طراحی سایت


طراحی پورتال سازمانی

با افزایش جمعیت در جوامع و گذشت زمان نیاز به ایجاد ساختارهایی برای هدفمند کردن و ساختارمند کردن فعالیت های مختلف افراد در جامعه پدید آمد . و رفته رفته بر تعداد این سازمان ها افزوده شد و در حال حاضر شاهد روند رو به رشد چنین سازمان هایی هستیم. شرکت ها و سازمان های بزرگ درحال مدیریت کردن کارمندان خود می باشند . در واقع شخصی سازی پورتال ها برای کلیه کارمندان و امکان ایجاد ورود به پورتال برای هریک به صورت جداگانه و سطح دسترسی و راحتی دسترسی به اطلاعات و محتوا از جمله نقات قوت یک پورتال می باشد.

طراحی سایت

اهمیت طراحی پورتال سازمانی

با ظهور و پیشرفت اینترنت و فضای مجازی بسیاری از شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی در صدد حرکت و پیشرفت و پیش برد اهداف شان دراین فضا هستند . در حقیقت فضای مجازی از دید بسیاری به یک فرصت مهم و غیرقابل چشم پوشی تبدیل شده است. یک پورتال در نگاه اول شاید از دید بسیاری یک وب سایت باشد اما باید بگوییم که اینطور نیست و تفاوت های بسیار مهم و چشم گیری در این مورد وجود دارد . در واقع پورتال مجموعه ای از سایت ها و وب سایت های مرتبط با یکدیگر هستند که به هم پیوند خورده اند و در واقع طراحی آن به گونه ای می باشد که دستیابی به اطلاعات برای کلیه کاربران آن به راحتی انجام می شود.

طراحی سایت

ویژگی های مهم و بارز یک پورتال سازمانی

یک پورتال سازمانی یک راه حل مناسب برای بسیاری از شرکت ها و سازمان ها محسوب می شود. در واقع یکی از بهترین شیوه ها برای ارائه ی خدمات طلاعاتی به روز استفاده و بهره گیری از یک پورتال سازمانی تخصصی و حرفه ای می باشد . همکاران و تیم طراحی سایت ما در شرکت نونگار پردازش تا انتهای این مسیر همراه شما خواهند بود تا بتوانید یک پورتال حرفه ای و تخصصی را در نهایت در اختیار داشته باشید و از این طریق در جهت دستیابی به اهداف تان گام بردارید .

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید