باید دو نفر حضور داشته باشند که از جمله مشخصه های اصلی این افراد می توان به بالغ ، رشید و عاقل اشاره نمود . اما اگر تاجر نباشد مشکلی در کار ایجاد نمی شود .

افزون بر اشخاص حقیقی که افراد هستند اشخاص حقوقی یعنی شرکت ها نیز قادرند که به ثبت شرکت های تضامنی بپردازند ؛ بنابراین به طور کلی به منظور راه اندازی یک شرکت تضامنی بایستی مراحل زیر را پشت سر گذاشت :

  • امضاء اساسنامه و فرم ‌های مورد نیاز
  • گرفتن مشاوره از مشاوران و کارشناسان متخصص در این زمینه
  • آماده سازی مدارک به واسطه شرکت و تحویل آن به مشتری
  • انعقاد قرارداد با شرکت مربوطه
  • طی کردن مراحل اداری در اداره ثبت شرکت‌ ها که این کار معمولاً به واسطه وکلا انجام خواهد شد
  • تهیه مدارک مورد نیاز .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید