طراحی سایت


طراحی لوگو در طراحی سایت

راهنمایی سوم دارای معیارهایی است که به شما کمک می کند تا از کاربران خود بخواهید که از طراحی سایت چه انتظاراتی دارند این بخش را با معیارهایی که ممکن است حداقل زمان لازم برای پیاده سازی را شروع کنیم. شما باید اطمینان حاصل کنید که مرورگر کاربر می تواند زبان اصلی محتوای طراحی سایت شما را شناسایی کند. برای یک صفحه وب که به طور عمده محتوای انگلیسی است، از استفاده کنید. شما باید زمانی که محتوای یک زبان دیگر در طراحی سایت شما ظاهر می شود مشخص کنید، مانند من به شما آرزو می کنم شما لازم نیست این کار را برای نام های مناسب، اصطلاحات فنی یا کلمات که نمیتوانید یک زبان را شناسایی کنید، انجام دهید. شما همچنین لازم نیست که آن را برای کلمات از یک زبان دیگر که مردم در نظر برخی از زبان در اطراف طراحی سایت به عنوان مثال، بیا به ملاقات ما بروید خوب است. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربران شما می توانند معنی لغات یا عبارات غیر معمولی را بیابند، از جمله اصطلاحات مانند و اصطلاحات یک واژه نامه یا پیوند به یک فرهنگ لغت ارائه کنید.

طراحی سایت

واژه نامه در طراحی سایت

شما می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربران شما می توانند معنی هر کدام را بیابند. به عنوان مثال، را به جای طراحی سایت به عنوان تلفظ می کند. با استفاده از عنصر و اتصال به یک واژه نامه می تواند کمک کند. جالب است که را به عنوان اختصار تلفظ می کند. آیا کاربران شما باید بتوانند به راحتی از یک دانش آموز معمولی تحصیلکرده 9 ساله خواندن کنند تا محتوای طراحی سایت شما را بخوانند به غیر از اسامی و عناوین مناسب اگر چنین است، می توانید نسخه ای را ارائه دهید که سطح توانایی خواندن را نداشته باشد یا بتوانید تصاویر، فیلم ها یا صدا را برای توضیح مطالب خود ارائه دهید. شما لازم نیست که زیرنویس ها یا توضیحات صوتی را به ویدیو طراحی سایت اضافه کنید. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که کاربران شما می توانند تلفظ هر کلمه ای را در محتوا خود داشته باشند، اگر معنای آن به تلفظ آن بستگی دارد. به عنوان مثال، کلمه نزدی می تواند یکی از دو معنی را داشته باشد، بسته به تلفظ، در جمله ای مانند آماده برای طراحی سایت برخی از کاربران نیاز به تمرکز بر عناصر برای دسترسی به اطلاعات در مورد آنها. شما باید اطمینان حاصل کنید که تمرکز بر روی یک عنصر، هیچگونه تغییرعمده ای مانند باز کردن یک پنجره جدید، تمرکز بر روی عنصر دیگری یا ارسال یک فرم در طراحی سایت ایجاد نمی کند.

طراحی سایت

طراحی سایت کاربرپسند

طراحی سایت برای کاربران زمانی آسان تر می شوند که کنترل ها کاری را که انجام می دهند انجام دهند. مگر اینکه به کاربران خود در مورد آن هشدار داده باشید، باید اطمینان حاصل کنید که تغییر مقدار کنترل مانند یک جعبه متن، کادر تأیید یا فهرست کشویی، هیچ تغییر عمده ای مانند باز کردن پنجره جدید، تمرکز بر روی عنصر دیگری، یا ارائه یک فرم در طراحی سایت. برای کمک به کاربران خود برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود در هر صفحه وب، شما باید عناصر ناوبری خود را در همان مکان در هر صفحه از طراحی سایت قرار دهید. این زمانی اعمال نمی شود که کاربر شما ترجیحات خود را تغییر داده و یا زمانی که از تکنولوژی کمک استفاده می کند تا تغییرات ظاهر محتوای شما را نشان دهد. هنگامی که مجموعه ی از طراحی سایت شامل مواردی است که دارای قابلیت های مشابه در صفحات مختلف وب سایت هستند، باید این موارد را به طور پیوسته نامید. به عنوان مثال، از کلمه جستجو برای جعبه جستجو در یک صفحه وب سایت و یافتن برای جعبه جستجو در یک صفحه وب دیگر در آن مجموعه از طراحی سایت استفاده نکنید.
بیایید به تغییرات بزرگی مانند باز کردن پنجره جدید در طراحی سایت، عنصر دیگری که تمرکز را بر می گزینیم، یا یک فرم ارائه شود. شما می توانید اطمینان حاصل کنید که آنها فقط زمانی اتفاق می افتد که کاربران به طور عمدی آنها را انجام دهد یا زمانی که شما برای اولین بار هشدار داد که کاربران در مورد طراحی سایت هشدار می دهند. به عنوان مثال، شما می توانید یک دکمه برای به روز رسانی برخی از محتوا به جای به طور خودکار به روز رسانی این محتوا را به کاربر بدهید. همچنین، اگر یک لینک در یک پنجره جدید باز شود، می توانید کلمات را در پنجره جدید باز می شود را به متن پیوند طراحی سایت اضافه کنید.

طراحی سایت

اطلاعات کاربری در طراحی سایت

هنگام پر کردن فرم ها، کاربران اشتباه می کنند. طراحی سایت شما باید هر گونه اشتباه را به کاربر خود شناسایی کند و اشتباه را به کاربران خود در متن توصیف کند تا کاربر بتواند آن را حل کند. یک راه برای شناسایی اشتباهات به طور قابل اعتماد به کاربران شما اینست که عنصر را به عنصری که اشتباه است درست کنید. این باعث می شود که اطمینان حاصل شود که کاربران با تکنولوژی پشتیبانی در مورد اشتباه طراحی سایت اخطار داده می شوند. البته، پس از آن میتوانید انتخابگر ویژگی در خود را به صورت بصری هرگونه اشتباه را برجسته کنید. همچنین نگاه کنید به اینکه مشخصه های مشخصی از عنصر ورودی مانند مورد نیاز، نوع و لیست می تواند به جلوگیری از اشتباهات و برجسته سازی آنها کمک کند. در فرم های طراحی سایت شما باید برچسب ها یا دستورالعمل ها و احتمالا مثال ها را دربر داشته باشید تا به کاربران خود جهت اجتناب از اشتباه کردن کمک کنید. هنگامی که یک کاربر هنگام پر کردن یک فرم اشتباه می کند، صفحه وب شما باید راه هایی برای حل این اشتباه را، در صورت امکان، پیشنهاد دهد. این در شرایطی که این پیشنهادات بر امنیت محتوا در طراحی سایت تاثیر می گذارد، اعمال نمی شود.
هر زمان که کاربر شما اطلاعاتی را ارسال کند عواقب قانونی یا مالی دارد یا بر اطلاعاتی که قبلا در طراحی سایت شما ذخیره کرده اید تاثیر می گذارد یا بخشی از آزمون است باید مطمئن شوید که می توانند لغو آن یا هر گونه اشتباه را تصحیح کنید، پس از بررسی طراحی سایت خود اطلاعات خود را یا بررسی، تایید و اصلاح اطلاعات قبل از آنکه نهایتا آن را ارسال کنید. شما می توانید از ارائه کمک های واضحی خاص مانند مثال، انیمیشن، چک کردن املا یا دستورالعمل های اضافی جلوگیری کنید. هر وقت کاربر شما اطلاعاتی را ارائه می دهد می توانید مطمئن شوید که می توانید لغو آن یا هر گونه اشتباه را تصحیح کنید، پس از بررسی طراحی سایت خود اطلاعات خود را یا بررسی، تایید و اصلاح اطلاعات قبل از آنکه نهایتا آن را ارسال کنید. آیا طراحی سایت شما به اندازه کافی قوی است تا بر مرورگرهای کاربران و تکنولوژی های کمک کننده کار کند راهنمایی چهارم و نهایی دارای معیارهایی است که به شما کمک می کند از کاربران خود بخواهید که از چرا این کار بر روی دستگاه من انجام نمی شود.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید