طراحی سایت


نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش اول

امروزه با گسترش نقش اینترنت و افزایش کاربران اینترنتی، افراد هر آن چه را که در ذهن دارند می توانند در این دنیای مجازی پیدا کنند و نسبت به خرید آنلاین محصول مورد نظر خود در طراحی سایت اقدام نمایند. از این رو صاحبان مشاغل با ایجاد قابلیت فروشگاهی در طراحی سایت، به معرفی محصولات خود به عموم مردم می پردازند.
حال که طراحی سایت شما دارای قابلیت فروشگاهی است توصیه می کنم مقالات آموزشی ما را دنبال کنید. قبل از این که به آموزش ساخت یک محصول جدید در طراحی سایت بپردازیم لازم است با عملکرد برخی افزونه ها در طراحی سایت آشنا شوید.

طراحی سایت

ووکامرس در طراحی سایت

یکی از افزونه های طراحی سایت وردپرس است که امکان ساخت قابلیت فروشگاهی را در طراحی سایت ایجاد می کند.
ووکامرس خود شامل پیوندهایی است که هر کدام از آن ها عملکرد خاصی را در طراحی سایت بر عهده دارد. لازم به ذکر است ووکامرس و محصولات دو افزونه ی وابسته به یکدیگر، در طراحی سایت می باشند. طراحی سایت

طراحی سایت

سفارشات در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی ووکامرس/ سفارشات وارد شوید.

طراحی سایت

تمامی سفارشات دریافت شده از مشتریان با استفاده از این افزونه در طراحی سایت قابل مشاهده است.

طراحی سایت

طراحی سایت

کوپن ها در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی ووکامرس/ کوپن ها در طراحی سایت کلیک کنید.

طراحی سایت

با استفاده از این افزونه شما می توانید برای هر یک از مشتریان در طراحی سایت یک کد تخفیف اختصاص دهید. برای ساخت کد تخفیف، از دکمه ی "اولین کد تخفیف خود را بسازید" استفاده نمایید.

طراحی سایت

گزارشات در طراحی سایت

در پنل مدیریتی بر افزونه ی ووکامرس/ گزارشات در طراحی سایت کلیک کنید.

طراحی سایت

با استفاده از این افزونه، شما می توانید از عملکرد قابلیت فروشگاهی در طراحی سایت گزارش تهیه کنید. این گزارش نقش مهمی در افزایش کیفیت مدیریت طراحی سایت دارد.

طراحی سایت

این ها تنها مقدمه ای از موضوع مورد بحث در طراحی سایت می باشند. با ما همراه باشید تا شما را با اصول ساخت یک محصول جدید در طراحی سایت آشنا سازیم.
این مقاله ادامه دارد...

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید