اگر برای خود کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرده اید باید این را هم بدانید که دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار نقش بسیار مهمی را ایفا میکند. دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی اینترنتی می باشد که به شما کمک میکند تا کسب و کار خود را رونق دهید و تبلیغات لازم برای فروش محصول و یا خدمات خود انجام دهید.دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار به فروش در سایت بسیار کمک میکند و لازمه ی هر سایت کسب و کار است.

به طور معمول بازاریابی در طی سالهای گذشته تغییراتی کرده است و کاملاً عوض شده است با پیشرفت های حاصل شده در وب و اینترنت این تغییرات روز به روز بیشتر شده و فضای بازار را برای بازاریابی دیجیتال مهیا می‌کند به همین دلیل امروزه بازاریابی دیجیتال یک موضوع خیلی مهم در شغل های کوچک و بزرگ می باشد.

این مقاله قصد آشنایی با بازاریابی دیجیتال و راه‌حل‌های آن را دارد همچنین در این مقاله مزیت ها و تکنیک های انجام بازاریابی دیجیتال مورد بس قرار می گیرد که می توانید از این مقاله برای خدمات بازاریابی دیجیتالی خود و معرفی و عرضه محصولات به مخاطبان خود نیز استفاده کنید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال که غالباً به عنوان بازاریابی آنلاین بیان می‌شود می‌تواند انواع متفاوتی از تبلیغات اینترنتی را مشمول شود در حقیقت به تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از اینترنت و دستگاه‌های الکترونیکی گفته می‌شود امروزه بازاریابی دیجیتال چیزی به جز تعامل با وب سایت یا ایمیل، در واقع با استفاده از رسانه‌های دیجیتال اینترنت موبایل و غیره در رابطه با بازاریابی و بیشتر شدن تعداد مشتریان یک برند است برای بالا بردن فرصت‌ها و شانس ارتباط مشتری با مارک های دیجیتال مارکتینگ همه شغل ها باید روی دستگاه های دیجیتال و سیستم های عامل نه‌ها و فناوری‌های بیان شده در زیر متمرکز شوند:

  • دستگاه ها: تلفن های پیشرفته ،رایانه لوحی، کامپیوترهای رومیزی، تلویزیون و دستگاه‌های بازی
  • سکوها: فیسبوک ،اینستاگرام، گوگل و غیره
  • رسانه: تبلیغات ایمیل و پیام رسانی موتورهای جستجو و شبکه‌های اجتماعی
  • داده ها: اطلاعات مربوط به مشخصات مخاطبان و ارتباط آنها با مشاغل طبق قانون
  • فناوری: همه فناوری های بازاریابی که به واسطه مشاغل مورد استفاده قرار می‌گیرند

در دیجیتال مارکتینگ بر عکس مدل های قدیمی تجارت بازاریابی مشتریان خیلی مهم است به همین دلیل است که شرکت‌ها از مدل های متفاوتی در تحلیل ترجیحات مشتری نیز استفاده می‌کنند تا بتوانند به صورت وسیع و در یک زمان مشخص در اختیار کاربران قرار دهند امروزه با توسعه بزرگ اطلاعات و فناوری و ارائه شبکه های مجازی شرکت ها دریافت در بازار رقابتی فروش باید همچنان در شبکه های جهانی اینترنت حضور داشته باشند و از این بی نهایت بهترین استفاده را داشته باشند فضا برای تهیه محصولات و خدمات آنها در نتیجه برای رسیدن به این هدف دیجیتال مارکتینگ مورد نیاز است.

مفهوم طراحی سایت دیجیتال مارکتینگ

مفهوم دیجیتال مارکتینگ و مزیت های آن

طراحی سایت ارز دیجیتال مزیت های خیلی زیادی از جمله: از از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می کند

  • دسترسی گسترده به بازارهای نامحدود مشتری در کل جهان
  • بالا بردن بهره وری و به حداقل رساندن هزینه های تبلیغاتی
  • پایین آوردن سطح استفاده از نیروی انسانی
  • وابستگی های مکانی و زمانی را از بین می برد
  • سرعت در تحویل کالا و عرضه خدمات مشتری

بهترین راه حل های دیجیتال مارکتینگ

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که بهترین راه حل برای بازاریابی دیجیتال چه چیزی است و چگونه کشورهای مختلف می توانند راه حل مناسبی را انتخاب کنند

به همین جهت باید در نظر داشت که بازاریابی دیجیتال طیف بسیار گسترده‌ای از راه حل ها را شامل می شود با این حال در اینجا مهمترین موارد معرفی شده است.

  • بهینه سازی موتور جستجو
  • بازاریابی موتور جستجوگر
  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی به وسیله رسانه های اجتماعی
  • بازاریابی ویدیویی
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی ویروسی
  • نام تجاری
  • برنامه بازاریابی
سایت دیجیتال مارکتینگ

روش های بازاریابی دیجیتال

فهمیدن روش ها و راه حل های دیجیتال مارکتینگ باعث آگاهی بیشتر کسب و کار از رسانه ها می شود که به شما این امکان را می دهد که بالاترین بازخورد را با کمترین هزینه به دست آورید این راه حل ها می توانند به طور کامل در وب ده سازی شده و به واسطه رسانه‌های جمعی مانند تلویزیون رادیو برای توسعه برند استفاده شوند روش های متفاوتی برای پیشرفت برند در محیط دیجیتال وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که هر کسب و کار باید استراتژی خود را برای تبلیغات با یک استراتژی داشته باشد به همین دلیل شما نمی توانید همه مشاغل را موفق کنید.

طراحی وب و توسعه وب

زمانی که ما در مورد طراحی وب بحث میکنیم به معنای بهبود همه وب سایت ها نیست. ما در زمینه بازاریابی دیجیتال درطراحی سایت بحث می کنیم به این معنی است که وبسایت با استانداردهای بالا و امکان تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری طراحی می‌شود در بازار امروزی که مشاغل روی بهای خیلی جدی دارند دیگر نمی‌توانند با راه حل های ساده و معمولی در بازار رقابت کنند برای اینکه بتوانند در کنار بقیه شغلی کارایی کنند می توانند یک پایه محکم و و این همان وب سایت شماست داشتن یک وب سایت خوب هم به تنهایی کافی نیست شما باید به رفتار کاربران در وب سایت هم توجه داشته باشیم و با توجه به نیاز آنها وب‌سایت را گسترش دهید این می تواند به شما در بالا بردن نرخ تبدیل کمک کند.

بهینه سازی موتور جستجو

سئو عملی است که به یک صفحه وب یا وب سایت کمک می‌کند تا در نتیجه های موتور جستجو رتبه بالاتری داشته باشد به همین دلیل این عمل موجب ترافیک بالا به وب سایت شما و مشتریان بالقوه بیشتری می شود به کمک سئو به مشتریان خود کمک کنید تا تجارت خود را از میان هزاران رقیب خود کشف کنند و از سوی دیگر سئو فرصتی برای تبلیغات رایگان برای مشاغل را هم فراهم می‌کند وب سایت ها و وبلاگ ها و گرافیکی کانال هایی هستند که از سود می برد.

بازاریابی موتور جستجوگر

بازاریابی موتور جستجوگر سئو مربوط می شود که هر دو در بازاریابی دیجیتال از موفقیت بالاتری نسبت به رقبای خود در موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کند.

کاریابی محتوا

بازاریابی محتوا عملی است که با هدف به وجود آوردن و منتشر کردن محتوای ارزشمند و مرتبط جهت افزایش نام تجاری و اختیارات تجاری خود به بازار شما متمرکز شده و در نهایت هوش تجاری و مشتریان سودآور را فراهم می کند پست وبلاگ کتاب های الکترونیکی و تصاویر سفید اینفوگرافیک بروشور و نگاه آنلاین متوالی رسانه های اجتماعی و متقابل وب سایت کانال هایی هستند که می‌توانند در بازاریابی محتوایی شما نفت داشته باشد بازاریابی محتوا مدلی برای تبلیغات است که از یک روش استراتژیک استفاده می‌کند در این مدل شما تلاش می کنید با استفاده از روش های نامربوط و غیر مستقیم محتوا را بنویسید و بسازید تا مارتیا به گونه دیگر همان الگو در ذهن ناخودآگاه مخاطبان شما باقی بماند بعد از آن می توانید فروش دائمی کنید این روش مبتنی بر ایجاد متواری ارزشمند است سعی کنید محتوا با کیفیت بالا تولید کنید تا موثرتر واقع شود.

تتر چیست؟

اگر بخواهیم به ارزهای دیجیتال جایگاه اختصاص دهیم بیت‌کوین در رده اول، اتریوم در رده دوم و تتر در رده سوم با ارزش ترین ارزهای جهان هستند که باید بگویم تتر از پر استفاده ترین موارد در بین این ارز ها می باشد.
به دلیل استفاده زیادی که تتر در بین ارزهای دیجیتال دیگر دارد مقامات آمریکایی از محبوبیت این ارز بسیار هراس دارند و موانع قانونی زیادی را سد راه این ارز می‌کنند، اما از محبوبیت آن کاسته نشده و به قدرت آن اضافه تر شده است. با وجود اینکه تتر شباهت های زیادی به بیت‌کوین دارد اما موارد بنیادین دیگری هستند که تفاوت‌های اساسی تتر با بیت کوین را نشان می دهند.
مهمترین تفاوتی که تتر نسبت به بیت کوین دارد این است که دارای ارزش و پایداری یکسان میباشد و کاربرانی که اقدام به خرید می‌کنند نگرانی از این بابت ندارند. اما بیت‌ کوین در نقطه مقابل این قضیه می باشد. به عنوان مثال بیت کوین در یک بازه زمانی نزدیک به 65 هزار دلار رسید اما پس از مدتی قیمت آن کم شد و مجددا به قیمت آن اضافه شد. به همین منظور ثبات در بازار دیجیتال بسیار اهمیت دارد و کاربرانی که از تتر استفاده می‌کنند این نگرانی را ندارد.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید