طراحی سایت


طراحی وب سایت php

در بازار فعالیت های دنیای امروز در زمینه های علمی، اقتصادی، صنعتی، آموزشی و ... طراحی سایت را می توان وجه اشتراک همه آنها دانست. طراحی وب سایت توانسته است در مدت کوتاهی گسترش بسیار زیادی پیدا کرده و از نظر فنی و محتوایی تغییرات زیادی داشته باشد. انواع طراحی سایت وجود دارد که ممکن است برخی افراد با آنها آشنایی نداشته باشند و تفاوت آنها را ندانند. یکی از این انواع متعدد، طراحی وب سایت php می باشد. در این نوشتار تلاش کرده ایم در مورد طراحی وب سایت php و نیز کُلیات طراحی وب مطالبی را گردآوری و برای شما عزیزان ارائه دهیم. یکی از اولین گام هایی که در طراحی سایت باید بردارید تعیین استراتژی می باشد. استراتژی در واقع به معنای فرماندهی و رهبری می باشد و در عمل به طرح عملیاتی گفته می شود که مجموعه اقداماتی را هماهنگ و سازماندهی می کند تا مجموعه به هدف برسد.

طراحی وب سایت php

استراتژی در طراحی وب سایت

در استراتژی چندین قدم است که اهمیت دارد ابتدا اینکه باید اهدافی که در سر دارید و قابلیت عملیاتی شدن دارند را مشخص کنید، تفاوتی ندارد که طراحی وب سایت php و یا نوع دیگری. مورد بعدی راههایی است که برای رسیدن به این اهداف مورد توجه شما است و ممکن است برخی را تایید و برخی را در طول بررسی حذف کنید. در نهایت باید از منابعی که در اختیار دارید و مشخص کرده اید استفاده عملی کنید. هر چه زمان می گذرد استراتژی های پیچیده تری مورد نیاز است و رقابت سخت تر می شود. نه تنها صاحبان مشاغل بلکه فعالان طراحی وب سایت نیز باید برای خود استراتژی هایی مشخص نمایند. اگر بخواهیم مثالی برای روشن تر شدن موضوع بیاوریم؛ مشخص نمودن کلمات کلیدی مناسب و مرتبط از راههای اصولی و با انجام پژوهش و تحقیق، اصول و کُلیات و برنامه ها در جهت برندینگ و نیز تعیین و مشخص کردن جامعه هدف و کاربرانی که می توانند مخاطب و یا مشتری طراحی سایت شما باشند از استراتژی های مهم می باشد.

طراحی وب سایت php

طراحی وب سایت php

برای طراحی وب سایت php مزایا و معایب زیادی ذکر می کنند که در ادامه برخی از آنها نام خواهیم برد. ابتدا اینکه طراحی وب سایت php از لحاض سرعت نسبت به دیگر انواع سرعت کمتری دارد و دلیل آن نیز این است که به صورت مستقیم از روی سورس اجرا می گردد. البته با بهینه سازهای جدیدی که عرضه شده اند این مشکل تا حد زیادی برطرف گردیده است ولی کماکان از نقاط ضعف طراحی وب سایت php می باشد. یکی از مزیت های زبان برنامه نویسی php نیز قابلیت بالای توسعه با توجه به فراگیری آن است. برای انجام تغییرات نیز با توجه به متخصصین زیادی که در زمینه php فعالیت دارند کار دشواری نیست. همچنین php به صورت اختصاصی برای طراحی سایت کاربرد دارد و همین می تواند از بزرگترین مزایای آن باشد و تعداد زیادی فریم ورک برای آن موجود باشد. بنابراین طراحی وب سایت php می تواند انتخاب مناسبی باشد هر چند باید شرایط و ویژگی های وب سایت خود را نیز در نظر بگیرید.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان

طراحی سایت اهواز

سئو سایت کرج

سئو کار کرج


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید