طراحی سایت


طراحی سایت های موفق

موفقیت اولین هدف قبل از اقدام به طراحی سایت می باشد. همه ی کاربران پس از مشاهده ی وب سایت ممکن نظر مثبت و یا منفی نسبت به طراحی سایت داشته باشند و همچنین وب سایت هایی که مورد استقابل کاربران قرار نگرفته باشد قطعا برای بار دیگر از آن وب سایت بازدید نخواهند کرد و برعکس این موضوع نیز صدق می کند مثلا اگر وب سایتی مورد توجه و استقبال کاربران قرار گیرد باز هم به آن مراجعه خواهند کرد.

طراحی سایت

اصول موثر در موفقیت طراحی سایت

برای استفاده بهینه از اصول های موفقیت در طراحی سایت ابتدا باید برخورد و تعامل کاربران و بازدید کنندگان با وب سایت را در نظر بگیریم. اما طرز فکر و الگو های رفتاری اولیه برای رعایت و موفقیت در این این اصول چه موضوعاتی می باشند ؟

طراحی سایت

برخی از اصول کاربردی در موفقیت طراحی سایت عبارتند از:

• به طور کلی عادت هایی که کاربران در اینترنت دارند با عادت های آن ها در مغازه ها بسیار مشابه می باشد.
• امروزه کاربران بیشتر به دنبال مطالب و مقالات جالب و مفید و کلیک کردنی هستند.
• امروزه کاربران بیشتر قدردان کیفیت و اعتبار می باشند به عبارتی دیگر در ابتدا کاربران نمی خوانند و فقط به وب سایت نگاه می کنند.
• کاربران اینترنتی صبور نیستند و فقط به دنبال رضایت فوری خود می باشند.
• تصمیم گیری کاربران بهینه نمی باشد.
• کاربران اینترنتی ازدیدگاه و بینش خود پیروی می کنند.
• کاربران تمایل دارند تا مرورگرشان را خودشان بررسی کنند.

فاکتورهای مهم و اساسی برای موفقیت طراحی سایت عبارتند از:

1. کاربر را وادار به فکر کردن نکنید:
مطابق قانون اول در طراحی سایت، وب سایت شما باید به گونه ای طراحی شده باشد که قابلیت استفاده ساده و راحتی را داشته باشد و خود وب سایت به تنهایی گویای همه چیز باشد.
2. صبر و حوصله کاربران را حفظ نمایید:
هنگامی که قصد دارید در هر پروژه ای خدمات و ابزاری را به بازدیدکنندگان خود پیشنهاد دهید، بهتر است ملزومات مورد نیاز کاربران را در پایین ترین حد خود حفظ کنید. قصد ما در طراحی سایت از بین بردن موانع می باشد. بهتر است برای انجام هر فعالیتی از کاربران و بازدید کنندگان خود نخواهدی تا در وب سایت شما ثبت نام کنند.
3. توجه کاربران را به خود جلب نمایید:
از آنجایی که در همه ی وب سایت ها هم محتوای ثابت وجود دارد و هم محتوای پویا، بنابراین ممکن است بعضی از مطالب پیش روی کاربران توجه آن ها را بیشتر به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که تصاویر بیشتر از مطالب نوشتاری جلب توجه می کنند و حتی در خود متون هم جمله های هایلایت شده هم جذاب تر از سایر جمله های دیگر هستند.
4. در طراحی سایت از نوشته های تاثیرگذار استفاده نمایید:
این موضوع که سبک و استایل نوشته ها را با سلیقه ها و عادت های مرورگرهای کاربران تنظیم و تطبیق دهید امری بسیار ضروری است.
5. برای ساده سازی وب سایت خود تلاش نمایید:
در طراحی سایت باید سادگی را هدف اصلی خود قرار دهید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید