طراحی سایت


قالب طراحی سایت

در زمان طراحی سایت دغدغه ی بسیاری از مشتریان بیشتر بر روی انتخاب قالب آماده سایت و یا ساخت یک قالب برای سایت می باشد. هر دو روش هم طراحی قالب سایت و هم قالب های آماده مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند، فقط توجه داشته باشید که طراحی قالب سایت بیشتر برای وب سایت های تخصصی و حرفه ای در نظر گرفته می شود. برای طراحی قالب در نظر داشته باشید که فقط طراحی گرافیکی و زیبا تضمین کننده ی موفقیت وب سایت شما نمی باشد و باید به همه ی موضوعات مهمی مثل موتورهای جستجو، ایندکس شدن صفحات و همچنین بهینه بودن کد ها در طراحی قالب سایت توجه بسیار زیادی داشته باشیم.

نکات مهم و ضروری در طراحی قالب سایت

باید توجه داشته باشید که برای طراحی قالب های اختصاصی از چه زبان هایی استفاده می شود و چه کسانی آن ها را طراحی می کنند، زیرا امروزه با استفاده از نرم افزارهای آماده می توان به راحتی و در طی چند روز یک قالب را طراحی کرد و حتی با استفاده از زبان های HTML و CSS و تنها انتخاب چند عکس خاص یک قالب را به راحتی طراحی کرد ما آیا این قالب ها کارایی مورد نیاز شما را خواهند داشت؟ جواب خیر است.
زیرا شما در صفحه ی اصلی کار خود و دیدن صفحات اصلی وب سایت خود متوجه می شوید که طراحی سایت شما با یک بدنه و چند عکس و تعدادی تگ ساخته شده و نمی توان آن را طراحی قالب حرفه ای نامید.
همچنین قابل های به ظاهر اختصاصی که به دست افراد غیر حرفه ای طراحی می شود، از نظر مدیریت و فنی دارای نقوص و ضعف های بسیار زیادی می باشند و دارای سیستم های مدیریت محتوای ضعیف بود که کارایی طراحی سایت را پایین میاورد و قادر به معرفی تگ ها و کدهای CSS خود را به صورت ماژول به سیستم ها نخواهند بود.

طراحی سایت و قالب های آماده تخصصی

قالب های آماده ای که توسط شرکت های مطرح طراحی شده و بیشتر آن ها خارجی بوده و فقط به فروش می رسند و بسیار حرفه ای می باشند و به دلیل اینکه طبق اصول طراحی شده اند همه ی آن ها کاملا بهینه و کاربردی می باشند، اصولا کد های این قالب های تخصصی باز است و اگر شرکت طراحی سایت انتخابی شما حرفه ای باشد می تواند مطابق با نظرات و خواسته های شما آن ها را تغییر داده و اختصاصی تر و مختص به شما طراحی شود.
قالب های آماده و حرفه ای سیستم مدیریت محتوای کاملی را به شما ارائه می دهد که از طریق آن همه ی تغییرات، تنظیمات و ماژول ها را در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید