طراحی سایت


نحوه مدیریت طراحی سایت پاسخگو

فضای سفید یک ابزار طراحی سایت حیاتی است که آیا شما آن را می فهمید یا نه بسیاری از طراحان عناصر صفحه را تا زمانی که خوب به نظر می رسند تنظیم کنند. اغلب این منجر به تعادل طبیعی بین فضای سفید بین بخشهای صفحه ای از غریزه روده می شود. اما زمانی که به طراحی سایت پاسخگو می رسید، این موضوع کمی دشوار می شود. فضای سفید باید در نقاط مختلف توقف تنظیم شود تا یک تجربه بدون درز برای همه کاربران ایجاد شود.
این را می توان با بسیاری از تکنیک های مختلف انجام داد و من می خواهم بهترین ها را در اینجا پوشش دهم. تمام طراحی سایت های مدرن باید به طور کامل پاسخگو باشند، بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد که طراحی پاسخگو مهم باشد. تنها سوال این است که چگونه با فضای سفید برخورد کنید تا همه کاربران یک تجربه عالی از طراحی سایت داشته باشند.

طراحی سایت

تنظیم مجدد ناوبری در طراحی سایت

به طور طبیعی نخستین چیزی که هر طراح در نظر می گیرد اینست که چگونه با منوی ناوبری اداره شود. اگر یک طراحی سایت دارای چندین لینک باشد، گزینه های زیادی وجود ندارد. شما می توانید یک فیلد ورودی انتخاب شده یا یک منو مخفی با آیکون همبرگر سه بار در طراحی سایت استفاده کنید. طراحی سایت فروشگاهی یکی از کاربردی ترین و درآمدزا ترین امکانات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش می باشد.

فضای سفید در طراحی سایت پاسخگو

در اینجا یک مثال وجود دارد که ناوبری بالا حتی اندازه آن را تغییر نمی دهد. هنگامی که پنجره مرورگرتان به نقطه پایانی خاصی می رسد، لینک ها به طور خودکار به یک منو پنهان می شوند و با یک نماد همبرگر در طراحی سایت جایگزین می شوند. اما توجه کنید به فضای اضافی اضافه شده بین هر لینک. این تکنیک رایج است و به طور کلی یک ایده عالی برای فشرده کردن لینک برای ضربه زدن انگشت در تلفن همراه است. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

منظور از دوریاتی در طراحی سایت

اغلب طراحی سایت ها چند بار قبل از تنظیم آن در آیکون نوار سه بار تغییر مسیر دادهاند. برای مثال از منوی ناوبری تمام عرضی استفاده می کند که در نهایت به یک سیستم شبکه ختم می شود. سپس در نقطه توقف ، کل طرح تغییر می کند از یک هدر بالا به یک ناوبری نوار کناری. لوگو و لینک ها همه خود را به نوار کناری جدید در طراحی سایت تنظیم می کنند.
هنگامی که شما حتی کوچکتر می روید، پیوندهای پیوندی در نهایت با یک منو مخفی همبرگر حرکت می کنند. این یک راه حل بسیار پیچیده است، اما تجربه های طبیعی بیشتری را برای قطعنامه های مرورگر در طراحی سایت فراهم می کند و به یاد داشته باشید اگر ناوبری به اندازه کافی کوچک باشد، شما حتی به همبرگر نیاز ندارید. به طور کلی ایده خوبی برای جلوگیری از منوهای پنهان در صورت امکان است، بنابراین یک راه حل مانند برای طراحی سایت های با منوهای کوچک تر مناسب خواهد بود.

ناوبری در طراحی سایت پاسخگو

همه لینک ها هنوز قابل مشاهده هستند اما آنها به عرض های مختلف در طراحی سایت تغییر می کنند. اندازه قلم کاهش می یابد و در نهایت پیوندها هم با هم پر می شوند. تا زمانی که بازدیدکنندگان هنوز می توانند طراحی سایت را مرور کرده و روی پیوندهای مناسب ضربه بزنند می توانید آنها را با همان مقدار مورد نیاز فشار دهید. تنظیم مجدد ناوبری در طراحی سایت به طور طبیعی نخستین چیزی که هر طراح در نظر می گیرد اینست که چگونه با منوی ناوبری اداره شود. اگر یک طراحی سایت دارای چندین لینک باشد، گزینه های زیادی وجود ندارد. شما می توانید یک فیلد ورودی انتخاب شده یا یک منو مخفی با آیکون همبرگر سه بار در طراحی سایت استفاده کنید.

تغییر افقی به عمودی در طراحی سایت

فضای سفید بر روی یک صفحه دسکتاپ به سمت صفحه و پایین در طراحی سایت حرکت می کند. اما هنگامی که با دستگاه های کوچکتر برخورد می کنید، باید بیشتر به فضای عمودی توجه داشته باشید. این سرعت محتوای را تعریف می کند و جریان طبیعی برای گوشی های هوشمند و تبلت هایی با رزولوشن های طولانی تر از بزرگتر در طراحی سایت است.

طراحی سایت

بررسی فاصله عمودی در طراحی سایت

در شما متوجه خواهید شد که بسیاری از بخش های افقی صفحه گرا در طراحی سایت وجود دارد. هنگامی که شما تغییر اندازه صفحه تمام این عناصر بلوک کوچک زیر هر یک از یکدیگر می افتد. یک بخش صفحه ای ایده آل تمام عرض صفحه نمایش گوشی های هوشمند پیکسل را در طراحی سایت شامل می شود. اما طرح پاسخگو نیاز به فضای عمودی مناسبی بین عناصر برای ایجاد جریان عمودی دارد. ایده فضای منفی در طراحی سایت قدرتمند است.
شما نیاز به این فضا برای شکستن بخش های صفحه و اجازه دادن به بلوک های متن تنفس دارید. هیچ کس از خواندن یک دیوار متن لذت نمی برد. این درست با طراحی سایت های شرکت ها و وبلاگ هایی مانند است. هنگامی که روی دسک تاپ هستید، کل صفحه اصلی شامل ستون محتوا می شود. اما کاربران پاسخگو نیاز به یک نسخه ساده از یک ستون واقعا بلند دارند.

طرح در طراحی سایت پاسخگو

تمام ستون های دیگر می توانند زیر ستون اصلی رها شوند یا می توانند از صفحه پاسخ گیرنده پنهان شوند. هر طراحی سایت یک راه حل متفاوت دارد. اما هنگامی که فضای سفید را برای تلفن همراه تغییر می دهید، همیشه باید عمودی فکر کنید. افقی باید با یک عنصر در یک زمان کنترل شود. شما باید به جای این که فضای مورد نیاز را بین عناصر و بین بخش های دیگر صفحه طراحی سایت تمرکز کنید.
اندازه قلم و فاصله در طراحی سایت برخی از طرح ها می توانند با همان اندازه فونت سنتی دریافت کنند. اما اگر سرصفحه های بیش از اندازه یا متن پاراگراف کوچک را داشته باشید، باید اندازه ها را در نقطه های نقطه خاصی در طراحی سایت تنظیم کنید. شما می توانید با تایپوگرافی پاسخگو فراتر از ویژگی های اندازه گیری معمولی کار کنید. همچنین می توانید ارتفاع خط، فاصله نامه، رنگ و حاشیه ها را بین دو بلوک متن طراحی سایت تنظیم کنید.

نوع طراحی سایت پاسخگو

طرح دسکتاپ بعدی طراحی سایت دارای فاصله زیادی بین هدر و ناوبری بالا است. اما طرح پاسخگو تلفن همراه خود را به طور چشمگیری کاهش می دهد. در همین حال متن هدر نیز در اندازه کاهش می یابد در حالی که فاصله کمی از پاراگراف ها است. هنگامی که به تایپوگرافی تلفن همراه می آید، باید به روده خود اعتماد کنید. سعی کنید احساس کنید چه چیزی بهتر است و سعی کنید آن را بدست آورید. همچنین در نظر بگیرید که چگونه طراحی سایت شما روی صفحات تلفن همراه رفتار می کند.
مجموعه ای از بلوک های تصویری است که متن را روی شناور نمایش می دهند. اما از آنجا که کاربران تلفن همراه نمیتوانند متن را بکشند، به طور خودکار از یک نقطه پایانی مشخص نمایش داده میشود. به نظر می رسد مانند یک نگاه کوچک، اما تاثیر زیادی در تجربه تلفن همراه دارد. فضای سفید بین صفحات صفحه ای به طرز وحشیگری از محتویات حیرت آور در طراحی سایت افزایش می یابد. این همان اثر را می توان در صفحه کارتون شبکه مشاهده کرد که در آن آنها دارای صفحه بالا با آیکون هستند.

عملکرد ناوبری در طراحی سایت

گذشته از یک نقطه توقف خاص، لوگوی به همراه لینک های اصلی در طراحی سایت کاهش می یابد. پیوندهایی را مشاهده خواهید کرد که آیکون ها کوچک شده اند و آیکون ها را در صفحه های کوچکتر از بین می برند. درست است که گرافیک می تواند ناوبری را بهبود بخشد. اما فقط در تلفن همراه فضای زیادی وجود دارد و باید فکری در طراحی سایت داشته باشید. وقتی نوع استراحت همیشه مسائل مربوط به فضای افقی و عمودی را در نظر بگیرید.
کاربران تلفن همراه مستحق یک راه حل کارآمد هستند حتی اگر صفحه به طور قابل ملاحظه ای طول بکشد فقط برای نگه داشتن همه چیز تصاویر در طراحی سایت یکی دیگر از موارد استفاده از تصاویر عریض است. از آنجایی که اکثر مانیتورها عریض هستند، طراحی سایت برای تطبیق تصاویری که معمولا از ابعاد بزرگتر است، سازگار است. طراحی سایت های پاسخگو همراه یا باید این تصاویر را کاهش دهند یا آنها را مجددا مرتب سازند.

ضرورت در طراحی سایت

دارای یک راه حل جالب است که در آن تصویر سرصفحه بالا به صورت عمودی در طراحی سایت اندازه می گیرد. نمایش اسلایدهای تصویری به اندازه عرض کامل صفحه ساخته شده است، اما هر صفحه ای که کوچکتر از پیکسل است، یک تصویر طولانی می شود. این مقدار فضای عمودی زیادی را در صفحه اضافه می کند که اگر به دنبال آن هستید، در طراحی سایت خوب باشد. من اعتراف می کنم که یک استراتژی دشوار برای جلوگیری از آن است.
شما باید اندازه تصویر خود و نقاط کانونی هر تصویر را به درستی آنها را تغییر دهید. اما اگر بخواهید تلاش کنید، در نهایت منجر به تجربه بیشتر خواهد شد. در سایر سناریوها ممکن است انتخاب کنید تصاویر پنهان را پنهان کنید و آنها را از تجربه تلفن همراه حذف کنید. طراحی سایت از این تکنیک در نمایش اسلاید بالا استفاده می کند.

طراحی سایت

فضای سفید در طراحی سایت پاسخگو

تمام تصاویر دیگر در صفحه به ستون های تک ستونی با فضای سفارشی در طراحی سایت افزوده می شوند. اما از آنجا که چرخ فلک به تجربه کاربر اضافه نمی کند، می تواند برای کاربران تلفن همراه پنهان شود. در نظر بگیرید که چگونه می خواهید تصاویر را مدیریت کنید و چقدر فضای لازم را بین آنها داشته باشید. یک گالری کوچک ممکن است نزدیکتر از یک نمایش اسلاید یا یک عکس سهامی در طراحی سایت برجسته باشد. هر سناریو متفاوت است بنابراین مایل باشید که استراتژی های مختلفی را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی بهتر در طراحی سایت عمل می کند.
منظور از بسته شدن در طراحی سایت چیست؟ فضای سفید یک جنبه حیاتی از طراحی سایت است و نقش مهمی در جریان محتوای طراحی سایت های پاسخگو دارد. اکثر طراحان می توانند مقادیر فضای سفید را با چشم برآورد کنند، اما کمک می کند تا به درک اینکه چرا فضای سفید را به یک طراحی سایت اضافه می کنید. اگر از هر گرایش مرتبط یا راهنمایی برای ساختن فضای سفید پاسخ دهید فکر کنید، نظر خود را در زیر بیان کنید.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید