طراحی سایت


طراحی سایت پروژهn

شفافیت بودن اطلاعات و میزان رشد و افزایش پروژه از عوامل مهمی است که بر تصمیم گیری کارفرمایان بسیار تأثیر گذار خواهد بود . در دوره های قبل تر کارفرما برای اطلاع از میزان رشد و کسب اطلاعات کافی مجبور به بازدید حضوری از محل پروژه بود و یا اینکه با کارگزار و مسئول اجرای پروژه مدام در تماس باشد . اما امروزه با توجه به رشد و پیشرفت در عصر ارتباطات دیگر نیازی به صرف زمان و هزینه های بالا برای بازدید حضوری و تماس با مسئول پروژه نیست. بنابراین مسئولین اجرای پروژه قادر خواهند بود به کمک طراحی سایت پروژه نمونه کارهای خود ، تعداد نیروهای انسانی ، گالری و اسلاید تصاویر و … را در اختیار کارفرما قرار دهند .

آموزش طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت پروژه های فروشگاهی

به طراحی سایت هایی که میزان رشد و پیشرفت روند پروزه را نشان میدهند طراحی سایت های پروژه محور گفته میشود . از آن دسته از طراحی سایت هایی که در شرکت نونگار طراحی و پیاده سازی میشود طراحی سایت های پروژه ای هستند ، بنابراین شرکت نونگار با بیشترین تجربه وسابقه در این زمینه قادر به طراحی بهترین و کارآمد ترین وب سایت ها خواهد بود.
از امکانات عمومی و مهمی که در تمامی طراحی سایت ها باید اجرا و عملی شوند عبارتند از: طراحی گرافیکی زیبا و منحصر به فرد ، سرعت بارگذاری بالای صفحات ، داشتن امنیت بالا ، نامحدود بودن برگه ها و... می باشد.
ظاهری مناسب و متناسب با نوع سایت برای تمامی طراحی سایت ها باید در نظر گرفته شود که سایت های پروژه نیز از آن مستثنی نیستند ، شرکت طراحی سایت نونگار در ابتدا با در نظر گرفتن نوع سفارش و امکانات مد نظر شما طرح اولیه سایت شما را طراحی کرده و پس از تأیید شما آن را پیاده سازی میکند که همین موضوع مهم باعث جلب رضایت مندی مشتریان بسیاری شده است .

معمولا ویژگی ها و امکانات طراحی سایت های پروژه عبارتند از:

• قرار دادن میزان پیشرفت پروژه به صورت گرافیکی و اتوماتیک
• قرار دادن گالری و اسلاید تصاویر مربوط به پروژه مورد نظر
• امکان نمایش تعداد نفرات مشغول به اجرای پروژه و تعداد افراد درگیر در پروژه
• امکان قرار دادن میزان رضایت تا میزان پیشرفت از کارفرما
• امکان ارتباط مستقیم با مسئول پروژه و همچنین امکان ثبت پیشنهادات و انتقادات

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید