طراحی سایت


طراحی سایت وردپرس

همانند سایر سیستم های مدیریت محتوا وردپرس نیز چند وقت یکبار آپدیت و بروز رسانی می شود و این موضوع بدان معناست که وردپرس از پشتیبانی بسیار بالایی برخوردار م باشد. آخرین نسخه ی آپدیت شده ی ورد پرس 4.9.5 می باشد اما در حال حاضر نسخه 4.9.1 در ایران کار کار می شود. همانند جوملا و دروپال، وردپرس نیز یکی از سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با زبا پی اچ پی نوشته می شود و از پایگاه داده my sql پشتیبانی می کند، که این پایگاه دارای امکانات ویژگی های بسیار مثبتی هستند و هر روز به امکانات و ویژگی های این سیستم مدیریت محتوا اضافه می شود.

طراحی سایت

سئو پیشرفته در طراحی سایت وردپرس

بیشتر وب سایت هایی که رتبه ی خوبی را در گوگل دارند با وردپرس هستند و از آنجایی که وردپرس سئو خوب و استانداردی را دارد شما می توانید با اضافه کردن سئو وردپرس، سئو وب سایت خود راخیلی بیشتر از قبل افزایش دهید .

طراحی سایت

یادگیری آسان در طراحی سایت وردپرس

اگر خودتان قصد طراحی سایت با وردپرس را داشته باشید فقط کافی در اینترنت سرچ نمایید و مطابق با آن پیش روید آموزش های موجود در اینترنت شما را با انواع آموزش های وردپرس آشنا خواهد کرد فقط کافی است کمی برای این کار وقت بگذارید.

امنیت بالا در طراحی سایت وردپرس

امنیت بالا یکی از ویژگی های مثبت وردپرس می باشد و هر بار که نسخه های جدید وردپرس ارائه می شود قطعا موارد امنیتی آن نیز افزایش می یابند اما اگر خودتان قصد دارید امنیت وردپرس را افزایش دهید باید افزونه های امنیت ورد پرس را فعال نمایید .

مدیریت در طراحی سایت وردپرس

به دلیل اینکه وردپرس فارسی است بنابراین سیستم مدیریتی خیلی آسانی دارد، اما اگر برای پروژه های طراحی سایت قصد داشته باشید که از افزونه های وردپرس انگلیسی استفاده نماییدکار را کمی برایتان دشوار خواهد ساخت در صورت یکه از وردپرس فارسی استفاده کنید در صورت درخواست مشتری می توانید آن را توسعه دهید .

مستندات زیاد در طراحی سایت وردپرس

یکی از مزایا و منافع طراحی سایت با وردپرس این موضوع است که شما قادر خواهید بود تا با یک جستجو ی ساده در صورت برخورد با مشکل آن را برطرف نمایید. به دلیل اینکه وردپرس از لحاظ رسانه ای و محتوایی و ویدئویی دارای محتواهای بسیار زیادی می باشد بنابراین به راحتی قادر خواهید بود مشکلات خود را برطرف سازید .

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید