طراحی سایت


طراحی سایت پاساژ

امروزه برای مراکزی مثل پاساژها، مغازه ها، مرکز خریدها که قصد خرید آنلاین و اینترنتی را دارند طراحی سایت پاساژ برای آن ها بهترین گزینه می باشد و از این طریق می توانند محصولات و کالهای خود را به فروش برسانند. طراحی سایت پاساژ به معرفی محصولا موجود در مغازه ها می پردازد و همه ی اطلاعات مورد نیاز به همراه قیمت و تصویر هر محصول در طراحی سایت درج می شود که در نهایت با منجر به فروش محصولات به صورت اینترنتی و آنلاین می شود.

طراحی سایت

طراحی وب سایت پاساژ و مرکز خرید

در طراحی وب سایت بوتیک اطلاعات مهمی مثل مغازه های موجود در پاساژ به همراه معرفی محصولات آن ها، معرفی دیگر مشاغل موجود در مرکز خرید و دیگر موارد مهم که باید اطلاع رسانی شوند تا کاربران و بازدید کنندگان وب سایت نسبت به آن ها آگاهی داشته باشند. نکته و مزیت مهم در طراحی سایت پاساژ این موضوع می باشد که به دلیل اینکه اطلاع رسانی به صورت حرفه ای انجام می شود نتیجه ی بسیار مثبتی را در بازاریابی و فروش محصولات موجود در مرکز خرید دارد.

طراحی سایت

مزیت های طراحی سایت پاساژ و مراکز تجاری

از آنجایی که در پاساژها و مراکز خرید تعداد فراوانی از مغازه ها با محصولات مختلف موجود می باشد بنابراین برای افرادی که به دنبال مغازه ی خاصی در پاساژ هستن طراحی سایت بسیار کاربردی می باشد زیرا در سرچ وب سایت می تواند مغازه ی مورد نظر خود را پیدا کند. در طراحی سایت پاساژ و مرکز خرید موارد مهم و متنوعی مثل تعئائ واحدهای تجاری، نمای داخلی مغازه ها، نمای بیرونی پاساژ، موقیعت مکانی آدرس بر روی نقشه گوگل شماره تماس و لینک شبکه های اجتماعی از جمله موارد مهم و تاثیر گذار بر روی بازدید کنندگان و مشتری ها می باشد.

ویژگی های مهم طراحی سایت پاساژ و مرکز خرید

با طراحی سیستمی و یا ایجاد گالری تصاویر در طراحی سایت مرکز خرید به عنوان مدیر وب سایت به راحتی قادر خواهید بود تا تصاویر گوناگونی از پاساژ و مغازه های موجود در آن را در وب سایت قرار دهید تا کاربران به مشاهده ی آن ها بپردازند، همچنین نمایش آدرس مرکز خرید بر روی نقشه گوگل نیز که یکی از راه های ارتباطی می باشد رفت و آمد حضوری را برای مشتری ها راحت تر می کند و حتی ممکن است به جذب بیشتر مشتری ها نیز کمک کند. هرچه تعداد مراجعه کنندگان به وب سایت بیشتر باشد امکان مراجعه حضوری نیز به راحتی فراهم میاید و نتیجه ی آن کسب درآمد های بیشتر می باشد.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید