طراحی سایت


چگونه طراحی سایت ما ظاهر زیبا داشته باشد

در حقیقت، طیف وسیعی از حرفه ای ها با تخصص های مختلف در هر تصمیم عمده تصمیم می گیرند - زمانی که درست انجام می شود. ما 10 اصول اساسی طراحی وب خوب را برای پاسخگویی به آنچه که در نظر ما مهمترین نقاط در ایجاد یک سایت است و تعداد زیادی از تبدیلات را به ارمغان می آورد، مشخص کرده ایم.

طراحی سایت

طراحی سایت ساده

بسیاری از سایت ها بیش از حد طراحی شده اند، با عناصر بیشماری در صفحه، منحرف کردن بازدید کنندگان از هدف از سایت. در طراحی وب سایت موثر، سادگی قوانین. نه تنها یک طراحی تمیز و تازه باعث می شود که سایت به راحتی حرکت کند، بلکه زیبایی شناسی جذاب تر می شود و آزمایش زمان را به نمایش می گذارد. لازم است، و همچنین حواس پرتی، بارگذاری سایت با ویژگی های طراحی است که به هدف نیست. هدف از وب سایت شرکت شما چیست؟ برای هدایت کسب و کار جدید به طور مستقیم به دامنه شرکت خود، در حجم، طراحی خود را ساده نگه دارید تا کاربران بتوانند راه خود را به طور طبیعی و راحت پیدا کنند.

طراحی سایت

در طراحی سایت از نوآوری استفاده نمایید

طراحی چشمگیر شامل خلاقیت و استعداد طبیعی است. حرفه ای ها در صنعت طراحی فهمیدن چگونگی استفاده از فضای سفید. فضای خالی یا فضای منفی، منطقه ای از صفحه است که "خالی است" بین عناصر گرافیکی، تصاویر و متن پیدا شده است. استفاده نوآورانه از عناصر طراحی و فضای خالی، طراحی منحصر به فرد و جذاب تر را ایجاد می کند و بازدیدکنندگان را به جایی که می خواهید آنها را هدایت می کند. آرم های نمادین اپل و گوگل - فراموش نشدنی را در نظر بگیرید. طراحی ساده و تمیز، محاصره شده توسط فضای خالی باعث می شود یک وب سایت موثرتر باشد. ارزانتر، محصولات با کیفیت پایین اغلب مشغول، پر سر و صدا، طرح های تبلیغی گرا هستند، و بازدید کنندگان وب سایت به طور خودکار یک سایت منحرف کننده را برای ارتقاء یک محصول با کیفیت پایین تر در نظر می گیرند.

گرافیت در طراحی سایت

شما بخش خاصی از بازار را دارید که مشتری هدف شما (یا مشتری) است. طراحی باید به صراحت به منظور تجدید نظر به این طاقچه طراحی شده باشد. تحقیق به عادت های خریدار می تواند نوع تصویر، رنگ ها و دیگر ویژگی های طراحی را که برای کسانی که شما می خواهید به آنها جذاب باشد، نشان می دهد. هر "شخص خریدار" دارای خواسته های خاص و ناسازگاری است و تحقیقات در مورد دوستداران / ناسالم ضروری است. تعداد زیادی از بازدیدکنندگان سایت بی فایده است اگر آنها کسانی نیستند که در نهایت تبدیل و خرید خواهند کرد.

جذب اعتماد کاربران در طراحی سایت

رسانه های اجتماعی تأثیر قابل توجهی روی ارتباطات، هر دو نوشته شده و سخن گفته اند. بازدیدکنندگان می خواهند در یک راه بسیار "انسان" مشغول شوند. حتی بزرگترین شرکت های چند ملیتی مجبور شده اند بر روی آنچه که انجام می دهند، چهره انسان را ببندند. هر کلمه، عبارت و سرصفحه باید از کاربر محترم باشد، صادقانه برخوردار باشد و کیفیتی جذاب داشته باشد که باعث جذابیت آن می شود. به عنوان مثال، "قرار دادن سقف خود را به کار" احتمال بیشتری خواهد بود که پاسخی از "پیدا کردن یک نصب کننده ی خورشیدی" داشته باشیم. مفهوم اساسی این است که مردم صداقت را می خواهند و از آن قدردانی می کنند. شرکت شما ممکن است در حوادث مختلف خیریه شرکت کند یا اهدا کند که به شما مربوط می شود - بگذارید آنها را بدانند که چه کسی هستید. واقعی بشوید

در نظر گرفتن کارایی در طراحی سایت

در طراحی وب سایت، قابلیت استفاده و قابلیت کار باید هر تصمیم را در اختیار بگیرد - فراتر از هر گونه طراحی دیگر. برای رسیدن به یک مسیر روشن، آسان و در نهایت، مستقیم به تبدیل، هر دو طراحی و مسائل فنی در بازی است. هر پیوند باید سریع عمل کند و هر دکمه و فراخوانی به عمل باید به درستی قرار بگیرد و از تلاش کم برای بازدیدکنندگان برای حرکت به جلو به مرحله بعدی درخواست کند.

ظاهری یکپارچه در طراحی سایت شما

سازمانی شما دارای یک شخصیت منحصر به فرد است. این شخصیت در خدمت شما، سابقه شما، نحوه مأموریت شما و اقدامات هر عضو تیم شما نشان داده شده است. برقراری ارتباط با ویژگی های منحصر به فرد کسب و کار شما از طریق طراحی شامل ساختن هر عنصر، به جزئیات است، بازتابی از آن شخصیت. هیچ جزئیات جزئی در طراحی وجود ندارد - هر قطعه باید یکپارچه با هم ادغام شود و یک ظاهر یکپارچه ایجاد کند که به منظور حمایت از تجدید نام تجاری شما کمک کند.

راحتی کاربر در طراحی سایت

بازدیدکنندگان سایت باید بتوانند بدون هر گونه سردرگمی به راحتی هر کلمه، عبارت و سرفصل را درک کنند. یک کلمه یا عبارت غیر معمول یا کمتر استفاده می شود و آنها را از بین می برد. اصطلاحات مربوط به صنعت که به طور معمول استفاده نمی شوند درخواست تجدید نظر شما را مختل می کند. محتوای پیچیده و پیچیده کار نخواهد کرد. تماس هایی که برای عملیات نامشخص یا سخت به نظر می رسند، از بین می روند - و شما یک مشتری دیگر را از دست داده اید. تمام محتوای سایت و هر عنصر بصری باید به وضوح و پاکیزه باشد، با تمام نقاط تبدیل انتقادی در بالای صفحه نمایش قابل مشاهده است (نیازی به پیمایش برای یافتن وجود ندارد). هر انحراف صرفا یک مانع برای تبدیل شدن است.

بصری سازی در طراحی سایت

قرار دادن دقیق عناصر بصری عامل اصلی در طراحی وب سایت موفق است. تمام ویژگی های طراحی یک مسیر باز و جذاب برای تبدیلات ایجاد می کند. عناصر طراحی می توانند صریح باشند، مانند فلش، و یا بسیار ظریف. این عناصر طراحی به عنوان نشانه ای عمل می کنند که توجه دقیق به جایی که باید به آن توجه شود، عمل می کند. دادن چشم به تنها یک عنصر طراحی که در آن تمرکز و دقت موقعیت زنگ زدن به عمل، عوامل بحرانی هستند که باید با دقت برنامه ریزی شده و اجرا شوند تا تعداد زیادی از تبدیل ها به دست آیند.

استفاد از محتوای با کیفیت در طراحی سایت

برای بازدیدکنندگان وب سایت مهمتر است؟ جوهر ارائه شما باید به وضوح ارتباط برقرار کند که کسب و کار شما محل حل یک مشکل یا نیاز خاص است. تعادل بین تصاویر و کپی فقط یک بخش از این فرآیند است. برای تجدید نظر به مخاطبان هدف، تاکید باید بر آنچه که مشتری بیشترین آن را می خواهد، قرار دهد. برای نتایج، ضروری است که آنچه را که مشتریان شما به عنوان یک گروه دنبال می کنند، و پرسش هایی که آنها می پرسند مورد بررسی قرار دهند. هنگامی که این نیازها و خواسته ها شناسایی می شوند، شما با این مفاهیم کار می کنید تا یک نمایش ارائه دهید که بر رنگ، طراحی و متن تأکید دارد.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید