طراحی سایت


لینک دهی داخلی طراحی سایت

لینک های بخش یا لینک های لنگر طراحی سایت اجازه می دهد شما را به بخش های خاصی در یک صفحه وب پیوند دهید برای ایجاد پیوند لنگر، ابتدا باید یک شناسه عنصر طراحی سایت را در آن قسمت تنظیم کنید شناسه عنصر نیز می تواند در کد سفارشی برای نشان دادن یک سبک در یک صفحه سبک یا برای دستکاری یک عنصر خاص با جاوا اسکریپت استفاده شود. با این حال، بیشتر استفاده می شود برای شناسه در بخش لینک ها و یا لینک های لنگر وب سایت به بخش های مختلف در یک صفحه طراحی سایت است.
در این درس تنظیم یک شناسه عنصر پیکربندی لینک بخش پیوند به یک بخش در صفحه دیگری طراحی سایت تنظیم یک شناسه عنصر شما می توانید یک شناسه را برای هر عنصر انتخابی در پانل تنظیمات اختصاص دهید یک شناسه را به عنصر انتخابی طراحی سایت اختصاص دهید یک شناسه را به یک عنصر اختصاص دهید شناسه عنصر باید برای هر عنصر منحصر به فرد طراحی سایت باشد. این باید حاوی حداقل یک کاراکتر باشد و نباید هیچ کاراکتر فضایی داشته باشد.

طراحی سایت

پیکربندی لینک طراحی سایت

پیکربندی لینک طراحی سایت بخش عنصر پیوند را که میخواهید به یک بخش در صفحه خود بفرستید انتخاب کنید در پانل تنظیمات، شناسه بخش را از منوی کشویی بخش صفحه طراحی سایت انتخاب کنید پیوند به بخش در یک صفحه پیوند به یک بخش در صفحه دیگری اگر می خواهید عنصر پیوند، مانند یک دکمه، برای پیوند به یک بخش در صفحه دیگری دکمه را انتخاب کنید و گزینه لینک خارجی دسترسی به بهترین ابزار ها جهت طراحی سایت را در تنظیمات پیوند انتخاب کنید.
صفحه طراحی سایت که در آن بخش وجود دارد و پس از آن عبارت را وارد کنید و عنصر عنصر شما را به آن بخش اختصاص داده است پیوند به بخش در صفحه دیگری در اینجا نحوه پیوند لنگرهای شما به صورت زیر است یک صفحه در سایت فعلی شما اگر صفحه طراحی سایت شما در یک پوشه قرار دارد پیوند لنگر در وب سایت دیگری مثال ها در این صفحه ما بخش لینک داریم که به مقاله در این صفحه پیوند دارد تنظیم یک شناسه عنصر طراحی سایت است.

طراحی سایت

بخش پیوند طراحی سایت

پیکربندی لینک بخش پیوند طراحی سایت به یک بخش در صفحه دیگری برای پیوند به این بخش آخر صفحه، این است اشتراک گذاری این درس چگونه مفید است نیاز به کمک بیشتری دارید میخواهید یک مشکل را گزارش دهید پشتیبانی تماس بازخورد در مورد این ویژگی دارید ارسال بازخورد ویژگی لیست دلخواه برای درخواستهای ویژگی را جستجو کنید درباره تنظیمات عمومی بیشتر بدانید صفحه فعلی طراحی سایت لینک بخش بدانید چگونه یک شناسه عنصر طراحی سایت را تنظیم کنید.
از آن برای ایجاد یک پیوند لنگر طراحی سایت استفاده کنید که شما را به بخش در یک صفحه می برد ویژگی های سفارشی یک عنصر در طراحی سایت را انتخاب کنید، به برگه تنظیمات بروید و ویژگی دلخواه را اضافه کنید تنظیمات پیوند در مورد انواع پیوند های مختلفی که می توانید در از طریق تنظیمات پیوند عناصر پیوند مانند لینک های متنی، بلوک های لینک و دکمه ها ایجاد کنید، یاد بگیرید مطالب مرتبط تر هیچ مقالات مرتبط تنظیمات پیوند طراحی سایت است.

طراحی سایت

آشنایی با پیوند های مختلف طراحی سایت

شما می توانید انواع پیوند های مختلف طراحی سایت با عناصر لینک مانند لینک های متنی، بلوک لینک و دکمه ایجاد کنید برای تبدیل عناصر دیگر مانند تصاویر به لینک ها، آنها را داخل یک بلوک لینک قرار دهید شما می توانید این تنظیمات لینک را با انتخاب عنصر پیوند طراحی سایت که می خواهید تنظیم کنید و به پانل تنظیمات عنصر بروید دسترسی پیدا کنید تنظیمات لینک در نوع پیوند برای تنظیم یک لینک، ابتدا نوع لینک خود را از لیست طراحی سایت زیر انتخاب کنید.
سپس آن طراحی سایت را تنظیم کنید هر لینک در فیلد را برای ارسال کاربران به آن آدرس بگذارید. برای ایجاد لینک های پویا در مجموعه ها و صفحات، بیشتر درباره زمینه پیوند بیشتر بخوانید. اگر میخواهید این پیوندها در یک برگه جدید باز شوند، کادر تأیید باز در یک برگه جدید طراحی سایت را بررسی کنید تنظیمات لینک در صفحه پیوند به هر صفحه در پروژه فعلی شما صفحه طراحی سایت را از لیست کشویی انتخاب کنید. این معمولا تنظیماتی است.

طراحی سایت

تنظیم پیوندهای طراحی سایت

که شما برای تنظیم پیوندهای طراحی سایت نوی در نوارابزار خود به صفحات مختلف وب سایت خود استفاده می کنید. اگر میخواهید این پیوندها در یک برگه جدید باز شوند، کادر تأیید باز در یک برگه جدید را بررسی کنید تنظیمات لینک در صفحه مجموعه طراحی سایت پیوند به صفحات مجموعه مربوطه در فهرست مجموعه یا صفحات مجموعه. به این ترتیب هر لینک برای هر مورد مجموعه به صفحه مجموعه یا صفحه مجموعه ای طراحی سایت از یک مورد ارجاع پیوند خواهد داد.
اگر میخواهید این پیوندهای طراحی سایت در یک برگه جدید باز شوند، کادر تأیید باز در یک برگه جدید را بررسی کنید. تنظیمات لینک در بخش صفحه با استفاده از لینک های بخش به بخش های صفحه فعلی طراحی سایت لینک کنید. این نوع پیوند معمولا در نیز استفاده می شود تنظیمات لینک در اگر میخواهید به یک بخش در صفحه دیگری یا یک خارجی اضافه کنید، میتوانید بخش را در فیلد تنظیم پیوند طراحی سایت اضافه کنید.

طراحی سایت

تنظیمات لینکدهی طراحی سایت

تنظیمات لینک طراحی سایت در ایمیل پیوند یک دکمه یا هر عنصر لینک به آدرس ایمیل. این اجازه می دهد تا هر بازدید کننده یک ایمیل به این آدرس با یک کلیک یا یک ضربه بزنید. برای ایجاد لینک های ایمیل پویا در لیست ها و صفحات مجموعه طراحی سایت بیشتر در مورد زمینه ایمیل بخوانید. تنظیمات لینک در تلفن یک لینک تلفنی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد تا به طور مستقیم با یک کلیک طراحی سایت یا شیر یک تماس بگیرید به شماره مشخص شده.
برای ایجاد لینک های پویا طراحی سایت تلفن در لیست ها و صفحات مجموعه، بیشتر در مورد زمینه تلفن را بخوانید تنظیمات لینک در فایل آپلود و پیوست فایل های فایل را به هر عنصر پیوند. شما می توانید هر نوع دارایی را به یک پیوند وصل کنید. هنگامی که روی هر یک از این لینک های طراحی سایت کلیک می کنید، فایل های تصویر و سند در همان برگه باز می شود اما انواع فایل های دیگر به کامپیوتر شما دانلود می شوند اگر می خواهید.

طراحی سایت

تصاویر و اسناد طراحی سایت

تصاویر و اسناد طراحی سایت را در یک برگه جدید باز کنید، کادر تأیید باز در یک برگه جدید را بررسی کنید تنظیمات لینک در بازگشت به پیوند صفحه قبلی شما می توانید یک دکمه برگشت طراحی سایت یا پیوند ایجاد کنید که بازدید کننده سایت شما می تواند روی آن کلیک کند تا به صفحه ای که از آن آمده است بازگردد. شما می توانید این کار را با قرار دادن کد زیر در قسمت تنظیمات طراحی سایت پیوند انجام دهید شما نیاز به اضافه کرد.
در مقابل کد طراحی سایت برای کار کردن اگر شما را اضافه نکنید به طور خودکار با پیشوند خواهد شد این کار به کد اجازه نمی دهد اشتراک گذاری این درس چگونه مفید است نیاز به کمک بیشتری دارید میخواهید یک مشکل طراحی سایت را گزارش دهید پشتیبانی تماس بازخورد در مورد این ویژگی دارید ارسال بازخورد ویژگی لیست دلخواه برای درخواست های ویژگی را جستجو کنید درباره تنظیمات عمومی بیشتر بدانید لینک بخش طراحی سایت است.

طراحی سایت

تنظیمات پیوند عناصر طراحی سایت

بدانید چگونه یک شناسه عنصر طراحی سایت را تنظیم کنید و از آن برای ایجاد یک پیوند لنگر استفاده کنید که شما را به بخش در یک صفحه طراحی سایت می برد ویژگی های سفارشی یک عنصر در طراح را انتخاب کنید، به برگه تنظیمات بروید و ویژگی دلخواه را اضافه کنید صفحه فعلی تنظیمات پیوند در مورد انواع پیوند های مختلفی که می توانید در از طریق تنظیمات پیوند عناصر طراحی سایت پیوند مانند لینک های متنی، بلوک های لینک و دکمه ها ایجاد کنید یاد بگیرید.
مطالب مرتبط تر هیچ مقالات طراحی سایت مرتبط ویژگی های سفارشی ویژگی های را می توان برای اضافه کردن اطلاعات اضافی به عناصر خود استفاده کرد آنها ویژگی های یک عنصر را تعریف می کنند اطلاعات بیشتر ویژگی های اضافه کردن ویژگی های سفارشی عنصر طراحی سایت را که می خواهید ویژگی سفارشی را به آن اضافه کنید را انتخاب کنید به پنل تنظیمات عنصر طراحی سایت بروید یک ویژگی سفارشی اضافه کنید ویژگی های سفارشی در نام و مقدار را مشخص کنید.

طراحی سایت

ویژگی های سفارشی طراحی سایت

اضافه کردن ویژگی های سفارشی طراحی سایت در روی ذخیره کلیک کنید یک مثال اضافه کردن راهنمایی ها بیایید بگوئیم که وقتی یک کاربر بر روی یک عنصر قرار می گیرد، یک راهنمایی ظاهر می شود. شما می توانید یک عنصر سفارشی برای این عنصر طراحی سایت با متن متنی اضافه کنید. اضافه کردن یک راهنمای ابزار سفارشی به یک عنصر طراحی سایت در عنصر را انتخاب کنید به پنل تنظیمات بروید یک ویژگی سفارشی اضافه کنید.
نام را به عنوان طراحی سایت تنظیم کنید مقدار را به عنوان متن که می خواهید در ظاهر شود و ذخیره کنید تنظیم کنید باید دانست برخی از ویژگی های سفارشی ذخیره شده اند، زیرا شما می توانید آنها را با استفاده از عناصر وب سایت، فضاها و تنظیمات وب سایت خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، شما نمی توانید یک ویژگی را اضافه کنید، اما میتوانید با استفاده از هر یک از عناصر پیوند طراحی سایت و تنظیمات لینک، یک پیوند ایجاد کنید.

طراحی سایت

تنظیمات اصولی پیوند طراحی سایت

این درس طراحی سایت چگونه مفید است نیاز به کمک بیشتری دارید میخواهید یک مشکل را گزارش دهید پشتیبانی تماس بازخورد در مورد این ویژگی دارید ارسال بازخورد ویژگی لیست دلخواه برای درخواستهای ویژگی را جستجو کنید درباره تنظیمات عمومی طراحی سایت بیشتر بدانید لینک بخش بدانید چگونه یک شناسه عنصر را تنظیم کنید و از آن برای ایجاد یک پیوند لنگر استفاده کنید که شما را به بخش در یک صفحه می برد.
صفحه فعلی طراحی سایت ویژگی های سفارشی یک عنصر در طراح را انتخاب کنید، به برگه تنظیمات بروید و ویژگی دلخواه را اضافه کنید تنظیمات پیوند در مورد انواع پیوند های مختلفی که می توانید در از طریق تنظیمات پیوند طراحی سایت عناصر پیوند مانند لینک های متنی، بلوک های لینک و دکمه ها ایجاد کنید، یاد بگیرید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید