طراحی سایت


طراحی سایت دانلود فایل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت در عصر ارتباطات و همچنین تغییر سبک زندگی مردم، نیاز افراد به تجارت الکترونیک افزایش یافته است و با توجه به این نیازهای روز افزون کسب و کارهای مختلف درون شبکه‌ای و اینترنتی نیز افزایش قابل توجهی پیدا کرده است. امروزه یکی از کسب و کارهایی که در بین کاربران و بازدید کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند ایجاد یک وب سایت دانلود فایل می باشد. امروزه افراد مانند سابق وقت خود را برای مدت های طولانی در اینترنت برای پیدا کردن فایل های مورد نظرشان صرف نمی کنند و اکنون برای دسترسی به فایل ها با پرداختن هزینه آن ها آن ها را خریداری می کنند.
اگر فایل های گران و کم یاب را در اختیار داشته و همچنین قصد ایجاد کسب و کارهای جدید را نیز دارید بهترین راه برای شما طراحی سایت دانلود فایل می باشد. به عنوان مدیر یک وب سایت دانلود فایل قادر خواهید بود تا محصولاتی مثل طراح های آماده گرافیکی و برنامه نویسی، نرم افزار، کتاب و مقالات، فایل های موسیقی و ویدیویی و... را در طراحی سایت دانلود فایل خود قرار دهید.

طراحی سایت

طراحی وب سایت دانلود فایل

به عنوان مدیر وب سایت در طراحی سایت فروشگاه فایل قادر خواهید بود تا فایل هایی را که در اختیار دارید را به صورت رایگان و یا پولی در اختیار مشتری ها و بازدید کنندگان قرار دهید. در بیشتر مواقع مدیر های اینگونه وب سایت ها برای ایجاد اطمینان و اعتماد در مشتری ها یک نمونه فایل را به صورت پیش نمایش به صورت رایگان در وب سایت قرار می دهد تا کاربران علاوه بر اینکه به بررسی کیفیت فایل بپردازد بررسی کند که آیا این فایل، فایل مورد نیازش هست و یا خیر.

طراحی سایت

ویژگی ها در طراحی سایت دانلود فایل

• در طراحی سایت دانلود فایل نسبت به محصولات خود مسئولیت داشته باشید.
• پیشنهاد می شود تا برای طراحی سایت دانلود فایل خود نماد اعتماد از وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت تهیه نمایید.
• پیشنهاد می شود برای افزایش اعتماد و اطمینان و همچنین نمایش کیفیت بالای محصولات خود پیش نمایشی رایگان از محصول خود را در وب سایت قرار دهید.
• طراحی سایت دانلود فایل باید پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته داشته باشد و تا قبل، هنگام و پس از خرید پاسخگوی مشتریان باشد.

بخش های مهم در طراحی سایت دانلود فایل

• قرار دادن سیستمی برای جستجوی سریع فایل ها در طراحی سایت دانلود فایل
• قرار دادن سیستم تخفیف مخصوص مناسبت های مختلف در طراحی سایت دانلود فایل
• قرار دادن سیستمی برای پرداخت به صورت آنلاین در طراحی سایت دانلود فایل
• قرار دادن سیستم موضوعی برای دسته بندی فایل ها در طراحی سایت دانلود فایل
• قرار دادن بخش کاربری و عضویت به همراه امکان مدیریت سبد خرید و دسترسی راحت به خرید های گذشته به کمک طراحی سایت دانلود فایل

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید