طراحی سایت


طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی

امروزه افراد برای یافتن یک کلینیک دندانپزشکی مناسب کمتر از روش های سنتی و پرس و جو از اشنایان استفاده میکنند.بلکه اغلب افراد برای این منظور یک جست و جو در فضای اینتر نت انجام داده و با انبوهی از سایت ها ی متنوع مواجه شده و با مراجعه به طراحی سایت پزشکی مورد نظر نوبت خود را نیز تایین میکنند.
همه ی این اهداف به راحتی قابل دستیابی هستند. از هم اکنون به طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی خود اقدام نمایید زیرا در غیر این صورت شما بخش اعظمی از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

طراحی سایت دندان پزشکی

مزیت های طراحی سایت کلینیک دندانپزشکی

یک سایت علاوه بر ارتباط بهتر و موثرتر شما با بیمارانتان بهتر خواهد توانست شمارا معرفی کند. در این صورت رزومه و سوابق کاری شما به طور 24 ساعته بر روی سایت تان قابل عرضه و ارائه به مخاطبانتان خواهد بود و همین امر اطمینانی را برای بیمارانتان فراهم کرده و از سوی دیگر سبب اشنایی بیشتر مخاطبانی میشود که برای اولین بار به سایت شما مراجعه کرده و از این طریق با شما و سوابق کاری و همینطور با مجموعه ی کلینیک دندانپزشکی شما اشنایی خواهد یافت.

امکانات سایت کلینیک دندانپزشکی

ایجاد گالری تصاویر از کلینیک دندانپزشکی و همچنین سوابق و رزومه کاری تان و ارائه ی انها برای مخاطبان فرصت بسیار مناسبی برای شما ایجاد نموده و همچنین نمایش نشانی مطب و شماره تلفن های تماس و ساعت کاری و ساعات حضور شما در مطب باعث سهولت و فراهم نمودن راحتی برای هم شما و هم مراجعه کنندگان تان خواهد بود. طراحی بخشی برای تبلیغات شرکت های دارویی در سایت شما و همچنین ارائه ی مقالات مرتبط در حیطه ی کاری شما برای اگاهی رساندن هرچه بیشتر به مردم در حوزه ی سلامت یک ایده ی بسیار جالب خواهد بود.همچنین در این زمینه می توانید از سیستم مشاوره ی ان لاین نیز بر روی سایت تان کمک بگیرید.

طراحی سایت دندان پزشکی

اصول طراحی سایت دندانپزشکی

از آنجا که در دوره ی تکنولوژی و اینترنت به سر می بریم و با چندتا صفحه در اینترنت جستجو کردن به موارد و مطالب مد نظرخود میرسیم هر چیزی که در ذهنتان باشد می توانید در اینترنت و با جستجو به آن ها دسترسی پیدا کنید. از آنجایی که دندانپزشکی هم جزو زیبایی و هم جزو درمانی می باشد بسیار مورد نیاز افراد و بازدید کنندگان می باشد از این رو دندانپزشکان عزیز حتما برای معرفی کار خود نیاز به طراحی سایت دندانپزشکی را دارند. توجه داشته باشید که طراحی سایت دندانپزشکی که طراحی می کنید باید کار با آن راحت و برای هیچ کس هیچ دشواری نداشته باشند تا افراد با دیدن سایت راحت بفهمند تا کدام بخش در کجا قرار دارد و چطور می توان به آن دسترسی پیدا کرد؟
اگر دکتر دندانپزشک و صاحب مطب و کلینیک هستید مشاهده نموده اید که چقدر افراد برای وقت گرفتن با ازدحام جمعیت رو به رو می شوند.برای همین وجود یک طراحی وب سایت دندانپزشکی برای هر کسب و کار جزو ضروریات می باشد و با قرار دادن امکاناتی همچون وقت گرفتن به صورت آنلاین افراد با دیدن زمان های موجود اقدام به گرفتن وقت کنند و این موضوع می تواند بسیار در شلوغی و بخش روانشناسی و آرامش مشتریان عزیز تاثیرگذار باشد اما در وب سایت دندانپزشکی وجود چه مسائلی مهم می باشد که در این بخش آن ها را برای شما بیان می کنیم:

سرعت طراحی سایت دندانپزشکی

پایین بودن سرعت بارگزاری طراحی سایت بسیار حرکت ناپسند و زننده ای می باشد و بازدید کنندگان درمواجه با همچین موردی طراحی سایت شما را بازدید نخواهند کرد و به دنبال سایتی که سرعت بارگذاری آن ها بالا باشند می روند.پس زود به زود سرعت سایت خود را در مرورگرهای مختلف چک کنید تا اگر با مشکلی مواجه شدید سریعا به رفع آن بپردازید.پس حتما بر روی سرعت سایتتان حساس باشید تا بازدید کننده های خود را از دست ندهید.

سئو و بهینه سازی عالی

سئو سایت خوب در جذب بازدید کننده و معرفی دندانپزشکی بسیار تاثیر مثبتی می گذارد.هر چه سئو و بهینه سازی وب سایت دندانپزشکی بالا باشد در نتیجه در اولویت گوگل قرار خواهید گرفت و با هر جستجو سایت شما بالا می آید.یکی از مهمترین موردی که حتما باید در طراحی سایت رعایت کنید و بر روی آن حساس باشید داشتن سئو و بهینه سازی عالی می باشد.

محتوای طراحی سایت

داشتن محتوای مفید برای هر طراحی سایت به خصوص طراحی سایت دندانپزشکی بسایر حائز اهمیت می باشد چرا که افراد در اینترنت به دنبال جستجوی مطالب برای افزایش اطلاعات عمومی و سوال هایی که در رابطه با دندانشان در زندگی روزمره شان پیش می آید در اینترنت به دنبال آن می گردند و زمانی که طراحی سایت دندانپزشکی شما از محتوای خوبی برخوردار باشد بازدید کننده جذب سایت شما می شود و همچنین تبدیل به مشتری شما می شوند.اما قبل از شروع به نوشتن محتوا باید موارد مهم را بخوانید و آن ها را رعایت کنید.

طراحی سایت دندان پزشکی

امکانات طراحی سایت مطب دندن پزشکی به شرح زیر می باشد:

اصلی ترین ویژگی ها در طراحی سایت دندان پزشکی چیست ؟
معرفی پزشک و تیم دندان پزشکی ، ارائه توضیحات کامل در مورد خدمات ، قرار دادن لیست هزینه ها ، ایجاد امکان رزور نوبت به صورت آنلاین ، گاری تصاویر ، مقالات آموزشی ، عضویت برای کاربران ، نمایش نشانی مطب بر روی گوگل مپ
امکانات فنی طراحی سایت مطب دندان پزشکی شامل چه مواردی ست ؟
طراحی قالب اختصاصی ، طراحی سایت به صورت موبایل دوست ، گرافیک و نمای ظاهری کاربرپسند ، کارکرد اسان و راحت برای کاربر ، قابلیت جستجوی سریع
انجام چه مواردی در طراحی سایت مطب ممکن است خطرناک باشد ؟
کپی برداری و تقلید از پزشکان دیگر ، استفاده از قالب آماده ، محتوا تکراری ، استفاده از کلمات تخصصی که فهم آن برای کاربر عادی دشوار است ، استفاده از عکس های کپی و غیر واقعی ، عدم نمایش صحیح در تلفن همراه ، گرافیک و طراحی معمولی

منوی اصلی طراحی سایت دندانپزشکی

ایجاد منوی اصلی در طراحی سایت جزو یکی از موارد اصولی برای یک طراحی سایت دندانپزشکی می باشد تا افراد بتوانند به راحتی به بخش های مختلف دسترسی پیدا کنند وجود منو در طراحی سایت ها به خصوص طراحی سایت دندانپزشکی نظم خاصی را به چیدمان سایت می دهد تا افراد به راحتی به هر بخشی که می خواهند بدون سردرگمی دسترسی پیدا کنند منوهای ضروری عبارتند از:

• تماس با ما: قرار دادن تلفن و راه های ارتباطی که مشتری می تواند با شما ارتباط بر قرار کنند می تواند در راه دسترسی مشتریان به شما را آسان کند با قرار دادن تلفن ثابت و همراه و یا واتس آپ و... در طراحی سایت دندانپزشکی خود می توانید برای هماهنگی و همچنین مطرح کردن سوال هایی که ذهن مشتریان را مشغول کرده است کمک ویژه ای کنید.
• درباره ی ما: که در این قسمت یک رزومه ای از کسب و کار خود را معرفی کرده و سابقه ای را که دارند و مدارک های مربوطه ای که دارند را در آن جا ارائه دهند.
• بخش جستجو: در هر طراحی سایتی باید گزینه ای جستجو وجود داشته باشد تا هرکسی هر کدام از بخش مورد نظر را بخواهند با جستجو به راحتی به آن بخش دسترسی پیدا کنند.
• گالری: در این بخش به قرار دادن تصاویر کارهای انجام شده در طراحی سایت دندانپزشکی خود در این بخش قرار دهید تا افراد کارهای ارائه شده توسط شما را ببینند
• تصاویر محیط مطب: شما با قرار دادن تصاویر و ویدیو های کوچکی از محیط مطبتان به مشتریان اعتماد آن ها را جلب کنید تا با دیدن فضای مطبتان بخواهند به آن جا بیایند
• بخش مقالات و اخبارها: با قرار دادن خبرهای به روز و تغییراتی که در دنیای زیبایی و پزشکی ایجاد شده می توانید به افراد اطلاع رسانی کنید.
• قرار دادن شبکه های اجتماعی: در شبکه های اجتماعی فعال باشید همانطور که طراحی سایت دندانپزشکی ایجاد کرده اید حالا برای سایت خود و کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی صفحه ای باز کنید و به فعالیت های زیادی بپردازید به طور مثال با گذاشتن سلایق مشتریانتان محتوا و مطلب بگذارید ویدیو و تصاویر های جذاب قرار دهید . با قرار دادن لینک های شبکه های اجتماعی می توانید افراد بسیاری با طراحی سایت خود آشنا کنید و مطالب جالب خود را افراد با دوستان خود به اشتراک گذارند.
• صفحه ی تعرفه های موجود دندانپزشکی: با ایجاد صفحه ای که با قرار دادن قیمت های مد نظر برای هر کدام از بخش مورد نظر افراد را از قیمت ها مطلع سازید.
• نوبت دهی آنلاین: دراین بخش افراد به مشاهده وقت های موجود می پردازند و سپس با انتخاب روز و ساعت مورد نظر وقت خود را دریافت می کنند.