طراحی سایت


فوتر طراحی سایت

پایین صفحه طراحی سایت شما و یا فضای پایین طراحی سایت شما فقط مورد استفاده قرار می گیرد - فضای پایین سایت شما. اما در چند سال گذشته، طراحی سایت های بیشتری و بیشتر از این منطقه استفاده کرده اند. گزینه های منو، اطلاعات تماس، علائم حق نشر و گرافیک دقیق مورد استفاده قرار گرفته اند تا طراحی سایت ها کمی بیشتر را ارائه دهند، در حالی که مشتریان با تجربه بیشتری ارائه می دهند.

طراحی سایت

فوتر طراحی سایت بسیار مورد توجه قرار میگیرد

برای طراحی سایت جدید شما یا تعمیر مجدد طراحی سایت فعلی، چند ایده ای وجود دارد که می تواند این فضای اضافه شده به سمت بالا را به چیزی خاص تبدیل کند. یک طراحی واضح و مختصر: یک جنبه از پانورامای شما که به اندازه کافی قابل تأمل نیست، یک طراحی تمیز، واضح و واضح است که آسان است برای خواندن و ساده به حرکت، درست مثل هر منطقه دیگر از طراحی سایت شما. استفاده از رنگ های متضاد و جلوگیری از فانتزی های فانتزی. شما معمولا می خواهید پاورقی خود را به عنوان یک پسوند از سایت خود ظاهر کنید، بنابراین آن را مانند بقیه سایت خود نگاه کنید. در حالی که برخی از پانوراما اطلاعات خود را به سمت چپ یا راست رفته، می بینید که بیشتر پانوراما بهترین استفاده از فضا و طراحی را با قرار دادن همه محتوای آن در مرکز می یابید.

طراحی سایت

در فوتر طراحی سایت لینک های مهم را خود قرار دهید

هنگام انتخاب اطلاعاتی که در بالا و پایین صفحه طراحی سایت خود قرار می گیرید، از یک نقطه به اندازه کافی استفاده نکنید. در عوض، سازماندهی اطلاعات خود را به گروه های کوچک با هدر به عنوان اگر شما ایجاد یک منو دوم باشد

اطلاعات تماس را در فوتر طراحی سایت خود بگذارید

شامل اطلاعات تماس: حتی اگر شما در حال حاضر اطلاعات تماس خود را در بالای صفحه طراحی سایت اصلی خود یا یک صفحه طراحی سایت کامل تماس در منوی خود داشته باشید، ممکن است هنوز مایل به اضافه کردن اطلاعات تماس خود به پاورقی خود یا حداقل پیوندهایی به آن باشد اطلاعات را می توان پیدا کرد. در حالی که فضای پایین در طراحی سایت شما هنوز یک مفهوم نسبتا جدید است، به اندازه کافی طولانی شده است که بسیاری از مشتریان شما انتظار دارند اطلاعات تماس در آن قرار گیرد. ایده خوبی است که اطلاعات تماس خود را در چندین مکان داشته باشید؛ اگر یک صفحه طراحی سایت شما به درستی بارگیری نمی شود و یا اگر فرم تماس شما به درستی کار نکند، مشتریان به دنبال روش های دیگری برای گرفتن اطلاعات از شما خواهند بود.

در فوتر طراحی سایت لینک شبکه اجتماعی خود را بگذارید

دکمه های رسانه های اجتماعی را اضافه کنید: نه تنها طراحی سایت خود را به سمت پایین بالا در املاک و مستغلات به دزدکی حرکت کردن در آن دکمه های رسانه های اجتماعی، آنها را به شدت در این فضا قرار می گیرد که مشتریان شما اغلب می دانند که آنها را پیدا کنید تا آنها را پیدا کنید. هنگام اضافه کردن دکمه های فیس بوک، توییتر، لینکیدین، یوتیوب، پینترست و اینستاگرم، اطمینان حاصل کنید که زمان را برای یافتن یا طراحی دکمه هایی که همه به یکسان نگاه می کنند و همه با طراحی سایت شما منطبق هستند، می گیرید. وردپرس تعدادی افزونه ارائه می دهد که برای این قابلیت امکان پذیر است.
هنگام تنظیم دکمه های خود، می خواهید همه آنها را در یک منطقه و فاصله مساوی از یکدیگر جدا کنید. دوبار بررسی کنید که دکمههایتان در واقع به صفحات رسانههای اجتماعی شما پیوستهاند و نه فقط یک صفحه طراحی سایت ورود به سیستم. در نهایت، دکمه های مربوط به سیستم عامل های رسانه ای شما را که تقریبا همیشه استفاده می کنید را شامل نمی شود. پیوستن به یک حساب لاغر استخوان شرکت شما را در یک نمایش مثبت نشان نمی دهد.

در فوتر طراحی سایت اطلاعات کپی رایت خود را بگذارید

آگهی کپی رایت: شامل اطلاعیه کپی رایت در پاورقی شما یک وبلاگ است که اکثر وبلاگ نویسان، متخصصان کسب و کار و صاحبان طراحی سایت ها برای جلوگیری از کپی کردن و کپی کردن تصاویر خود در سایت شخص دیگری، و کپی طراحی سایت و مقالات وبلاگ خود را به عنوان کار دیگری. نقض کپی رایت غیرقانونی است و این مشکل بزرگی در اینترنت است چرا که بسیاری از صاحبان طراحی سایت متوجه نمی شوند که آنها سرقت می کنند و یا فکر نمی کنند که آنها دستگیر شوند. در حالی که یک اطلاعیه حق تکثیر ممکن است مانع از استفاده فردی از گرافیک شما یا تغییر پست وبلاگ شما نباشد، ممکن است باعث شود که آنها دو بار فکر کنند.
شما فقط می توانید از طریق اخطار کپی رایت خود کار خود را کپی کنید. این بیانیه شامل نماد کپی رایت، نام مالک حق نسخه برداری و سال جاری می باشد. شما همچنین می توانید بیانیه "تمام حقوق محفوظ است" اضافه کنید که به این معنی است که هیچ چیزی در طراحی سایت شما قابل استفاده مجدد نیست. اگر برخی از اطلاعات شما را مجددا استفاده کنید یا تحت شرایط خاصی مجددا استفاده کنید، می توانید از عبارت "برخی از حقوق ذخیره شده" استفاده کنید.
در حالی که شامل یک اطلاعیه کپی رایت در پایین صفحه طراحی سایت شما کافی است برای کپی رایت مواد خود، برخی از تصمیم به رفتن به مرحله اضافی و ثبت نام کپی رایت خود را در دفتر کپی رایت ایالات متحده است. ثبت نام کپی رایت شما می تواند به شما ثابت کند که محتوای شما واقعا شما را مورد سوءاستفاده قرار می دهد.

در فوتر طراحی سایت آیتم های تکمیلی منو را بگذارید

شامل موارد اضافی منو: واقعا علاقه مند به مسدود کردن منو خود را با تاریخ شرکت شما؟ آیا شما در مورد شرایط و ضوابط مجوز خود، گیر کرده اید؟ پایین صفحه طراحی سایت شما می تواند یک مکان عالی برای افزودن یک منو باشد که حاوی اطلاعات اضافی است که لازم است اما منوی اصلی خود را بر روی آن قرار ندهد یا به هیچ وجه مناسب نیست.
اگر اطلاعات اضافی برای افزودن نداشته باشید، می توانید برای یک تجربه کاربری بهتر، به سادگی با ارائه یک نسخه محرمانه تر از منوی اصلی خود در داخل پاورقی خود، ایجاد کنید. این ممکن است به خصوص اگر شما صفحات طراحی سایت طولانی داشته باشید. با استفاده از همان منو در بالای صفحه طراحی سایت و پایین، کاربران مجبور نیستند در مسیر حرکت به جایی که می خواهند باشند، حرکت کنند. از یک تماس به عمل استفاده کنید: بسیاری از شرکت های کوچک متوجه می شوند که از جمله آخرین تماس برای اقدام در پایین صفحه طراحی سایت وب می تواند بیننده های کمی بیشتر باشد، نیازمند ثبت نام برای خبرنامه، اشتراک در یک وبلاگ یا ارسال یک ایمیل با درخواست است. اگر بخواهید تماس را به عمل اضافه کنید، چندین امتیاز وجود دارد که باید در ذهن داشته باشید.
برای اول، پاورقی شما نباید اولین بار باشد و تنها زمانی که بیننده این تماس را به عمل می گیرد. در حال حاضر پیشنهاد خود را برجسته در منطقه دیگری از طراحی سایت خود قرار داده شده است به طوری که پاورقی خود را به عنوان یک یادآوری ساده و یا به عنوان یک راه سریع برای به دست آوردن یک محصول یا خدمات عمل می کند.در مرحله دوم، تماس پاورقی خود را به عمل خلاصه و به نقطه. شما در قسمت بالا پایین اتاق خود را ندارید، بنابراین احتمالا بهترین مکان برای بحث در مورد مزایای مشترک مشترکین با ثبت نام برای خبرنامه شما نیست و یا قیمت های جدید برای بسته بندی جدید خود را دریافت خواهید کرد.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید