طراحی سایت


فریم ورک های طراحی سایت

فریم ورک ها یک ساختار ذهنی و از پیش ساخته شده طراحی سایت است که به طراحی سایت در جهت راهنمایی و پشتیبانی طرح کلی سایت کمک می کند. از آن جایی که طراحی سایت تهران به دنبال جلب رضایت کارفرمایان خود است و در تلاش است تا پروژه های خود را در کمترین زمان و به بهترین شکل ارائه دهد از فریم ورک های متنوعی استفاده می کند که هر کدام بسته به سلیقه ی کارفرما انتخاب می شود.
در واقع فریم ورک ها مفید ترین ابزار برای توسعه دهندگان و طراحان سایت شمرده می شوند که باعث می شود در زمان صرفه جویی شود و پروژه ها با سرعت بیشتری تکمیل شوند. همچنین در شروع پروسه ی طراحی سایت ممکن است با خطاهایی روبه رو شوید که استفاده از فریم ورک ها این خطا ها را به طور چشمگیری کاهش می دهد.

طراحی سایت

مزایای فریم ورک های طراحی سایت شامل موارد زیر می شوند:

•بالا رفتن سرعت انجام پروژه طراحی سایت
•کاهش یافتن زمان کد نویسی طراحی سایت
•کسب نتیجه ای بهتر در طراحی سایت
•بر طرف شدن نواقص و خطا های طراحی سایت
•رعایت اصول و استاندارد های برنامه نویسی طراحی سایت
•به روز رسانی مرتب فریم ورک های طراحی سایت
•پشتیبانی دقیق فریم ورک های طراحی سایت
•انعطاف پذیری فریم ورک های طراحی سایت
•زیبایی چند برابر طراحی سایت
•امنیت بیشتر طراحی سایت
•سهولت انجام فرآیند طراحی سایت
•پرهیز از کپی کردن کد های طراحی سایت

طراحی سایت

بهترین فریم ورک های طراحی سایت کدام هستند؟

فریم ورک های طراحی سایت می بایست ویژگی هایی مانند سازگاری با تمام موتور های جستجو، داشتن راهنما، دارا بودن مرحله ریسپانسیو برای تعریف عناصر و کامل بودن مولفه ها و ترکیب بندی ها را دارا باشند. البته از آن جایی که طراحی سایت کاملا سلیقه ای می باشد انتخاب بهترین فریم ورک نیز از نظر کارفرمایان متفاوت است. اما یکی از محبوب ترین فریم ورک ها شناخته شده در حوزه طراحی سایت تهران فریم ورک بوت استرپ می باشد که به صورت رایگان قابل دسترس است و از سیستم گرید در صفحات استفاده می کند.
همچنین کامپوننت های متنوعی مثل منو، تب ها، استایل فرم ها، دکمه ها و بسیاری ویژگی های دیگر دارا می باشد که بوت استرپ را به کامل ترین فریم ورک تبدیل کرده است و به دنبال کاربران زیادی از این فریم ورک در طراحی سایت خود استفاده می کنند. بوت استرپ از نوع front end می باشد که توسط توییتر عرضه شد و امروزه به دلیل داشتن قابلیت ها و ویژگی های زیادی که دارد در طراحی سایت ریسپانسیو مورد استفاده زیادی قرار می گیرد چرا که با دستگاه های گوناگونی مثل گوشی های موبایل و تبلت ها و همچنین سیستم های دسکتاپ سازگاری مناسبی دارد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید