طراحی سایت


عوامل تاثیر گذار در سرعت طراحی سایت

یکی از مهمترین عوامل در سئو و بهینه سازی سرعت لود شدن سایت می باشد اگر سرعت بارگذاری سایت شما بالا باشد و مشکلی در لود آن به وجود نیاید بازدید کننده با کمال رضایت به بازدید از سایت شما می پردازد اما اگر سرعت لود سایت پایین باشد بازدید کننده صبر و تحملی برای منتظر ماندن ندارد و به سرعت سایت شما را بسته و به سراغ طراحی سایت های دیگری می روند. عوامل تاثیر گذار در سرعت طراحی سایت دخیل هستند که ما در این بخش شما را با عوامل تاثر گذار در سرعت طراحی سایت آشنا می سازییم تا با دانستن آن عوامل یک طراحی سایت ایده ال و مناسبی را ارائه دهید.

طراحی سایت

سرعت لود شدن سایت

اگر می خواهید ترافیک طراحی سایت خود را بالا ببرید به سرعت لود شدن سایت خود توجه ویژه ای کنید. اولین موردی که افراد برای ورود به طراحی سایت شما با آن مورد مواجه می شوند سرعت بارگذاری سایت شما می باشد. گوگل نیز یکی از معیارهای مهم خود را سرعت لود شدن سایت ها را اعلام کرده زمانی که سرعت سایت شما پایین باشد سرعت ایندکس شدن صفحات شما طول خواهد کشید.تحقیقات به عمل آمده نشان داده است که زمان سرعت لود شدن سایت باید زیر 3 ثانیه باشد تا مورد رضایت کاربران و موتور های جست و جو قرار گیرد.

طراحی سایت

بالا بردن سرعت لود سایت

عوامل زیادی بر بالا بردن سرعت لود سایت تاثیر می گذارد که با رعایت عوامل موجود می توانید یک طراحی سایت ایده الی که رضایت بازدید کننده و موتور های جستجو را جلب کند را ایجاد کنید با ما همرا باشید تا در این بخش شما را با عوامل موثر آشنا سازیم. عوامل تاثیر گذار در سرعت طراحی سایت عبارتند از:
استفاده از هاست مناسب
یکی از مهمترین روش های بالا بردن سرعت لود سایت استفاده از هاست مناسب می باشد میزبانی هاستی را که برای سایت خود انتخاب می کنید بسیار در بالا بردن سرعت لود سایت تاثر گذار می باشد برای انتخاب هاست مناسب به شرکت هایی که از تکنولوژی جدید و نرم افزار های روز در ساخت سرور استفاده می کنند کمک بگیرید.همچنین استفاده از هاست اختصاصی هم می تواند تاثیر خوبی را بر روی سایت شما ایجاد کند.
امنیت از طراحی سایت
برای جلوگیری از وارد شدن ابزارهای مخرب باید امنیت سایت خود را افزایش دهید ایمن سازی طراحی سایت علاوه بر این که اعتماد کاربران و مشتریان شما را افزایش می دهد بلکه به بالا بردن سرعت لود سایت همچنین صفحات موجود در طراحی سایت شما را افزایش می دهد.
فشرده سازی فایل ها
فایل هایی را که در طراحی سایت خود داده اید مانند HTML , CSS و جاوا اسکریپت که حجم موجود آن ها اگر بیش تر از 150 بایت باشند را حتما باید فشرده سازی کنید تا به بالا بردن سرعت لود سایت کمک ویژه ای کرده باشید برای فشرده سازی فایل ها می توانید به کمک نرم افزار Gzip انجام دهید. لازم به ذکر است که این نرم افزار برای تصاویر استفاده نمی شود و اگر می خواهید که تصاویر را بهینه سازی نمایید می توانید با استفاده از نرم افزار فوتوشاپ انجام دهید.
بهینه سازی تصاویر
هر چقدر تصاویر شما بهینه باشد همانقدر به بالا بردن سرعت لود سایت شما اثر مثبتی می گذارد پیشنهاد ما به شما این است که برای استفاده از تصاویر در سایت خود از فرمت JPEG همچنین کارهای گرافیکی از فرمت PNG استفاده کنید. با بهینه سازی تصاویر در نظر موتور های جستجو از امتیاز بالایی برخوردار باشید.
قالب طراحی سایت
یکی دیگر از عوامل مهمی که در بالا بردن سرعت لود سایت توجه داشته باشید استفاده از قالبی است که با رعایت اصول کد نویسی انجام شود همچنین طراحی سایت شما نباید از پیچیدگی و گرافیک بالا بر خوردار باشد چرا که بر روی سرعت طراحی سایت شما بسیار تاثیر منفی خواهد گذاشت.
کش ها را مدیریت کنید
کش Cache که حافظه پنهان می باشد برای سایت شما بسیار تاثیر زیادی را می گذارد از این رو به مدیریت کردن کش های موجود در سایت خود بپردازید سایت ها با ایجاد ویژگی کش کردن در بهینه سازی سایت قدم مهمی را برداشته اند زمانی که این امکان را فعال می کنید هر کسی که برای اولین بار وارد سایت شما شود کل صفحه یعنی تصاویر کدهای HTML و CSS و فونت های موجود و... برای او با سرعت لود بالا بارگذاری می شود.
به کم کردن ریدایرکت ها بپردازید
زمانی که صفحه ای از طراحی سایت شما به یک صفحه ی دیگری ریدایرکت می شود بازدید کنندگان زمان زیادی را برای کامل شدن جواب دهی HTTP باید منتظر بمانند فرض کنید اگر دامین شما بدون قرار دادن WWW. تایپ شود برای ریدایرکت شدن به URL اصلی بازدید کننده باید زمان زیادی را منتظر بماند.
شبکه توزیع محتوا به کار ببرید
شبکه توزیع محتوا CDN یکی دیگر از عوامل موثر در بالا بردن سرعت لود سایت می باشد که برای پخش کردن بار حاصل از محتوا مورد استفاده قرار می گیرد اگر شما یک کپی از سایت های خود را در دیتا سنترهای مختلفی نگهداری و حفظ کنید این امر باعث بالا بردن سرعت لود سایت کمک می کند و هم بازدید کننده می تواند به راحتی به اطلاعات سایت شما دسترسی پیدا کنند.
به بهبود بخشیدن زمان پاسخدهی سرور بپردازید
یکی دیگر از عوامل بالا بردن سرعت لود سایت بهبود زمان پاسخ سرور می باشد که به عوامل زیادی از جمله : مقدار ترافیکی که طراحی سایت شما دریافت کرده ، منابعی که هر صفحه استفاده می کند ، هاستینگ موجود و نرم افزاری که سرور شما استفاده می کند بستگی دارد مهمترین بخش برای بالا بردن سرعت سایت می باشد که حتما باید پاسخ بهینه سرور زیر 200 میلی ثانیه باشد.
تاثیر سرعت اینترنت کاربران
سرعت اینترنت کاربران و بازدید کنندگان هم در سرعت لود سایت تاثیر گذار می باشد. شما می توانید طراحی سایت خود را طوری طراحی کنید تا با پایین بودن سرعت بارگذاری طراحی سایت هم هماهنگ باشد.
تست سرعت سایت توسط گوگل
همانطور که در بخش های قبلی گفتیم بالا بردن سرعت لود سایت برای گوگل بسیار ویژگی مهمی می باشد اگر صاحب سایت و کسب و کاری هستید و سایتی را برای خود ایجاد کرده اید حتما سرعت سایت خود را زود زود چک کنید نرم افزارهایی برای آنالیز سرعت طراحی سایت وجود دارند که گوگل هم برای تست سرعت سایت نرم افزاری را معرفی کرده به نام Speed Scorecard که با استفاده از آن سئو کاران و وبمستران به راحتی بتوانند سرعت لود سایت را بررسی کنند.همچنین سایت های دیگری هم برای انجام تست سرعت طراحی سایت وجود دارند مانند GT Metrix و WebPageTest که زمان دقیق سرعت بارگذاری سایت شما را اعلام می کند.
خرید هاست لینوکس
اگر برای خرید هاست تردید دارید و نمی دانید که کدام هاست مناسب سایت شما می باشد ما به شما خرید هاست لینوکس را پیشنهاد می کنیم با خرید هاست لینوکس طراحی سایت شما از مزایایی زیادی همچون دارای سرعت بالا ، امنیت ، هزینه پایین ، کنترل Cpanel عالی همچنین بک آپ بهره مند شوید.شما می توانید با تحقیق و بررسی که چه نوع هاست و شرکتی برای شما و سلایق و نوع سایت شما مناسب می باشد اقدام به خرید آن کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید