طراحی سایت


قالب انفولد چیست؟

اگر اقدام به طراحی سایت کرده اید یا تصمیم دارید این کار را انجام دهید در مرحله تحقیق و بررسی می باشید قطعا قالب انفولد به گوشتان خورده است. انفولد یکی از قالب های شیک ، بسیار تمیز و کاربر پسند می باشد که در بین قالب های موجود وردپرس رتبه سوم را از آن خود کرده است. این قالب جزو قالب های چند منظوره می باشد که می توانید با خرید یک قالب از آن سایت شرکتی، فروشگاهی، خبری و شخصی راه اندازی کنند. این قالب از امکانات زیادی برخوردار می باشد که با خرید آن می توانید لذت طراحی کردن را با آن بچشید.

طراحی سایت

ویژگی های قالب انفولد

از آن جایی قالب انفولد یکی از پیشرفته ترین قالب ها در بین قالب ها می باشد ما آن را برای شما پیشنهاد می کنیم چرا که وجود امکانات موثری که هر سایتی باید آن را داشته باشد را در اختیار شما قرار می دهد که عبارتند از:
یکی از ویژگی های مهم قالب انفولد این است که دارای صفحه ساز قدرتمند و کار کردن با آن بسیار راحت می باشد که به همین خاطر بیش ترین بخش محبوبیت را از آن خود کرده است علاوه بر آن این قالب از قابلیت واکنش گرا بهره مند می باشد که به خوبی در همه‌ی نمایشگشرها مانند گوشی و تبلت سایت مورد نظر را نشان می دهد.یکی دیگر از ویژگی های قالب انفولد که می تواند برای افرادی که صاحب فروشگاه می باشند مناسب باشد وجود امکان راه اندازی فروشگاه می باشد یعنی شما می توانید در کنار سایت خود محصولاتی را که در اختیار دارید را به فروش برسانید.مورد دیگری از ویژگی های قالب انفولد وجود تنظیمات عالی می باشد همانطور که مطلع هستید یکی از بخش های مهم برای هر سایتی رنگ بندی می باشد. که می توانید با استفاده از پنل تنظیمات قالب انفولد به تغییر و ویرایش رنگ بندی سایت بپردازید.به طور مثال با انتخاب رنگ پس زمینه یا متن ها به طور خودکار رنگ بعدی را هماهنگ با رنگ ها انتخاب می کند اگر شما برای رنگ زمانه از سفید انتخاب کنید متن ها با رنگ سفید نمایش داده می شود.سئو مهمترین بخش در طراحی سایت می باشد که اهداف کسانی که سایت طراحی می کنند این است تا در اولویت گوگل در نتایج جستجوی افراد ظاهر شوند قالب انفولد نیز با دانستن این موضوع با توجه با اصول کدنویسی مناسب طراحی شده که می تواند به کمک آن به بهترین شکل ممکن سایت شما را در نتایج عالی برساند.اگر شما کسب و کارتان طوری می باشد که می توانید خدماتی را برای افراد خارج از کشور هم ارائه دهید نیاز به سایت چند زبانه دارید که با استفاده از آن می توانید کار افراد را راحت کنید تا با انتخاب زبان مورد نظر به خواندن مطالب شما در سایت کند. که این ویژگی مهم در قالب انفولد نیز مشاهده می شود.ویژگی دیگر قالب انفولد وجود اسلایدارهای جذاب و حرفه ای می باشد. اولین موردی که بازدید کننده با ورود به سایت با آن مواجه می شود اسلایدرها می باشد. شما با استفاده از نمایش این اسلایدهای جذاب می توانید کاربران بسیاری را جذب سایت خود کنید.

طراحی سایت

قالب انفولد رایگان

از آن جایی که روز به روز طراحی سایت راحت تر می شود. برنامه نویسان در تلاشند تا بدون نیاز به علم برنامه نویسی افراد به راحتی کسب و کار خود را اقدام کنند به همین منظور اقدام به قرار دادن قالب های آماده و رایگانی در اینترنت می کنند. قالب انفولد یکی از قالب هایی می باشد که می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید و در اینترنت آن را دانلود کرده سپس سایت خود را بر روی آن بارگذاری کنید در این دوره در میان قالب ها، قالب انفولد رایگان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد که بسیاری ار افراد به دلیل داشتن قابلیت های مهم و قابل توجهی از آن استفاده می کنند.قالب سایت انفولد برای چه سایت هایی مناسب می باشد؟ قالب Enfold یک پوسته‌ی چند منظوره می باشد که دارای ظرفیت بالا و فقط مختص طراحی سایت های خاصی نمی باشد بلکه می توانید با استفاده از این قالب هر سایتی را که بخواهید طراحی کرده و کسب و کار خود را راه اندازی کنید.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید