طراحی سایت


نحوه ایجاد محصولات در طراحی سایت وردپرس بخش چهارم

ویژگی ها در طراحی سایت با استفاده از این افزونه شما می توانید تمام ویژگی های محصول جدید از قبیل جنس، رنگ، اندازه و... را در طراحی سایت ایجاد نمایید. به منظور ایجاد ویژگی های محصول جدید در طراحی سایت بر دکمه ی افزودن کلیک کنید.

ایجاد محصول در سایت وردپرسی

1- نام محصول را در طراحی سایت وارد کنید.
2- در کادر مقدارها تمامی ویژگی های محصول مورد نظر را در طراحی سایت وارد کنید. به منظور جداسازی ویژگی ها در طراحی سایت حتما باید از "|" استفاده نمایید.
3- استفاده برای متغیرها را در طراحی سایت فعال کنید.
4- با کلیک بر دکمه ی ذخیره ویژگی ها تمامی تغییرات در طراحی سایت ثبت می گردد.

ایجاد محصول در سایت وردپرسی

متغیرها در طراحی سایت

بعد از این که ویژگی های محصول مورد نظر در طراحی سایت تعریف گردید با زدن تیک دکمه ی استفاده برای متغیرها، افزونه ی متغیرها در طراحی سایت فعال شده و پنجره ی زیر قابل مشاهده است. با استفاده از این افزونه، محصول شما به همراه تصویر و بیوگرافی در طراحی سایت در معرض دید کاربران قرار می گیرد.

ایجاد محصول در سایت وردپرسی

افزونه پیشرفته در طراحی سایت

یادداشت خرید: در این قسمت می توانید یادداشتی را جهت محصول در طراحی سایت درج نمایید.
منوی سفارش: در این قسمت می توانید تعداد سفارش مشتری خود را در طراحی سایت وارد کنید.
فعال کردن دیدگاه گذاری: با فعال کردن این قابلیت مشتریان شما به راحتی می توانند در رابطه با محصول در طراحی سایت نظر خود را بیان کنند.

ایجاد محصول در سایت وردپرسی
بیشتر بخوانید

توضیحات کوتاه محصول در طراحی سایت

در ادامه باید توضیح مختصری راجع به محصول در طراحی سایت ارائه شود.

ایجاد محصول در سایت وردپرسی

نکته: هر محصول جدیدی که در طراحی سایت ایجاد می شود به دسته بندی، برچسب گذاری و تصویر نیاز دارد. اگر با مفاهیم و عملکرد این افزونه ها آشنا نیستید پیشنهاد می کنم به مقالات آموزشی قبلی در طراحی سایت حتما مراجعه کنید.

ایجاد محصول در سایت وردپرسی

امیدوارم توانسته باشم به تمامی نکات مهمی که ممکن است در حین ایجاد یک محصول جدید در طراحی سایت با آن ها مواجه شوید بپردازم و گام موثری در بالا بردن کیفیت طراحی سایت شما عزیزان برداشته باشم.
نکته:(( توضیحات ارائه شده فقط مختص پروژه های طراحی سایت شرکت نونگار پردازش می باشد))


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید