طراحي سايت نمايشگاهي از جمله خدماتی است که توسط شرکت‌های طراحی سایت به متقاضیان ارائه می‌شود. اگر می‌خواهید طراحی وب سایت نمایشگاهی را از یک شرکت طراحي سايت درخواست کنید ابتدا لازم است نسبت به نیازهای خود آگاهی کافی داشته باشید. شرکت طراحی سایت با توجه به نیازمندی‌های شما می‌تواند وب سایت مناسبی را به عنوان وب سایت نمایشگاهی در اختیارتان قرار دهد. چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری را راجع به طراحی وب سایت‌های نمایشگاهی و موضوعات مرتبط با آن به دست آورید پیشنهاد می‌شود این مقاله را تا پایان دنبال کنید.

اهمیت طراحی وب سایت نمایشگاهی

همانطور که می‌دانید همه ساله نمایشگاه‌های مختلفی در سرتاسر نقاط جهان از جمله در کشور ما برگزار می‌شود. هنگامی که به تاریخ برگزاری یک نمایشگاه نزدیک می‌شویم بسیاری از صاحبان مشاغل در پی آن هستند که دست به تبلیغات گسترده‌ای زده و پا پرداخت برخی هزینه‌ها کاری کنند که به صورت برجسته‌تری در نمایشگاه دیده شوند. امکان دارد انجام تبلیغات مختلف در روزنامه‌ها و مجلات تا اندازه‌ای این دسته از صاحبان مشاغل را به هدف مورد نظرشان نزدیک کند اما واقعیت آن است که داشتن سایت برای یک نمایشگاه قادر است خط بطلانی به همه ابهامات موجود در این زمینه بکشد.

در همین رابطه تصور کنید کارفرما و صاحب یک شرکت هستید و هر سال در یک نمایشگاه خاص حضور پیدا می‌کنید. زمانی که وب سایت مخصوصی را برای نمایشگاه تدارک می‌بینید این اقدام موجب جلب خشنودی مشتریان شما می¬شود. چنین مساله ساده¬ای قادر است تاثیرات زیادی در دید و ذهن مشتریان و کاربران شما به جا بگذارد.

شما می‌توانید از همین لحظه برنامه‌ریزی هدفمندی را برای تمامی نمایشگاه‌هایی که هر سال در آنها حضور دارید مد نظر قرار دهید. می توانید فعالیت خود را از همین امروز شروع کرده و شرکت معتبری را برای بهره‌مندی از خدمات طراحی سایت نمایشگاهی انتخاب کنید. شرکت طراحی سایت قادر است وب سایت نمایشگاهی شما را تا زمان برپایی نمایشگاه در گوگل بهینه‌سازی کند. به این ترتیب هم می‌توانید رتبه بسیار خوبی را در بین رقبایتان از آن خود کنید و هم از منافع آن در زمانی غیر از زمان برگزاری نمایشگاه بهره‌مند شوید.

جالب است بدانید یک سایت نمایشگاهی می‌تواند در صورت نیاز به وب سایتی فروشگاهی تبدیل شود. زمانی که وب سایت نمایشگاهی شما شناخته شد و به اصطلاح جا افتاد در صورت تمایل می‌توانید محصولات خود را در وب سایتتان ارائه دهید.

توصیه می‌شود به ارتباط با مشتریان خود دقت کافی نشان دهید. به این منظور خوب است پیش از برگزاری نمایشگاه، در زمان برگزاری نمایشگاه و همچنین پس از اتمام برگزاری نمایشگاه با مشتریان خود در ارتباط باشید. این کار می‌تواند باعث شود سایت نمایشگاهی شما به موفقیت‌هایی در فضای مجازی دست پیدا کرده و نظر بازدیدکنندگان سایت جلب شود به نحوی که آنها به مشتریان واقعی شما تبدیل شوند. طراحی صفحه پرسش و پاسخ متداول، طراحی بخش نظرسنجی و طراحی چت آنلاین از جمله خدماتي است که توسط شرکت‌های طراحي سايت ارائه می‌شود. ويژگي هاي طراحی سایت نمایشگاه ماشین را نيز مطالعه بفرماييد.

ساخت سایت نمایشگاهی - وردکن

چه سرویس‌ها و قابلیت‌هایی در یک سایت نمایشگاهی در اختیار بازدیدکنندگان قرار دارد؟

زمانی که اقدام به راه‌اندازی یک سایت نمایشگاهی می‌کنید یکسری سرویس‌ها و قابلیت‌ها در اختیار افراد بازدیدکننده از سایت شما قرار می‌گیرد که برخی از آنها شامل موارد زیر می‌شود:

  • 1- در وب سايت نمایشگاهي خود می‌توانيد زمان و تاریخ برگزاري نمایشگاه‌ها را به کاربران سایتتان اعلام کنید.
  • 2- از طریق راه‌اندازی وب سايت نمایشگاهي قادر به طراحي صفحه‌ای خواهید بودکه اطلاعات مربوط به کارمندانی که در برپایی نمایشگاه نقش دارند در آن درج مي شود.
  • 3- سایت نمایشگاهی شما می‌تواند اطلاعات مربوط به غرفه را در اختیار کاربران قرار دهد.
  • 4- طراحی سایت نمایشگاهی می‌تواند شامل طراحی بخش نظرسنجی در سایتتان باشد.
  • 5- با بهره‌گیری از یک سایت نمایشگاهی این فرصت را به دست می‌آورید که با مشتریان داخلی و خارجی خود به نحوی مناسب در ارتباط باشید.
  • 6- در صورتی که بخش تماس با ما را در سایت نمایشگاهی خود طراحی کنید می‌توانید با کاربران وب سایت خود ارتباط خوبی برقرار کنید.
  • 7- با استفاده از وب سایت نمایشگاهی می‌توانید دستاوردهای پس از برپایی نمایشگاه را طراحی کنید.
اهمیت طراحی وب سایت نمایشگاهی

مزیت‌های طراحی وب سایت نمایشگاهی

در حال حاضر بسیاری از افراد مدت زمان زیادی را در اینترنت و فضای مجازی سپری می‌کنند. از همین رو طراحی وب سایت‌های نمایشگاهی مناسب و عرضه انواع خدمات و کالاها به صورت نمایشگاه در آنها می‌تواند گام موثری در راستای معرفی کسب‌وکارها به شمار رود.

اگر می‌خواهید فعالیت اقتصادی خود را رشد و توسعه داده و روش‌های موثرتری را برای بازاریابی محصولات و خدماتتان مورد استفاده قرار دهید طراحی و راه‌اندازی یک وب سایت نمایشگاهی از جمله مهم‌ترین راهکارها برای دستیابی به این اهداف خواهد بود. از این طریق می‌توانید در یک مدت زمان کم و کوتاه به برندی معروف و معتبر تبدیل شوید.

شاید بتوان ادعا کرد که این مساله در کشور ما دارای قوت بیشتری بوده و موتورهای جستجویی همچون گوگل توسط بیشتر کاربران ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مساله کافیست برای آن که بتوانید حجم بالای بازدید کاربران را مورد استفاده قرار داده و طراحی وب سایت را اصولی و حرفه‌ای ایجاد کنید تا آن دسته از کاربرانی که به سمت وب سایت نمایشگاهی شما آمده‌اند تبدیل به مشتریان بالقوه‌تان شوند.

به واسطه تماس با شرکت طراحی سایت نمایشگاهی معتبر می‌توانید از بهترین خدمات مربوط به طراحی وب سایت‌های نمایشگاهی برخوردار شوید.

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید