طراحی سایت


مهارت لازم جهت ایجاد طراحی سایت حرفه ای

ناامید کننده است برای پیدا کردن پیشنهادات شغلی به دنبال یک طراح در حالی که این دو مهارت از نزدیک در ارتباط هستند، مهارت های آنها همیشه با یکدیگر همپوشانی ندارند. یک طراح با کیفیت در طراحی سایت ممکن است روانشناسی کاربر را درک کند. درست مثل یک طراح ارشد ممکن است کارشناسی ارشد فتوشاپ یا طرح در طراحی سایت نباشد. اما مقدار خوبی از همپوشانی وجود دارد، و به عنوان یک طراح بزرگ شما نیاز به شیب پا در هر دو جهان است.
در این راهنمای من می خواهم بر مهارت های اساسی که شما باید یاد بگیرند خود را به عنوان یک رابط کاربری با کیفیت و یا طراح UX در طراحی سایت ترویج دهید. امنیت شغلی بسیار ساده تر است، زمانی که می توانید بین هر دو نقش متناوب را در طراحی سایت تغییر دهید و برای شما یک تصویر بزرگ در هر پروژه خلاقانه خواهید داشت. اگر می خواهید یک مرور سریع از ویژگی های خاص من به شدت در طراحی سایت توصیه می کنم در مرور این چک لیست است.

طراحی سایت

تشویق کاربر در طراحی سایت

به خاطر داشته باشید که طراح برای کاربر در طراحی سایت صحبت می کند. اما شما کاربر نیستید این یک تمایز مهم است، زیرا اکثر مردم با استفاده از محصول شما، همان تخصص را در طراحی سایت ندارند. به همین دلیل است که آزمون قابلیت استفاده می تواند در طراحی سایت بسیار مهم باشد. مستقیما از کاربران بخواهید که چه چیزی دوست دارند و دوست ندارند. جمع آوری بازخورد سعی کنید علت اصلی مسائل خود را پیدا کنید و فقط تغییرات لازم را در طراحی سایت انجام دهید. هر طراح بزرگ UX یک طرفدار واقعی برای کاربر خواهد بود. تجربه کاربر فراتر از یک رابط براق می آید تا بتواند نحوه ی احساس، رفتار و پاسخ به تعامل کاربر را در طراحی سایت پاسخ دهد.
توجه دقیق به جزئیات داشته باشید و مایل باشید ایده ها را حتی اگر فکر می کنید بزرگ هستند. در یک موقعیتی که چیزی را دوست دارید که اکثر کاربران آن را انجام نمی دهند، عموما عاقلانه است که این ایده را رها کنید و کمی آن را دوباره انجام دهید. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان! گوش دادن به شکایات کاربر و سعی کنید به درک آنچه آنها واقعا می گویند.

طراحی سایت

پیوند مطالب مرتبط در طراحی سایت

این درست در مورد طراحان و است، اگرچه بیشتر تست های کاربر شامل قسمت چیزها می شود. رابط کاربری بسیار خوب جک است اگر نمی تواند به درستی در طراحی سایت کار کند. از طریق کلمات و اقدامات خود برای کاربر دفاع کنید. در نهایت الزام یک طراح است. این یک مهارت سخت برای ناخن است، زیرا دقیقا یک مهارت خاص نیست. اما من می گویم داشتن یک ذهن باز و تمایل به فکر کردن دوباره ایده ها به شما کمک خواهد کرد که دیدگاه کاربر را بسیار ساده تر در طراحی سایت درک کنید. در اینجا برخی از پیوندهای مرتبط برای خواندن بیشتر در این مورد وجود دارد.
فقط به این دلیل که یک ایده برای شما مناسب است، به این معنا نیست که به درستی توضیح داده شده است که برای دیگران حساس باشد. در صورت نیاز به توضیح در مورد هر چیزی از تیم و مشتریان خود بپرسید. اجازه ندهید کسی آنجا نشسته باشد و بیش از حد نگران صحبت کردن و سوال کردن در طراحی سایت باشد. مهارت های نرم افزاری برای کار حیاتی است. یاد بگیرید که دوست دارید ارتباط برقرار کنید و کار شما بسیار ساده تر خواهد شد!

طراحی سایت

ارتباط دیداری در طراحی سایت

شاید ارزشمندترین مهارت هر طراح ارتباطات بصری در طراحی سایت است. اکثر طراحان ایده های خود را در سر دارند و نیاز به توضیح این ایده ها را برای مدیران پروژه طراحی سایت، توسعه دهندگان یا طراحان دیگر دارند. داشتن توانایی طراحی سایت، مهارت عالی برای داشتن همین دلیل است. اما شما می توانید ایده های دیجیتالی را با ایجاد جعبه های دیجیتالی، مدل ها یا نمونه های تعاملی نیز ارتباط دهید. ابزار یا ابزار مورد استفاده برای ایجاد دارایی های بصری واقعا مهم نیست. به طور طبیعی، ابزارهای زیادی در جعبه ابزار شما در طراحی سایت وجود دارد.
اما اگر فتوشاپ را نمی دانید و فقط از ابزارهای استفاده می کنید، این کار می تواند به خوبی انجام شود. بسیار مهم است که ایده های خود را به صورت بصری به تیم طراحی سایت و تیم توسعه بسپارید. این امکان وجود دارد که این کار را با کلمات انجام دهید، اما به جای گفتن، زمان بسیار ساده تر را نشان می دهید. قادر به برقراری ارتباط با بازاریابی و بازاریابی نیز هستیم. این به معنای استفاده از اصطلاحات عمومی برای توضیح ویژگی های پیچیده تر در طراحی سایت است. توضیح دهید که برنامه برای هر کس با استفاده از تصاویر یا کلمات ضروری است. بخشی از این، استاد یک رسانه تصویری چه طرح یا نرم افزار قسمت دیگر این ارتباط است.

طراحی سایت

نرم افزار طراحی سایت دیجیتال

همه طراحان نمی دانند چگونه از فتوشاپ، طرح یا ایلوستریتور در طراحی سایت استفاده کنند. اما هر طراح باید حداقل یکی از این برنامه ها را بداند. تفاوت بین این دو شغل کوچک، اما قابل توجه است. طراحان باید تصاویری را ایجاد کنند که آیکون ها، آرم ها یا طرح های رابط کاربری. طراحان UX بیشتر درباره نحوه رفتار این رابط ها و نحوه تکمیل اهداف کاربر، در طراحی سایت نگران هستند. اما اگر قصد طراحی مسیر را دارید، هنوز فهمیدن فتوشاپ یا هر دو عاقلانه است. فقط تسلط بر یکی از این برنامه ها به شما در طراحی سایت کمک می کند که ایده های بصری را بسیار واضح تر بیان کنید. شما همچنین برای کارفرمایان بسیار سودآور هستید و با استفاده از بسیاری از ابزارهای آنلاین مهم است که در زمان نیاز در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد.
نرم افزار دسکتاپ مانند مجموعه برای فرآیند طراحی بسیار مهم است. اما پلت فرم های مانند و می تواند برای مجموعه مهارت های شما حیاتی باشد. این ابزار برای نمونه سازی سریع و ایجاد نسخه ی نمایشی تعاملی از ابتدا است. شما می توانید این کار را با یک کتابخانه پیشرو مانند بوت استرپ انجام دهید، اما همه طراحان UX در طراحی سایت نمی خواهند برنامه نویسی را یاد بگیرند. راستش مهم نیست که چگونه نمونه های اولیه را ایجاد می کنید. اما اگر طیف گسترده ای از مهارت ها را با استفاده از برنامه های طراحی سایت متفاوت طراحی کنید رزومه شما بسیار سودآور خواهد بود.

طراحی سایت

بهترین ابزار جهت طراحی سایت دیجیتال

یکی از آخرین ابزارهایی که من در طراحی سایت توصیه میکنم یادگیری یک برنامه انیمیشن دیجیتال UX است. دو انتخاب محبوب ترین، و است. این برنامه ها به شما اجازه می دهد تا مدل های دیجیتالی را در طراحی سایت وارد کنید و لایه ها را برای ایجاد انیمیشن های سفارشی دستکاری کنید. اگر می خواهید بیشتر بدانید، این آموزش را بررسی کنید. آسان نیست که همه این برنامه ها را بردارید، اما بعدا از خودتان سپاسگزار خواهید بود. طراح بزرگ باید در مورد هر مرحله از فرآیند طراحی سایت فکر کند.
با طراحی و ساخت نمونه اولیه شروع می شود و سپس از طریق طراحی گرافیکی دیجیتال به تعامل کامل انجام می شود. این برنامه های انیمیشن اجازه می دهد تا شما را به شبیه سازی تعاملی بدون ایجاد یک رابط نسخه ی نمایشی با کد. رهبران پروژه طراحی سایت دوست دارند این نوع دارایی ها را ببینند و مهارت های شما به این روند ارزشمند تبدیل شود. بهینه سازی حجم صفحات طراحی سایت که از جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

همدلی و تفکر انتقادی در طراحی سایت

خوشبختی به نظر بسیار انتزاعی است اما کاملا قدرتمند در طراحی سایت است. اگر می توانید با کاربران همکاری کنید، می توانید نگرانی ها، مبارزات خود و شکایات خود را با یک رابط درک کنید. بهترین طراحان مخاطبان مورد نظر برای هر پروژه طراحی سایت مشخص را در نظر می گیرند. طراحی تجربه کاربر برای طراحی سایت دوستیابی بسیار متفاوت از برای یک بازی ویدیویی خواهد بود. در مورد مخاطبان هدف انتقادی بکنید تا آنچه را که نیاز دارند در نظر بگیرید و درک کنید. تفسیر مشکلات فردی هر پروژه و در نظر گرفتن مخاطبان هدف با درک اینکه چگونه آنها فکر می کنند و عمل می کنند. این یک مهارت دشوار برای آموزش است زیرا به آگاهی و درک نیاز دارد.
هنگامی که شما یک کاربر را با یک طراحی سایت ارتباط برقرار می کنید، باید تمام جزئیات و تفاوت های ظریف در مورد رفتار آنها را بدست آورید. اگر چیزی برای کاربر دشوار بود، قطعا در آزمایش کاربر شکایت خواهد کرد. اما یک شکایت یک مشکل است، نه یک راه حل. به عنوان یک طراح ، کار شما این است که جمع آوری بازخورد کاربر و تفسیر آنچه که به معنای راه حل های واقعی است. تمرین با مرور وب و مرور طراحی سایت های دیگر. شکایات خود را بنویسید نگران نباشید "چرا" هر گام از راه بپرسید. فکر کنید که چرا چیزی به نحوی رفتار می کند و چگونه می تواند در طراحی سایت بهبود یابد.

طراحی سایت

روانشناسی کاربر در طراحی سایت

با تمام پیشرفت های تکنولوژی طراحی سایت، طراحان می توانند هر کاری را انجام دهند. به طوری که از لحاظ فنی هیچ محدودیتی برای سوال چه کاری می توانیم انجام دهیم وجود ندارد اما هر انتخابی خوب نیست. از خودتان بپرسید چرا ما این کار را انجام می دهیم اگر نمیتوانید یک دلیل ارزشمند بیابید، ممکن است انتخاب خوبی در طراحی سایت نباشد. تفکر انتقادی حیاتی است و باید به کل فرآیند خلاقانه اعمال شود. اگر شما در تلاش برای درک همدلی در طراحی سایت هستید، این پست را بررسی کنید تا بیشتر بدانید. همه چیز در مورد تمرین و برنامه برای دریافت ایده بهتر از نحوه عملکرد رابط است. پاسخ ها همیشه باینری بله یا نه آنها معمولا به معنای بله این نوع کارها هستند، اما می توانند توسط طراحی سایت بهبود پیدا کنند.
برای تحقق بخشیدن به جنبه های روان شناختی طراحی ، از طریق برخی از این پست ها، بیشتر در طراحی سایت درک می شود. همه ی این مهارت ها اجباری برای گرفتن اولین شما نیستند. اما اگر میخواهید یک طراح بزرگ شوید، واقعا میخواهید در تمام این زمینه ها شاخه داشته باشید و مهارت های خود را تا آنجا که ممکن است گسترش دهید. طراحان با تصاویر بیشتری نگران هستند، در حالی که طراحان در مورد تجربه بیشتر در طراحی سایت مراقبت می کنند. با این حال، هر دو شغل چندان همپوشانی ندارند. اگر شما می توانید از هر دو نقش را به صورت فنی پر کنید، به هر تیمی که می پیوندید، یک دارایی باور نکردنی خواهید بود.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید