طراحی سایت


کپی برداری از محتوا طراحی سایت

یکی از مهمترین عامل هایی که باعث ارزش گذاری یک طراحی سایت چه از نظر موتورهای جستجو و چه از نظر کاربران می شود محتوا و مطالب وب سایت می باشد. مدیران همه ی وب سایت ها به اهمیت این موضوع پی برده اند که برای اینکه به موفقیت برسد و سئو بالایی داشته باشد، به تولید محتوای تخصصی نیازمند می باشد.
حال تولید محتوای تخصصی و حرفه ای نیازمند به چند ساعت مطالعه و سپس نگارش صحیح کلمات می باشد. محتوا و مطالب حرفه ای و تخصصی علاوه بر اینکه تاثیر بسیار خوب و مثبتی را در سئو سایت دارند یکی از مهم ترین عامل های موفقیت در هر وب سایتی به حساب میایند.
موتورهای جستجوگری مثل گوگل نسبت به محتواهای کپی شده در وب سایت ها بسیار حساس بوده و با آن ها مبارزه می کند، در ادامه ی مقاله روش های نقابله با این مسئله را بیان خواهیم کرد.

راه های جلوگیری از کپی کردن محتوا و مطالب در هر طراحی سایت عبارتند از:

1. یکی از آسان ترین راه ها برای جلوگیری از کپی مطالب، استفاده از قانون کپی رایت در طراحی سایت خود می باشد، برای رعایت حقوق کپی رایت فقط کافی است در پایین صفحات وب سایت خود ذکر کنید که تمامی حقوق برای شما محفوظ می باشد.
2. یکی دیگر از روش ها برای جلوگیری از به سرقت رفتن مطالب وب سایت شما بستگی به زمان طراحی سایت و امکانات امنیتی آن دارد، شما می توانید در وب سایت خود از گزینه ی مربوط به متن استفاده کرده و با غیر فعال کردن گزینه ی انتخاب متن کار را برای سرقت مطالب خود سخت کنید.
3. یک دیگر از به روز ترین روش ها برای اثبات سرقت و کپی از مطالب طراحی سایت شما استفاده از قانون نویسنده در گوگل می باشد، این قانون به این گونه می باشد که پس از قرار دادن مطالب در وب سایت خود آن ها را با نام شرکت و یا امضاء خود ثبت و منتشر می کنید.

چگونگی شناسایی مطالب کپی شده ی طراحی سایت

برای اینکه تشخیص دهید چه وب سایتی از مطالب طراحی سایت شما استفاده کرده است، باید از طراحی پرتال و ابزار هشدار گوگل استفاده کنید و به وصورت تصادفی از چند نقطه هشدار در متن خود استفاده کنید، تا در صورت کپی توسط وب سایت دیگر به آسانی آگاه شوید.
همچنین با لینک دادن به صفحات وب سایت خود در متن، متوجه می شوید هرگاه که متن های شما کپی و انتشار داده شود به وب سایت شما بک لینک داده می شود.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید