طراحی سایت


عدم استفاده از تکنیک کلاه سیاه در طراحی سایت

در مقاله های گذشته در مورد تکنیک های کلاه سفید و کلاه سیاه در طراحی سایت توضیح دادیم و اشاره کردیم که تکنیک های کلاه سفید موافق با قوانین گوگل است و انجام آن باعث افزایش رتبه می شود در مقابل تکنیک های کلاه سیاه قرار دارد که انجام آن مجرمانه است و باعث جریمه گوگل می شود در واقع هدف موتورهای جستجوگر یافتن بهترین نتایج جستجو برای افراد است گوگل باید مطمئن باشد که نتیجه ی جستجو عالی بوده و شامل مواردی همچون هرزنامه نمی باشد تبلیغ در گوگل این کار را با الگوریتم های از پیش تعیین شده طراحی سایت انجام می دهد.

طراحی سایت

گوگل با اعمال سه مورد زیر به جریمه ی افراد خاطی می پردازد

1-کاهش رتبه طراحی سایت
2-حذف طراحی سایت
3-خروج دامنه از کنترل شما
امروزه عملکرد موتورهای جستجوگر در تشخیص تکنیک کلاه سیاه بسیارقوی شده و دیگر کلاه گذاشتن بر سر گوگل توسط آنها ممکن نیست استفاده از تکنیک های این چنینی ممکن است نتایج یک شبه ی شگرفی به بار آورد اما به خاطر داشته باشید که در دراز مدت کار دست طراحی سایت تان می دهد و باعث آسیب دیدن رتبه طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن شما می شود.

طراحی سایت

کلاه سیاه ها را در سئو طراحی سایت فراموش کنید

قطعا روش کلاه سیاه یک روش خطرناک برای سئوی سایت شماست که باعث جریمه و گاهی حذف سایت شما می گردد در زیر به مواری اشاری می کنیم تا حتی به طور ناخواسته هم در گیر آن نشوید.
1-در قبال گوگل و کاربر رفتار یکسانی داشته باشید : موتور های جستجو گر و کاربر را یکی در نظر بگیرید از مخفی کردن یا فریب گوگل بپرهیزید و تمام تلاش خود را برروی برطرف کردن نیازهای کاربر متمرکز کنید.
2-داده های ساختاری دقیق : از این نکته اطمینان حاصل کنید که داده های شما دقیق و حساب شده است و کاربر طراحی وب سایت را گمراه نمی کند.
3-در طراحی سایت محتوای اورجینال به کار ببرید : قوانین گوگل را در مورد تولید محتوا به کار ببرید و از کپی کردن مطالب سایت های دیگر و استفاده از مطالب تکراری پرهیز کنید.
4-لینک های طراحی سایت را خرید فروش نکنید : یکی از پیشنهاداتی که در این زمینه می توانیم بکنیم این است که دستور العمل های FTC را در این زمینه مطالعه کنید به خاطر داشته باشید که هر مبادله ای برای خرید لینک، حتی ارایه رایگان محصولات غیر قانونی ست.

طراحی سایت

کلام آخر

اگر با خواندن مقاله ی بالا به یاد مطلبی در طراحی سایت خود افتاده اید بدانید که احتمالا از تکنیک کلاه سیاه برای طراحی و سئوی طراحی سایت خود استفاده کرده اید تکنیک کلاه سفید را که در مقاله های گذشته به ان شاره کردیم به کار ببرید تا نتایج خوبی بگیرید و دیگر نگران مجازات های گوگل هم نباشید. انواع ویژگی های طراحی سایت که از جمله جدید ترین و بهترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید