طراحی سایت


طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو

امروزه کاربران برای دستیابی به صفحات اینترنت از نمایشگر های متفاوتی در ابعاد بزرگ و کوچک استفاده می کنند. همانند حرفه ی معماری که قادر خواهید بود با بهره گرفتن از تکنولوژی پیشرفته تمامی اجزا و تجهیزات گوناگون را به صورت اتوماتیک کنترل کنید، در طراحی سایت واکنشگرا نیز می توانید با طراحی و پیاده سازی سایتی انعطاف پذیر تحولی را در طراحی وب سایت ایجاد کنید.
موارد جستجوی گوگل طراحی سایت واکنشگرا یا ریسپانسیو را برای طراحی سایت پیشنهاد می کند، طراحی سایت های ریسپانسیو دارای URL و HTML یکسانی می باشند، و توانایی نمایش بر روی همه ی صفحه نمایش ها را دارد و به درستی کار می کند. همین موضوع باعث میشود تا موتورهای جستجوی گوگل خیلی راحت تر و بهینه تر محتوای طراحی سایت شما را نشانه گذاری کنند.

آموزش طراحی سایت اصفهان

ویژگی های طراحی سایت ریسپانسیو

زمانی که برای تلفن های همراه طراحی سایت جداگانه ای پیاده سازی می شود، URL و HTML متفاوتی نسبت به کامپیوتر خواهد داشت. به همین خاطر گوگل مجبور است برای ورژن های گوناگون یک طراحی سایت چند بار سازمان دهی و نشانه گذاری اطلاعات مختلف را انجام دهد ، که این موضوع تاثیر منفی را در رتبه بندی گوگل دارد. طراحی سایت هایی که قابلیت ریسپانسیو بودن را ندارند معمولا در نمایش اطلاعات و تصاویر در ابعاد گوناگون دچار مشکل می شوند و ممکن است قسمتی از تصاویر نمایش داده نشود و یا مطالب به نحوه ی مطلوبی در کنار یکدیگر قرار نگیرند، انواع مرورگر ها نیز به دلیل این کمی و کاستی هایی که طراحی سایت شما دارد باعث مشود تا طراحی سایت شما مورد بازدید کاربران قرار نگیرد.
در بعضی از طراحی سایت ها شماره تماسی که در بالای صفحه قرار میگیرد فقط یک تصویر است، اما در ورژن های موبایل باید شماره تلفن به گونه ای قرار گیرد که پس از لمس آن کاربر بتواند شماره گیری کند و تماس برقرار شود.

آموزش طراحی سایت اصفهان

معمولا برخی از مزایایی که برای طراحی سایت ریسپانسیو می توان به کار برد عبارتند از:

• سازگاری طراحی سایت ریسپانسیو با همه سایزهای نمایشگرهای گوناگونی مثل موبایل، تبلت و لپ تاپ
• به نمایش درآوردن مناسب طراحی سایت ریسپانسیو در مرورگرهای تازه و قدیمی
• انعطاف پذیری بالا و کارآمد طراحی سایت ریسپانسیو
• مقرون به صرفه بودن طراحی سایت ریسپانسیو نسبت به طراحی سایت با ورژن موبایل
• دارا بودن طراحی سایت ریسپانسیو رتبه بهتر و بالاتر در گوگل
• افزایش قدرت سئو سایت به دلیل پوشش همه کاربران در طراحی سایت ریسپانسیو
• افزایش بازدید کنندگان سایت در طراحی سایت ریسپانسیو
• محبوبیت بیشتر طراحی سایت ریسپانسیو بین موتور های جستجوگری مثل گوگل

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید