با توجه به زمان و گسترده بودن تنظیمات اولیه کار همچنین افزایش نقش اینترنت همه افراد به طراحی سایت با وردپرس ، مدیریت محتوا مطابق با نیازهایشان روی آورده اند. تولید محتوا متناسب با برند تجاری تاثیرات بسیار زیادی را در موفقیت تجارت شما دارد. طراحی سایت از طریق کد نویسی کاری دشوار با هزینه های بسیار بالایی می باشد. اما با وجود قالب های ورپرس این کار بسیار ساده و اقتصادی خواهد بود.

محاسن طراحی سایت با وردپرس

ورد پرس یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم های مدیریت محتوا در طراحی سایت می باشد و زبان برنامه نویسی آن پی اچ پی بوده و به دلیل استفاده ی آسان ، سریع وکابر پسندی که دارد توانسته از سایر رقیبانش در امر طراحی سایت، پیشی بگیرد وردپرس همانند تمامی سیستم ها دارای محاسن و همچنین معایبی می باشد. که در این مقاله سعی در معرفی چندی از افزونه های ضروری در طراحی سایت وردپرس داریم که در ادامه با ما همراه باشید.
از دیگر محاسن طراحی سایت با وردپرس:

• قابلیت به روز رسانی های پی در پی و خودکار
• استفاده از قالب های متعدد و رایگان
• ارتباط دو طرفه ی صاحب طراحی سایت و کاربر
• امکان استفاده ی آسان و غیر تخصصی برای عموم
• تطابق داشتن با استانداردهای سئو
• تنوع داشتن پلاگین ها و انعطاف پذیری بالا
• امنیت بالای طراحی سایت
• امکان ایجاد پوسته ، قالب و پنل کاربری به آسانی
• متن باز بودن سیستم مدیریت محتوای وردپرس

متن باز بودن (open source) سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود دارای محاسن زیر می باشند:

• امکان توسعه ی افراد بیشتری که به هسته ی سیستم مدیریت محتوا دسترسی دارند از محاسن طراحی سایت با وردپرس
• کاهش هزینه ها به دلیل عدم نیاز به برنامه نویسی از محاسن طراحی سایت با وردپرس
• امکان تقویت امنیت و رفع مشکلات توسط صاحبین سایت و متخصصان در هر زمان از محاسن طراحی سایت با وردپرس

مزایای افزونه ها در وردپرس

طراحی سایت با وردپرس

وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوایی ساده در انتشار مطالب و با قابلیت توسعه نوک پیکان سیسیتم مدیریت محتوا قرار دارد. قالب وردپرس محبوب ترین و معروف ترین سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت است. زیرا از طریق آن می توان می توان از این قالب ها برای هر چیزی از وبلاگ های سفارشی گرفته تا طراحی سایت شرکت های بزرگ استفاده نمود. داشتن رابط کاربری ساده در وردپرس باعث می شود بروز رسانی آسان و ساده طراحی سایت و مطالب و تصاویر به راحتی انجام شود. همچنین قالب های وردپرس بهینه سازی و سئو را راحت تر می کند و در این صورت باید بیشتر تمرکز شما روی تولید محتوا و بالا بردن رتبه طراحی سایت باشد.

معرفی افزونه های ضروری وردپرس

سیستمی که برای مدیریت محتوای وردپرس وجود دارد دربردارنده قسمت خیلی کلانی از پلاگین ها می باشد که اینها رایگان هم دارند و غیر رایگان هم می باشند و خیلی هم کاربردی است و هر یک مزایای خاص خود را دارند و نقش خیلی تاثیر گذاری هم در ایجاد سایت ها به شکل وردپرس خواهند داشت. همچنین برای آشنایی با پلاگین های وردپرس در طراحی سایت این لینک را مطالعه نمایید.
در واقع افزونه‌ها اساس ایجاد و راه اندازی سایت می باشند و به وسیله آنها بدون ضرورت به اینکه کد نویسی نیاز باشد با سادگی خواهید توانست مزایا و قابلیتهای خیلی خوب و را به صفحه خود اضافه نمایید و همینطور سایت را به کاربران حرفه ای تر قرار دهید افزونه های بسیاری هست که هر یک می توانند و وظایف و مسئولیتهای خاص خود را انجام دهند و امکان دارد که در برگزیدن یکی از این افزونه ها شما سردرگم شوید، به همین خاطر ما قصد داریم تا آن افزونه هایی که مورد نیاز برای وردپرس می باشد را برای شما معرفی نماییم؛ بنابراین تا انتها با ما باشید و برخی از افزونه هایی را که معرفی کرده ایم را مطالعه نمایید.

افزونه های ضروری وردپرس

افزونه هایی که به شکل رایگان می باشند خیلی زیاد هستند و شما خواهید توانست با استفاده کردن هر یک از آنها امکانات و ظرفیت‌های خیلی خوبی را بدون این که ضرورتی به انجام کدنویسی باشد به صفحه خود اضافه نمایید. افزونه هایی که قطعاً سرعت شما را خیلی زیاد بالا خواهد برد و سبب می شود تا در زمان شما صرفه جویی انجام گیرد، همان‌طور که تجربه چندانی در زمینه بهره گیری از وردپرس و همینطور استفاده از افزونه های آن شما ندارید امکان دارد در پیدا کردن و برگزیدن یک پلاگین که برای شما مناسب باشد و مناسب سایت شما باشد سردرگم گردید؛ بنابراین لازم است که آنچه در این سایت بیان شده را مطالعه کنید.

1. WPForms

این یک پلاگین می باشد که از افزونه های ضروری وردپرس است و خیلی معروف هست و بالای ۴ میلیون نفر آن را نصب نموده اند که برای تولید کردن فرم‌های تماس گوناگون در صفحات وردپرس کارایی دارد سایت شما در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند نیاز دارد تا اینکه فرم تماس داشته باشد تا مخاطبین و خریداران و کسانی که از سایت شما بازدید می کنند بتوانند به راحتی و با سادگی ارتباط با شما برقرار نمایند بهترین افزونه برای اینکه این فرم تماس به وجود بیاید همین پلاگین خواهد بود. یکی از مزایای خیلی جذاب این افزونه این هست که امکان به وجود آوردن و طراحی نمودن فرمهای گوناگونی را برای شما خواهد داد و شما کافیست که چند تا دکمه را کلیک نمایید و در مدت زمان کمتر از ۵ دقیقه هم خواهید توانست فرم تماس و ایمیل و بقیه موارد مانند پرداخت و نظرسنجی ها و خیلی چیزهای دیگر را به وجود بیاورید و نسخه رایگان آن هم وجود دارد و می توانید از آن استفاده نمایید و اما اگر می خواهید از کاراییهای پیشرفته و قابلیتهای حرفه ای آن هم بهره بگیرید باید نسخه پولی آن را پیدا کنید.

2. Yoast SEO

یک پلاگین و افزونه وردپرس خیلی خوب هست که بالای ۵ میلیون نصب دارد و برای سئو و بهینه سازی از صفحه شما خیلی خوب است و تا الان بیش از چند میلیون سایت توانسته به وسیله این افزونه به موفقیت برسند و رتبه های خوبی را در گوگل کسب کند. بهره گیری از این افزونه خیلی راحت است به شکلی که کسانی که در آغاز کار هستند هم می‌توانند به سادگی از آن استفاده نمایند این افزونه این امکان را به شما خواهد داد که برچسبهای مطالب تنگ و متا و ساخت نقشه صفحه و همینطور تحلیل و تجزیه و خیلی موارد دیگر راه آهن شما در اختیار داشته باشید و همینطور توصیه‌ها و پیشنهاداتی که در جهت کیفیت بخشیدن به مطالب می‌باشد را هم ارائه خواهد نمود و به سادگی می توانید به وسیله این افزونه صفحه خود را بهینه و سئو نمایید و کاربران بیشتری را به وسیله موتورهای جستجوگر به سایت خود بکشانید و این افزونه هم در دو قالب پولی و رایگان ارائه می گردد.

3. Mailchimp

این افزونه وردپرس هم بالای دو میلیون و شخص آن را نصب کرده‌اند و برترین افزونه در حوزه فرستادن خبرنامه های گوناگون و خیلی خوب است خیلی قوی هست و به سادگی خواهید توانست با متصل شدن به سایت خود همه ایمیلهایی که مخاطبین به شما فرستاده اند به آنها دسترسی داشته باشید و خبر خبرنامه ها و ایمیلهای مخاطبین را مشاهده کنید و به آنها بفرستید.

4. Akismet

این هم یک افزونه وردپرس قدرتمند میباشد که ضد اسپم میباشد و همینطور میشه گفت ضد هرزنامه که در سایتهای وردپرس وجود دارد و این افزونه هم بالای ۱۵ میلیون فرد آن را نصب کرده اند و خواهد توانست سایت شما را در مواجهه با مطالب مخرب حفاظت نماید و به شکل کاملا اتومات همه دیدگاه‌ها و کامنت ها را مورد بررسی قرار می‌دهد و نظراتی که است نباشد را شناسایی کرده و آنها را فیلتر خواهد نمود این افزونه صفحه سایت شما را از دیدگاه های اسپم حفاظت خواهد کرد.

5. W3 Total Cache

یکی از افزونه های وردپرس مورد نیاز برای سایتهای وردپرس خواهد بود که مورد عنایت همه مدیران سایتها هم قرار خواهد گرفت و بهره گیری از آن برای بیش از یک میلیون نفر الان فعال است و در زمینه بهینه سازی سایت هم و بالا بردن رتبه سایت هم می توان از آن استفاده کرد.

6. Updraft

و از افزونه وردپرس ها که بسیار ضروری و مورد نیاز وردپرس می باشد یکی هم این افزونه است که بالای ۳ میلیون شخص آن را نصب کرده و هم اکنون فعال هستند و می توانند برای شما مطالب داشته باشد و آنها را پشتیبانی کند خیلی قوی هست و به شکل خودکار پشتیبانی خواهد نمود و این امکان را به شما خواهد داد که از راه دور هم بتوانید ایمیل و بقیه چیزها را سیو نمایید و هر گونه مشکلی در سایت به وجود بیاید به آسانی آن را برطرف خواهد نمود و این افزونه هم به دو شکل پولی و رایگان وجود دارد و شما می توانید از قابلیتهای هر یک استفاده کنید.

7. WP Rocket

این افزونه وردپرس هم خیلی کاربردی می باشد و قوی است و در رابطه با بالا بردن سرعت صفحه سایت سایت وردپرس خیلی قوی کار می کند و می تواند فایل ها را فشرده سازی نماید و عکس ها را به موقع بارگذاری کند و قابلیتهای دیگری هم دارد که توانست این پلاگین را خیلی پرطرفدار نماید و چون سرعت سایت را بالا می‌برد، خیلی از مدیران سایپا هم به دنبال دریافت این افزونه ها می باشد و این افزونه به همین جهت کاهش کارایی خوبی دارند و به درد مدیران سایت ها می خورد نسخه رایگان ندارد و فقط از نسخه پولی آن می توان بهره برد.

8. Sucuri

یک افزونه وردپرس کاملاً رایگان می باشد که ۸۰۰ هزار نفر آن را بر روی سیستمهای خود نصب کردند و در رابطه با امنیت سایت این یکی از بهترین افزونه ها خواهد بود که برای سایتهای وردپرسی واجب می‌باشد و آنقدر قوی هست که در مواجهه با هر نوع حمله و تهدیدی که از جانب بدافزار آن مواجه شود سایت شما با آن سایت را حفاظت خواهد نمود.

9. Raffle Dress

این هم یک افزونه وردپرس مخاطب پسند می باشد که در وردپرس هست و قدرتمند تر از بقیه است و رایگان هست بالای ۱۰ هزار شخص آن را نصب فعال دارند و به مخاطب کمک خواهد نمود تا اینکه لیست ترافیک سایت و ایمیل ها و کسانی که سایت را دنبال می‌کنند را بالا برده و شرایطی را فراهم نماید تا کاربران برای آمدن به سایت آدرس ایمیل را هم وارد نمایند و این کار سبب خواهد شد تا کسانی که وارد می‌شوند برای فرستادن خبرنامه‌های ایمیل بتواند آنها را جمع آوری نماید. همینطور مخاطبین را ترغیب نماید تا اینکه در شبکه های اجتماعی هم شما را دنبال نمایند و نتایجی که به دست آمده است را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارند این سبب می‌شود تا ترافیک شما بالا برود در نتیجه فروش شما هم بیشتر شود و درآمدزایی شما روند رو به رشد و افزایشی داشته باشد.

10. learnpress

هم اکنون یکی از محبوب ترین راه حل ها برای ایجاد شغل و درآمد به وسیله فروش دوره‌های می باشد که آموزشی هستند و همینطور به وسیله برگزاری کردن کلاسهایی به شکل آنلاین که بهره گیری از آن هر روز در حال رشد می باشد. یکی از بهترین افزونه هایی که کاملاً کاربردی می باشد و خواهد توانست به وسیله آن دوره های آموزشی را در فضای نت بفروشید بهره گیری از این افزونه خواهد بود و این افزونه بالای ۱۰۰ هزار دنبال کننده دارد که به شکل رایگان از آن بهره می‌گیرند و در عین حال که سرعت عمل بالا هست در شما می توانید در پایین ترین زمان هم آن را نصب و ایجاد نمایید.

افزونه های کاربردی وردپرس

افزونه های کاربردی وردپرس

چنانچه شما این قضیه را خوب می دانید سیستمی که برای مدیریت محتوا آن هم برای سایتهای وردپرس می باشد یک سیستم خیلی قوی هست در حوزه ایجاد سایت که با کمک پلاگینهایی تکمیل خواهد شد و مورد بهره گیری قرار خواهد گرفت و به همین دلیل افزونه هایی که پولی نیستند و همینطور افزونه های پولی بسیار زیاد هستند که در دسترس عموم قرار دارند که هر یک از آنها خواهد توانست نیاز را برطرف نماید و قابلیت‌های خوب و عالی را در سایت شما ایجاد نماید افزونه های واجب در سایت های وردپرس خیلی زیاد می باشد که باید از آنها بهره برد.

سایت وردپرسی

وب سایت مانند یک آدرس اینترنتی برای یک شرکت است و رابطی را که برای معرفی و تعامل با کاربرانش استفاده می کند، تعریف می کند. با این حال، کار ساخت یک وب سایت برای افرادی که دانش کدنویسی نداشتند کار دشواری بود. اما با ظهور پدیده وبلاگ نویسی، کارها بسیار آسان شد. وردپرس یکی از این ابزارهاست که می‌توان از آن برای ساختن وبلاگ، وب‌سایت یا فروشگاه خود بدون دانش کدنویسی یا طراحی وب استفاده کرد. شما به هیچ وجه نیازی به استفاده از نرم افزار ویرایش HTML نخواهید داشت. اجازه دهید نگاهی به چند مزیت برتر طراحی وب سایت وردپرس بیندازیم.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

1. عدم نیاز به دانش کد‎نویسی

برای راه اندازی سایت جدید خود به هیچ نوع دانش کدنویسی HTML نیاز ندارید. وردپرس تمام تجهیزات لازم برای شروع ساختن وبلاگ یا سایت را تنها با چند کلیک ماوس در اختیار شما قرار می دهد. می توانید یک صفحه جدید ایجاد یا اضافه کنید و تصاویر، ویدیوها و غیره را آپلود/ویرایش کنید بدون اینکه نیازی به نوشتن یک قطعه کد داشته باشید.

2. سادگی

از آنجایی که برای ساختن وبلاگ با وردپرس نیازی به کدنویسی نیست. استفاده از آن به طرز شگفت انگیزی ساده است. رابط کاربری بسیار زیبایی دارد این به شما امکان می دهد محتوا را ایجاد کنید، آن را قالب بندی کنید، آن را ویرایش کنید و در عرض چند دقیقه سایت به اشتراک گذاری کنید.

3. کنترل عالی

ساده بودن به این معنی نیست که به شما اجازه نمی‌دهد سایت خود را کنترل کنید. شما کنترل کاملی روی محتوای خود و ظاهر آن دارید. صفحات را می‌توان با کنترل‌های ساده‌ای که در اختیار کاربر قرار می‌دهد ویرایش، قالب بندی یا حتی به طور کامل حذف کرد.

4. قابلیت سفارشی سازی

با وردپرس، شما این قدرت را دارید که تقریباً هر قسمت از سایت خود را سفارشی کنید. تم‎های طراحی زیادی برای انتخاب وجود دارد. اگر ظاهر وب‌سایت خود را دوست ندارید، می‌توانید آن را به صورت رایگان و در عرض چند دقیقه و کاملاً مطابق میل خود تغییر دهید.

5. قابلیت مشاهده در موتورهای جستجو

وردپرس به ایجاد وبلاگ‌ها و سایت‌هایی کمک می‌کند که برای موتورهای جستجو مناسب هستند. کد ساده‌ای که پشت طراحی وب وردپرس وجود دارد به ایندکس کردن سایت در موتورهای جستجو به راحتی کمک می‌کند. علاوه بر این، ویژگی اضافه کردن برچسب‌ها، توضیحات و عنوان را به شما می‌دهد که برای صفحات، پست‌ها، تصاویر و ویدیوها اعمال می‌شود. استفاده از برچسب‌ها شما را قادر می‌سازد تا از کلمات کلیدی خاصی برای بهینه سازی موتور جستجو استفاده کنید.

6. پلاگین‌ها

پلاگین‌ها به شما کمک می‌کنند تا عملکرد سایت خود را گسترش دهید. افزونه‌های رایگان یا با قیمت مناسب زیادی برای سایت‌های وردپرسی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها المان‌های زیادی به سایت اضافه کرد.

7. قابلیت گسترش

محدودیتی برای ایجاد محتوا وجود ندارد. وردپرس اجازه می‌دهد تا تعداد صفحات تقریباً نامحدودی به سایت اضافه شود بدون اینکه بر عملکرد سایت تأثیر بگذارد.

8. قابلیت دسترسی

از آنجایی که وردپرس یک ابزار مبتنی بر وب یا مرورگر است، می‌توانید از هر کجای دنیا به آن دسترسی داشته باشید. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر با اتصال اینترنت کارآمد است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید