طراحی سایت


موارد از پیش طراحی شده در طراحی سایت

امروزه با توجه به اینکه روش های گوناگونی برای طراحی سایت ارائه شده و به سرعت در حال بروزرسانی و آپدیت می باشند و هرروز پیچیده تر از قبل می شوند، به دلیل این تغییرات و تحولات گسترده در طراحی سایت گروهی از افراد متخصص وحرفه ای باید طراحی سایت ها را برعهده بگیرند. برای موفقیت در حوزه ی طراحی سایت یکی از از راه ها این است که خود را در مسیر صحیحی قرار داده و از موارد از پیش طراحی شده در طراحی سایت استفاده نمایید.

• راهنمای اولیه در طراحی سایت چیست؟

برای انجام فرآیند طراحی سایت برای اینکه هیچ کس مطابق با سلیقه ی شخصی خود کاری را پیش نبرد، یک سری قوانین و اصول گرافیکی وضع می شود که طراحان را مستلزم به استفاده از آن ها می کند. به مجموعه این قوانین از پیش تعیین شده راهنمای اولیه طراحی سایت می گویند.

• نمایه ها در طراحی سایت

همانطور که می دانید استفاده کردن از نمایه ها در طراحی سایتامر بسیار مهم و ضروری می باشد، استفاده از نمایه ها در طراحی سایت به کاربران کمک بسیار زیادی می کند. نکته ی مهم این است که به هنگام استفاده از نمایه ها در طراحی سایت به مشابه بودن آن ها، رنگ بندی و سایز مناسب آن ها توجه ویژه ای داشته باشید با رعایت این اصول وب سایت از نظر کاربران بسیار جذاب خواهد بود.

• تحقیق و بررسی نام تجاری در طراحی سایت

نخستین گام برای طراحی سایت انتخاب یک نام تجاری معتبر و بامفهوم می باشد. به هر مقدار که شناخت خود را نسبت به این نام تجاری افزایش دهید راهنمای اولیه طراحی سایت را به اهداف خود نزدیک تر خواهید کرد.

• شخصیت نام تجاری در طراحی سایت

به دلیل اینکه هر برند شخصیت مخصوص به خود را دارد بنابراین قبل از استفاده از آن ها شخصیت برند را باید به درستی مورد بررسی قرار داد تا کلمات و اصطلاحات را متناسب با شخصیت برند به راحتی تعیین کنیم.

• استفاده از عکس در طراحی سایت

قطعا به اهمیت بالای استفاده از تصاویر در طراحی سایت پی برده اید. امروزه حتی تصاویر در طراحی سایت به راحتی جایگزین کلمات می شوند، پس برای جایگزینی این دو با یکدیگر بیشترین دقت را داشته باشید تا منظور خود را به درستی به کاربران انتقال دهید.

• منوها در طراحی سایت

یکی از موارد مهم و کاربردی در طراحی سایت منوها می باشند که از نظر رنگ بندی، سایز، نوع و... باید در راهنمای اولیه طراحی سایت قرار گیرد.

• فاصله های میانی در طراحی سایت

یکی دیگر از موارد مهم فاصله های میانی می باشد، رعایت فاصله های کافی و منظم در طراحی سایت ساختار حرفه ای تری را به کاربران جلوه می دهد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید