طراحی سایت برای تمامی مشاغل تبدیل به ضرورت شده است یکی از کاربرد های طراحی سایت این است که می توان شعبه ی جدیدی افتتاح کرد و مشتریان زیادی به خود جلب کرد طراحی سایت فروشگاهی می تواند تمام فروشندگان را به اهداف خود برساند طراحی سایت فروش موبایل نیز جزو همین موارد است در این مقاله تصمیم داریم به شما بگوییم برای طراحی سایت فروش موبایل چه نکاتی را لازم است رعایت کنید.

1- قرار دادن جزئیات فنی

افراد برای این که با اطلاعات فنی گوشی انتخابی خود آشنا شوند به این مورد نیاز دارند به همین دلیل لازم است تا اطلاعات کاملی از تلفن های همراه در اختیار آنان قرار دهید.

2- امکان مقایسه فنی بین گوشی ها

طراحی سایت باید امکانی را فراهم کند تا کاربر بتواند گوشی ها را با هم مقایسه کند این بخش یکی از کاربردی ترین قسمت ها در طراحی سایت محسوب می شود.

3- ایجاد گالری تصاویر برای هر محصول در طراحی سایت

برای طراحی وب سایت موبایل فروشی لازم است عکس های متعددی را از محصولات خود ارائه کنید تا افراد بتوانند گوشی انتخابی خود را از جهات مختلف ببینند همچنین قرار دادن رنگ بندی های مختلف نیز برای یک محصول ایجاد رضایت می کند.

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت موبایل

4- راه اندازی قسمت نظر دهی کاربران در طراحی سایت

بهتر است امکان ارسال نظررا برای کاربران در طراحی سایت فراهم کنید تا کاربران از این طریق بتوانند نظر خود را در مورد گوشی های مختلف اعلام کنند.

5- راه اندازی بخش بررسی تخصصی

راه اندازی این بخش می تواند برای کاربران بسیار جذاب باشد قرار دادن ویدئوی مربوط به گوشی در طراحی سایت فروشگاه موبایل می تواند تاثیر زیادی روی رضایت کاربران داشته باشد.

ابعاد فنی در طراحی سایت موبایل :

1- زیبایی ظاهری در طراحی سایت

ظاهر زیبا می تواند تاثیر زیادی در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن فروشگاه موبایل داشته باشد لازم است ظاهر سایت مدرن باشد و استانداردهای گرافیکی روز دنیا در آن رعایت شده باشد.

2- توجه به اصول بهینه سازی

سایت باید سرعت بالایی داشته باشد و صفحات به خوبی بارگذاری شوند رعایت اصول بهینه سازی سایت در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است.

3- ناوبری آسان

طراحی سایت موبایل باید دارای پنل مدیریتی قوی و رابط کاربری ساده باشد تا همه بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

ابعاد فنی در طراحی سایت موبایل

4- طراحی سایت به صورت واکنش گرا

فکر نمی کنم لازم باشد در مورد اهمیت طراحی سایت به صورت واکنش گرا توضیح دهیم این مورد را جدی بگیرید و به آن توجه کنید.

5- رعایت نکات مربوط به سئو

همانطور که فروشگاه های یک صنف به خصوص با یک دیگر رقابت می کنند در طراحی سایت نیز چنین رقابتی وجود دارد برای پیشی گرفتن در این رقابت سئو مهمترین کاری ست که می توانید انجام دهید. ویژگی های طراحی سایت فروشگاه موبایل برای طراحی سایت فروشگاه نوشت افزار هم کاربرد دارد.

سایت فروشگاه موبایل چیست؟

در صورتی که فرآیند فروش موبایل یا وسایل دیجیتال را انجام می‌دهید، داشتن یک سایت برای شما امری بسیار ضروری می‌باشد. چرا که ارائه خدمات آنلاین از مهمترین خدماتی است که یک فروشگاه موبایل باید انجام دهد. در ادامه به امکاناتی اشاره می‌کنیم که برای یک سایت فروش موبایل امری ضروری است.
بازار فروش موبایل بسیار گسترده است و شما رقبای بسیار زیادی دارید. پس اگر می خواهید در سطح اینترنت دیده شوید و فروش مناسبی را نیز از این بازار به دست آورید، داشتن سایت فروش موبایل می‌تواند شما را به خواسته خودتان برساند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که سایت خود را بهینه کرده، تولید محتوای منظم انجام دهید و خود را به نتایج برتر گوگل برسانید. با این روش شما بهترین جایگاه در میان رقبای خود بدست خواهید آورد و البته بهترین فروش خود را تجربه خواهید کرد.
به خدمت گرفتن افراد متخصص برای طراحی سایت فروش موبایل نیز از مهمترین نکات در این حوزه می باشد. چرا که خرید محصولات می بایست بسیار ساده باشد و کاربر در هنگام کارکردن با سایت شما دچار سردرگمی نشود و بتواند به راحتی با محصول مورد نیاز را پیدا کند و فرایند خرید را انجام دهد.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید