طراحی سایت


عدم استفاده از محتوای تکراری در طراحی سایت

راههای مختلفی وجود دارد که محتوا و مطالب تکراری می تواند باعث بشود که طراحی سایت شما به عنوان یک طراحی سایت با کیفیت پایین توسط الگوریتم پاندا شناخته شود اولین راه این است که یک طراحی سایت دارای مقدار زیادی از محتوایی باشد که از منابع دیگر روی طراحی سایت کپی شده باشد. به عنوان مثال شما یک وبلاگ در طراحی سایت خود دارید و شما این وبلاگ را با مقالاتی که از منابع دیگر گرفته اید پر کرده اید وگوگل خیلی خوب متوجه می شود .
که شما خالق و سازنده این محتوا نیستید اگر الگوریتم پاندا بتواند تشخیص دهد که بخش بزرگی از طراحی سایت شما توسط محتوایی ساخته شده است که در طراحی سایت های دیگر نیز وجود دارد واین موضوع می تواند باعث بشود که پاندا نگاه نامطلوبی به شما بیندازد. شما همچنین می توانید با مشکل مواجه بشوید در صورتیکه محتوای کپی شده را روی خود طراحی سایت تان قرار دهید. یک مثال می توانید برای این باشد که یک طراحی سایت تعداد زیادی محصولات برای فروش داشته باشد. شاید هر محصول یک صفحه جداگانه برای هر رنگ و سایز داشته باشد اما همه این صفحات در اصل یکسان هستند.

طراحی سایت

محتوا با کیفیت پایین در طراحی سایت

وقتی من یک مقاله می نویسم و آن را روی طراحی سایت خود منتشر می کنید تنها اطلاعاتی که من می خواهم در گوگل ارائه کنم اطلاعاتی می باشد که در نوع خودش بهترین باشد در گذشته بسیاری از مشاوران سئو به صاحبان طراحی سایت می گفتند که این خیلی مهم است که هروز یک مطلب روی طراحی سایت و یا وبلاگ آن قرار دهید و مطمئن باشید که همیشه با گذاشتن مطالب در گوگل ایندکس می شوید. اما اگر آنچه شما تولید کرده اید برای محتوا کیفیت بالایی نداشته باشد این می تواند به شما بیشتر اسیب برساند تا برای شما مفید باشد. بسیاری از سوالات ذکر شده در چک لیست بالا درباره مفید بودن محتوای طراحی سایت برای خوانندگان سوال کند.

طراحی سایت

چگونگی بهبود یافتن مجدد رتبه طراحی سایت

گوگل تقریبا به صورت ماهانه الگوریتم پاندا را تازه می کند و آنها قبلا هر زمان که الگوریتم تازه می شد آن را اعلام می کردند اما در حال حاضر فقط تغیرات واقعا بزرگ در الگوریتم پاندا را اعلام می کند. آنچه در زمان تازه شده الگوریتم پاندا اتفاق می افتد این که گوگل یک نگاه تازه به همه طراحی سایت ها در وب می اندازد و کیفیت طراحی سایت ها را بر اساس معیارهای تازه شده الگوریتم پاندا تعین می کند در صورتیکه طراحی سایت شما قبلا تحت تاثیر منفی از پاندا قرار گرفته باشد و سپس شما تغییراتی در طراحی سایتتان ایجاد کرده باشید مانند حذف محتوای ضعیف و تکراری است. تگ عنوان در طراحی سایت چیست که از جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید