طراحی سایت


نبایدهای طراحی سایت

تاکنون در رابطه با موارد مهمی که باید در طراحی سایت ها اعمال شود و طراحان چه کارهایی را باید انجام دهند سخن گفته شده اما در این مقاله سعی داریم مدیران و طراحان سایت را درباره ی نباید های طراحی سایت آگاه سازیم.
در زیر درباره ی برخی از مواردی که در طراحی سایت نباید به کار روند توضیحات مختصری داده شده است که به بررسی تعدادی از آن ها می پردازیم:

آموزش طراحی سایت اصفهان

زیاده روی در محتوای چند رسانه ای در طراحی سایت

در ابتدا توجه داشته باشید که باگذاری فیلم ها و تصاویر در سایت شما به چه میزان وقت گیر است و چقدر طول می کشد و حتی ممکن است حوصله ی حوصله بازدید کننده را سر ببرد، گاهی اوقات عکس های متحرک نیز ممکن است برای بازدیدکنندگان گیج کننده باشد. ضمنا اصلا در طراحی سایت خود موسیقی پخش نکنید این کار موجب فراری شدن کاربران از سایت شما میشود.

ساختار گیج کننده در طراحی سایت

این نکته یکی از مهم ترین و کاربردی ترین نکات در طراحی سایت می باشد، سعی کنید سایت خود را طوری طراحی کنید که دسترسی به همه ی بخش های آن به راحتی امکان پذید باشد به گونه ای که کاربر برای پیدا کردن بخش مورد نظر خود مجبور نباشد در تمام قسمت های طراحی سایت به جستجو بپردازد.

مراقب حریم شخصی افراد باشید

دقت داشته باشید که مطالبی را در طراحی سایت خود قرار ندهید که باعث آسیب رساندن به امنیت فردی افراد شود، به طور مثال از قرار دادن ایمیل ، شماره تماس و اطلاعات شخصی کاربران در دید افراد جلوگیری کنید. همچنین همیش سعی داشته باشید که اطلاعات مفید را در دسترس هکر ها قرار ندهید.

لینک های قدیمی و بی استفاده در طراحی سایت

با قرار دادن لینک های قدیمی و بدون استفاده در طراحی سایت خود باعث فراری شدن بازدیدکنندگان و کاربران خواهید شد. از قرار دادن لینک هایی که کاربران را به صفحات مختلف هدایت میکند خودداری کنید. برای بازدید کنندگان سایت شما حس خوبی را ایجاد نمی کند که با کلیک روی یک منو وارد صفحات تبلیغاتی شوند.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید