طراحی سایت


طراحی سایت مدرن داشته باشید

طراحی سایت منگناه منگ در وب سایت های مدرن هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی است. زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما کار می کند. در کنار این لینک، یک لیست کشویی برای "ایده های اتاق" است که در آن می توانید بر اساس اتاق فهرست کنید. این کشویی ویژگی های تصاویر طراحی سایت در کنار لینک است، بنابراین شما می توانید مرور زمان بسیار آسان تر از طریق انتخاب است. طول می کشد تا متوجه شود که موارد ناشتا را به دسته بندی ها می برند. این ها روند مشابهی را دنبال می کنند و ناوبر مرد Wayfair نیاز به دو لینک اصلی طراحی سایت برای این کار را دارد! مگا منو به علاوه یک فروشگاه دیگر الکترونیک Puma یک ساختار ستون مشابهی دارد.
اما آن ها طبقه بندی ها را براساس جمعیت و اقلام تقسیم می کنند و سپس در داخل هر مگانان شما ستون ها را برای هر نوع آیتم (محصولات برجسته، لباس، ورزش، و غیره) پیدا می کنید. توجه داشته باشید که ستون ها دارای سرصفحه های خاص طراحی سایت خود هستند و از بقیه لینک های طراحی سایت جدا می شوند. این یک ساختار ستون درست ایجاد می کند، زیرا شما می توانید از طریق سرصفحه های ستون اول را نگاه کنید و زیر لینک ها را از آنجا مرور کنید. تاثیر مشابه بر مارک Lucky اما با پیچ و تاب در طراحی سایت می باشد.

طراحی سایت

منوی کشویی در طراحی سایت

همه ستون ها دارای طراحی سایت رنگی مشابه هستند اما از تایپوگرافی متفاوت استفاده می کنند. این می تواند مرور سریع را سخت تر کند، اما هنوز هم قابل استفاده است. اثرات انیمیشن Lucky یک لمس خوب است، بنابراین قطعا چیزی برای در نظر گرفتن. اما اگر شما با یک سلسله مراتب ناوبری طراحی سایت مگابایت مبارزه کنید، ابتدا لینک های خود را به دسته های عمیق تر سازماندهی کنید. پهنای باند پایین، این روند در هر طراحی سایت استفاده نمی شود، اما امروزه آن را خیلی بیشتر می بینم. منوهای ناوبری بزرگ مگا می توانند تمام عرض صفحه طراحی سایت را بچرخانند تا اتاق بیشتری برای کاربران دسکتاپ و لپ تاپ ایجاد شود.
کاربران تلفن همراه به طور معمول منوهای پنهان دارند تا هرگز اثر کامل را ببینند. پهنای باند پایین ناوبری Pluralsight یک نمونه عالی است که شامل یک مگا منو تمام صفحه است. محتوای باقی می ماند ثابت با عرض همان صفحه طراحی سایت خود، اما منو می کند تمام صفحه را بچرخاند. این یک اثر خنک است زیرا اتاق را در منو ایجاد می کند یا حداقل به توهم بصری اتاق بیشتر می دهد و اگر شما در حال اجرا یک ناوبری بزرگ برای مانیتورهای بزرگ تر چرا به کل راه نمی روند؟ جاسوسی دیجیتال چیزی بسیار شبیه است و ناوهای طراحی سایت آن ها شامل مواردی نیز هستند.

طراحی سایت

پهنای باند پایین در طراحی سایت

تقسیم حتی بین پیوندهای کشویی طبیعی و پیوندهای کوچک به طور مستقیم به مقالات وجود دارد. اما دوباره محتوا با همان عرض صفحه ثابت می شود، در حالی که منو تمام صفحه را در بر می گیرد. اثر فوق العاده اگر شما می توانید آن را کار می کنند. مگا منو شما حتی می توانید ساختار ستون و اثر تمام صفحه را به یک طراحی ترکیب کنید. این همان چیزی است که شما در طراحی سایت OARS می بینید و این یک مثال زرق و برق دار از طراحی سایت عالی و بزرگ UX است. از جدید ترین وکاربردی ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می توان شرکت طراحی سایت در شیراز را نام برد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

مخلوط کردن تصاویر و متن در طراحی سایت

من تشویق می کنم که هر زمان که امکان دارد، تصاویر بیشتری را به تمام طراحی سایت ها اضافه کنم. کلیه تصاویری که به طور منظم مشاهده می کنیم، به تجزیه و تحلیل تمام متن ها کمک می کند. منوهای مگا نایک در صفحه نمایش بزرگ تر کار می کنند، بنابراین می توان گفت که اتاق برای تصاویر وجود دارد. وب سایت Sears نوک های خود طراحی سایت را به دسته های چند سطحی با هر دو لینک و تصاویر می شکند. برخی از مقوله های برتر تصاویری را برای وسایل آشپزخانه، تشک ها و مبلمان خانگی دارند. اما مقوله های عمیق تر شامل پیوند مستقیم با چیزهایی مانند کارد و چنگال و کارد و چنگال است.
به یاد داشته باشید می توانید ناوبری مگا طراحی سایت را بسیار بلند کنید و هنوز هم قابل استفاده است. بنابراین برای یک ردیف تصاویر و یک ردیف پیوندهای متن برای تقریبا هر نوکی وجود دارد. اما شما همچنین می توانید مسیر یک منوی کوچکتر مانند رها کردن PlayStation را ببینید. مخلوط کردن تصاویر و متن ناوهای آن ها همچنین ترکیبی خوب از تصاویر طراحی سایت با متن هستند که بسیاری از آن ها برچسب ها برای صفحات شخصی هستند. اگر وقت خود را برای طراحی سایت آیکون های سفارشی دارید می توانید این را برای طراحی سایت خودتان امتحان کنید. یک آیکون در کنار هر پیوند بزرگ قرار دهید تا تصویری به همراه متن برای ناوبری داشته باشید.

طراحی سایت

تکنیک های کشویی متناوب در طراحی سایت

مایل به آزمایشات طراحی سایت خود را با navigations مگا خود را. قوانین سختگیرانه ای برای این وجود ندارد و UX بزرگ از آزمایش برای دیدن آنچه که کار می کند می آید. برخی از طراحی سایت ها واقعا مرزهای منقطع را با انیمیشن های سفارشی، چندین ستون و حتی منوهای پرواز که از مگا ناوها ظاهر می شوند، فشار می دهند. اگر منو قابل استفاده و کار می کند، این کار به خوبی انجام می شود. اما اگر بخواهید امتحان کنید، می توانید کمی بیشتر فشار دهید. تکنیک های کشویی متناوب باز دارای یک منوی معمولی مگا نایک است که در هنگام شناور گسترش می یابد. اما از یک تکنیک متناوب استفاده می کند که کل صفحه را پایین می آورد تا اتاق جدیدی برای منو ایجاد کند.
اغلب مگا نوت ها در بالای صفحه ظاهر می شوند، اما این یکی در هنگام حرکت همه محتوای طراحی سایت صفحه پایین تر، کاهش می یابد. مطمئنا یک ایده عالی برای هر طراحی سایت نیست، بلکه منحصر به فرد است. و اگر آن را برای سایت Open باز کند، می تواند برای دیگران کار کند. فقط بستگی دارد اگر می خواهید آن را امتحان کنید و شاید آزمایشهای A / B را روی قابلیت استفاده انجام دهید. مثال دیگر در طراحی سایت Waterworks است که کشویی ها به نظر می رسد مگر اینکه شما روی طراحی سایت کلیک کنید. تکنیک های کشویی متناوب طراحی سایت باز هم این نگاه و احساس درست مثل منوهای ناوبری مگا سنتی. اما با هدف قرار دادن یک رویداد کاربر دیگر (کلیک کردن) از هنجار (شناور شدن) منحرف می شوند.
این دکمه "نزدیک" کوچک در گوشه دارد، بنابراین یک راه آسان برای بستن نیز وجود دارد. اما این احتمالا برای هر طراحی سایت کار نخواهد کرد و برای خسته شدن بسیار زیاد ارزشمند خواهد بود. در حالی که با ایده های مگا نوت در پروژه های خود حرکت می کنید، تمام این روند را در ذهن داشته باشید. منوهای ناوبری مگا به طور مداوم با سبک های طراحی سایت و تکنیک های جدید پیش می روند. مطالعه نمونه های دیگر برای شروع کار بسیار عالی است، اما واقعا سعی می کنید تا ایده های خود را در این باره بفهمید که منوها را حتی بیشتر فشار دهید.

طراحی سایت

قوانین مربوط به پیمایش در طراحی سایت

آن چه که در طراحی وب سایت یک بار تابو بود، مجددا به عنوان یکی از محبوب ترین تکنیک های اخیر در سال های اخیر ساخته شده است، زیرا کاربران در حال پیدا کردن عشق و قدردانی جدید برای طراحی سایت هایی هستند که ضرورت اسکرول کردن را ضروری می دانند. ریزه زنی های قدیمی خود را، پیمایش خود را به عنوان یک عنصر طراحی سایت تعامل هسته reinventing که به این معنی نیز طراحان نیاز به یادگیری قوانین جدید. پیمایش وب سایت در این قطعه، ما دوباره تولد پیمایش را بررسی خواهیم کرد، در مورد برخی از نکات مثبت و منفی بحث خواهیم کرد و برخی نکات سریع برای این تکنیک را لیست خواهیم کرد. چرا پیمایش تازه متولد شده است، پاسخ ساده دستگاه های تلفن همراه طراحی سایت است. از زمانی که کاربران تلفن همراه بیش از کاربران طراحی سایت دسکتاپ هستند، طراحان رابط کاربر در همه جا بر این اساس تنظیم شده اند و با استفاده از بسیاری از کاربران در صفحه های کوچک تر، پیمایش بیشتر به ضرورت تبدیل می شود.

طراحی سایت

صفحات طراحی سایت

هرچه صفحه طراحی سایت نمایش کوچک تر باشد، طول آن پیمایش است. اما عوامل دیگر وجود دارد. دسترسی به اینترنت با سرعت بالا در مکان های بیشتر در دسترس است و اسکرول یک راه سریع تر برای دسترسی به اطلاعات نسبت به کلیک کردن از صفحه به صفحه است. قدرت فزاینده طراحی سایت های رسانه های اجتماعی نیز این تکنیک را پشتیبانی می کند: پیمایش به طور طبیعی محتوی ثروت محتوای تولید شده کاربر است. همان طور که در راهنمای طراحی وب 2015 و 2016 توضیح داده شد، اسکرول طولانی در کنار طراحی سایت مبتنی بر کارت تکامل یافت. هنگامی که ترکیب می شود، تکنیک ها به شما این امکان را می دهد کاربران یک جریان بی پایان از محتوا بیت (که مناسب برای طراحی سایت و به خصوص تجربه های تلفن همراه) فراهم می کند. مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید