طراحی سایت


طراحی مجدد طراحی سایت

این راز نیست که طراحی سایت شما یکی از مهمترین مواردی است که کسب و کار شما دارد. پس از همه، اغلب اولین چیزی است که مشتریان آینده نگر می بینند هنگام تحقیق در مورد خدمات شما می باشد.اما طراحی سایت به سرعت تغییر می کند و طراحی سایت قدیمی شما ممکن است آنرا برش ندهد. بسیاری از طراحی سایت های خود را دوباره طراحی می کنند زیرا آنها می خواهند یک طراحی سایت را برای موبایل بهینه سازی کنند. شاید اضافه کردن محتوای جدید بسیار دشوار باشد یا شاید سایت به نظر میرسد قدیمی شده است. شاید شما هرگز طراحی سایت را دوست نداشتید و احساس می کنید همه چیز نیاز به بازنگری دارد.

طراحی سایت

چه زمانی طراحی سایت شما نیاز به طراحی مجدد دارد

نیازهای شما تغییر کرده است و طراحی سایت شما دیگر نیاز شما را رفع نمی نماید
برای شما و اعضای تیم شما به روز رسانی محتوای سایت دشوار است
طراحی سایت شما قدیمی به نظر میرسد و نیاز به احساس مدرن و تازه دارد
محتوا شما در طراحی سایت برای خواندن و درک سخت می باشد
شما می خواهید بازاریابی محتوا و استراتژی های SEO را اجرا نمایید

طراحی سایت

طراحی مجدد طراحی سایت

برخی از شرکت ها، به ویژه کسانی که محصولات خود را از طریق اینترنت مانند آمازون به فروش می رسانند، تیم های زیادی را برای طراحی و توسعه وب اختصاص داده اند. آنها صدها نفر از مردم کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که سایت به نظر خوب و خوب عمل می کند.
اما کسب و کارهای کوچکتر این گزینه را ندارند. برخی ممکن است یک تیم توسعه وب را در کارکنان داشته باشند، به ویژه اگر آنها آنلاین را خریداری کنند، اما دیگران به فروشندگان شخص ثالث تکیه می کنند تا اطمینان حاصل شود که طراحی سایت خود را تا حد زیادی شسته اند. بسته به نوع پلتفرمی که شما استفاده می کنید، ممکن است خدمات طراحی وب را ارائه دهند، این یک گزینه ارزان قیمت مناسب برای یک کسب و کار کوچک است.هنگام انجام بازسازی طراحی سایت ، باید از خودتان سوال کنید که در نهایت چه کارهایی را انجام می دهید. باید از کارکنان موجود خود استفاده کنید، یک طراحی سایت توسعه یافته آزاد، یک سازمان محلی را استخدام کنید یا از ترکیب همه ی آنها استفاده کنید؟ انتخاب به نیازهای خاص بستگی دارد، بنابراین قبل از شروع کار نگران نباشید چند گزینه مختلف را بیابید.

کاربری طراحی سایت و محتوا را بررسی نمایید

در حال حاضر چه محتوایی در سایت شماست؟ آیا وجود دارد که شما می خواهید نگه دارید؟ چه چیزی در طراحی مجدد باقی می ماند و چه چیزی از بین می رود؟ چه محتوایی جدید باید ایجاد شود؟محتوا به مثبت جستجوگرها، شناسایی نام تجاری کمک می کند و می تواند به مشتریان کمک کند، بنابراین شما نمی خواهید تمام مواردی را که در اختیار دارید، دور بریزید. با این حال، اکنون زمان برای از بین بردن نفخ است. در طول یک حسابرسی محتوا، شما باید از طریق هر صفحه در سایت خود بررسی کنید که چه چیزی باقی می ماند و چه چیزی می رود. بهترین راه برای انجام این کار در یک صفحه گسترده است.
چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بسیاری از URL های شما در طراحی سایت های دیگر، ایمیل ها و رسانه های اجتماعی وجود دارد. هنگامی که شما به یک سایت جدید انتقال می دهید، باید مطمئن شوید که تمام URL های فعلی برای آن حساب شده است. اگر آنها یک صفحه از خود ندارند، آنها باید به یک صفحه دیگر هدایت شوند.پاداش منحصر به فرد: ساخت یک وبلاگ که ارزش ترافیک را به خود جلب کرده است. راهنمای مبتدی خود را به ورق تقلب وبلاگ نویسی دانلود کنید و یاد بگیرید چگونه به نوشتن و ترویج محتوا مانند جوانب مثبت فکر کنید.

نقشه طراحی سایت خود و استراتژی را مشخص نمایید

پس از انجام ممیزی محتوا، می توانید یک نقشه سایت جدید را تهیه کنید. یک Sitemap لیستی از صفحات در طراحی سایت شما است. گاهی اوقات نقشه های سایت به عنوان یک لیست نمایش داده می شود. بار دیگر آنها را در دسته های نشان داده شده است. یک نقشه طراحی سایت میتواند به شما کمک کند تا آنچه را که طراحی سایت شما به نظر میرسد را تصور کنید و همه محتوای در طراحی دوباره طراحی شده باشد. Creately دارای انواع نقشه های نقشه سایت است که می توانید از آن برای ایجاد یک نقشه طراحی سایت استفاده کنید.شما نمی خواهید دقیقا همان کاری را انجام دهید که شما رقابت می کنید - شما هرگز نمی توانید مطمئن شوید که آیا برای آنها کار می کند. با این حال، مفید است که ببینید که چگونه رقابت خود را آنلاین قرار دهید.

از رقبا برای طراحی سایت خود کپی برداری ننمایید

در طراحی مججد طراحی سایت شما نباید رقابت خود را کپی کنید، اما قبل از شروع دوباره به طراحی خود، باید آنچه را که دوست دارید را ارزیابی کنید و در مورد سایت های خود نگذارید. شما همچنین باید به طراحی سایت های خارج از صنعت خود برای الهام نگاه کنید.یکی از مهمترین مواردی که می توانید در هنگام طراحی مجدد طراحی سایت خود انجام دهید ارزیابی طراحی سایت است.تصمیم گیری برای کسانی که طراحی سایت هستند، کپی، تصاویر و قابلیت های سایت را تعیین می کند. یک طراحی سایت برای طراحان گرافیک ساخته شده باید متفاوت از یک ساخته شده برای پزشکان و پرستاران باشد. هنگامی که به طراحی مجدد می روید، ضروری است مخاطبان خود را بشناسید.
در این مرحله، شما باید به تجزیه و تحلیل خود نگاه کنید تا دریابید که مردم از طراحی سایت شما چه می خواهند. اگر آنها از رسانه های اجتماعی بیرون می آیند، می خواهید آنها را تجربه ای کنید که از یک سایت مانند فیس بوک یا توییتر منطقی است. اگر از طریق ایمیل می آیند، می خواهید مطمئن شوید که آنها در صفحات سمت راست نیز قرار دارند.

ایده ها در خصوص طراحی سایت را جمع آوری نمایید

این فقط شما نیست که طراحی سایت را دوباره طراحی کرده اید. این یک کار بزرگ است و چیزی نیست که شما بتوانید به تنهایی انجام دهید. تیم خود را به دست بگیرید تا دیدگاه خود را بیابید. در یک جلسه، از آنها بپرسید:
اولویت شما برای یک طراحی سایت جدید چیست؟
بدترین چیز در مورد طراحی سایت فعلی ما چیست؟
چه بازخوردی از سرنشینان و مشتریان در مورد سایت شنیده اید؟
کدام طراحی سایت برای شما آرزوی ما بود؟
فرایند ایده آل شما برای انجام این کار چیست؟

اگر سازماندهی نکنید، زمان زیادی برای طراحی یک طراحی سایت می توانید داشته باشید. شما باید مطمئن شوید که تمام دارایی های لازم - کپی، تصاویر، آرم ها و هر چیز دیگری - را داشته باشید، به طوری که هر کس طراحی مجدد طراحی سایت شما را داشته باشد، همه چیز را برای شروع لازم دارد.این ممکن است به نظر می رسد دلهره آور است، اما در حال حرکت در سازماندهی می شود همه چیز را بسیار آسان تر از خط. شما هر وقت که طراح وب شما چیزی به چیزی نیاز دارد، وقت زیادی را تلف می کنید.

آماده سازی برای طراحی مجدد طراحی سایت

طراحی مجدد طراحی سایت یک پروژه بزرگ است و این یکی از چیزهای هیجان انگیز است که می تواند برای کسب و کار شما اتفاق بیفتد. هنگامی که کسب و کار ها طراحی سایت های خود را دوباره طراحی می کنند، آنها تغییراتی مثبت در جستجوگرها، تبدیل بیشتر و مشتریان شادتر می بینند.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید