طراحی سایت


نحوه مدیریت فرم های موبایل از طریق طراحی سایت

من تعجب نخواهم کرد اگر ما به شما بگویم که بازار تجارت الکترونیک اروپا داغ است و یک طراحی سایت دوستانه تلفن همراه کلید موفقیت در این زمینه است. سال گذشته، حدود میلیون خریدار آنلاین بیش از میلیارد یورو صرف کردند. و آن پول در صفحه نمایش کوچک در طراحی سایت صرف شد. شما ممکن است فکر کنید که فقط است، اما سرعت رشد سهم تلفن همراه کاملا تکان دهنده است. ، بزرگ غول پیکر ، گزارش داد که در صبح جمعه سیاه، آنها بازدید در ساعت و فقط از آنها بازدید از رومیزی این یک سیگنال قوی برای همه ما در طراحی سایت است.
که برای بازبینی نحوه رسیدگی به یکی از بزرگترین مانع ها برای کاربران تلفن همراه و فرم ها است. یک مطالعه اخیر توسط ، شرکتی که در پشت فرم تجزیه و تحلیل، می تواند در این کار کمک زیادی کند. شما می توانید مطالعه کامل در اینجا را بررسی کنید و یا ادامه خواندن آنچه که ما را جالب ترین یافت. چگونه طراحی سایت های تجارت الکترونیک اروپایی فرم های فرم در موبایل را مدیریت می کنند.

طراحی سایت

دلایل اهمیت فرم های ثبت نام در طراحی سایت

در تجارت الکترونیک، عناصر و تعاملات میکرو در طراحی سایت وجود ندارد فقط برای ایجاد یک تجربه زیبا برای کاربر. چگونه این عناصر و تعاملات کار می کنند و چقدر کار می کنند، تبدیل و فروش را تحت تأثیر قرار خواهند داد. هر خرابی یک فرم برای انجام کارآمد برای کاربر به معنی از دست دادن پول در طراحی سایت است. هر ثبت نام موفقیت آمیز، به ویژه هنگامی که به راحتی انجام می شود، فروش را به ارمغان می آورد و یک مشتری خوشحال است که احتمالا برای بیشتر در طراحی سایت باز خواهد گشت. اجتناب از محتوای کپی در طراحی سایت از بهترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.
هیچ چک لیست برای پیروی از این که بهترین روش برای ایجاد یک فرم ثبت نام وجود ندارد و همچنین یک روش کوکی برش برای ایجاد یک فرم ایده آل وجود ندارد. فرمت و محتوای این فرمها معمولا مطابق با شیوه های کسب و کار صاحبان فروشگاه ها در طراحی سایت تعریف می شود. طراحی یک فرم ثبت نام شامل یک مذاکره می شود. در یک طرف مشتری است، که به دنبال یک فرم است که آسان و وقت گیر نیست برای پر کردن. از سوی دیگر کسب و کار است که نیاز به برخی از داده های اساسی دارد و در برخی موارد نیاز دارد یا مایل به اطلاعات اضافی در طراحی سایت است که می تواند برای شخصی سازی تجربه کاربر در طراحی سایت مورد استفاده قرار گیرد.

طراحی سایت

نقش آمار در طراحی سایت

خریداران آنلاین نیاز به تجربیات راحت هنگام بازدید از یک فروشگاه آنلاین در طراحی سایت دارند اغلب یک خط خوب بین یک فرم وجود دارد که هر دو کاربر و کسب و کار با آن خوشحال هستند، و یکی از آنها خطرناک بودن این شکل از رها شدن است. یک قاعده کلی این است که با هر سوال اضافی، خطر رها شدن در طراحی سایت افزایش می یابد. احتمالا هیچ یک فرمول برای یک فرم ثبت نام کامل وجود نخواهد داشت؛ یک فرم است که بدون اشتباه است و هرگز رها نخواهد شد. دلیل آن کاربران است. هر کاربر متفاوت است و احتمالا برای رسیدن به یک فرم با ذهنیت متفاوت یا سابقه متفاوت تجربیات آنلاین در طراحی سایت روبرو است.
با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان!

طراحی سایت

بررسی های انجام شده در حوزه ی طراحی سایت

همان فرم می تواند متفاوت باشد بسته به اینکه چه کسی آن را در طراحی سایت پر می کند. فقط یک طراحی سایت انگلیس توسط یک کاربر آمریکایی خریداری می شود یک کاربر قبلا ثبت شده که فراموش کرده او یک حساب کاربری ایجاد کرده است؟ یک فرم از صفحه کلید نرم افزاری در در مقابل سیستم عامل منتشر شده است؟ اینها همه سناریوهای پیچیده برای شناسایی و حل کردن در طراحی سایت هستند. این مهم است که آنها با دقت مورد توجه قرار گیرند، به طوری که کاربران بتوانند بدون نیاز به خرید خود نهایت تلاش خود را در طراحی سایت انجام دهند.
لوکاس تودووفسکی، مدیر عامل شرکت می گوید. زمینه های فرم و شماره تماس با عمل از تا در طراحی سایت متغیر است با توجه به مطالعه ، تعدادی از زمینه های فرم و خواستار اقدام در فرم های ثبت نام معمول تلفن همراه استفاده شده توسط خرده فروشان تجارت الکترونیک در اروپا به طور گسترده ای متفاوت است. برای مثال خرده فروشان مانند و تجربیات ساده را در طراحی سایت ارائه می دهند. فقط کاربران باید پنج فیلد را تکمیل کنند آدرس ایمیل، رمز عبور، تایید رمز عبور، ثبت نام در خبرنامه هفتگی و دکمه ثبت نام. از سوی دیگر، خرده فروشان مانند از بیشترین تعداد فیلدها و درخواست های اقدام درخواست می کنند و دامنه ای بین تا است.

طراحی سایت

طراحی سایت منطبق بر استانداردها

از خرده فروشان به کاربران نیاز دارند دو بار رمز عبور خود را در طراحی سایت وارد کنند این امر در حال تبدیل شدن به عمل استاندارد است، زیرا این روش مطمئنا برای اصلاح اشتباهات است، اما برای کاربران تلفن همراه و صفحه نمایش کوچکتر زندگی را کمی سخت می کند. از خرده فروشان به کاربران امکان نمایش کلمات عبور خود را می دهند، در حالی که از آنها نیز نیاز به کاربران را برای ورود به آدرس ایمیل خود دو بار در طراحی سایت کاربران تلفن همراه را با نیاز به ایمیل، تأیید ایمیل، رمز عبور، تایید رمز عبور، پاسخ امنیتی، و احتمالا شماره پین، مشغول می کند.
تولد ها اغلب مورد نیاز هستند، اما فقط نفر از خرده فروش در طراحی سایت توضیح می دهند که چرا گاهی اوقات احتیاج به تولد دارید، در صورتی که یک خریدار باید سالی یک بار خرید کند تولد ها نیز در هنگام جمع آوری اطلاعات بازاریابی و یا به سادگی به عنوان یک اقدام امنیتی در طراحی سایت مفید هستند. یکی دیگر از دلایل، و یکی از کاربران احتمالا قدردانی می شود، آیا می توان آنها را برای تبریک تولد و ارائه تخفیف تولد در طراحی سایت استفاده کرد. فرمت های مختلفی وجود دارد که متخصصان می توانند برای جمع آوری اطلاعات استفاده کنند و بدانند که بهترین کار برای کاربران تلفن همراه می تواند یک چالش باشد. اکثر خرده فروشان در طراحی سایت ترجیح می دهند با استفاده از یک فرم کشویی، به عنوان کمترین خطر از دست دادن داده ها وجود دارد.

طراحی سایت

استفاده از اطلاعات شخصی در طراحی سایت

درخواست و استفاده از اطلاعات شخصی در طراحی سایت مهم بوده و در بعضی موارد موضوع بحث انگیز در سال های اخیر بوده است. مطالعه نشان داد که از خرده فروشان آنلاین درخواست اجازه برای استفاده از داده ها برای اهداف بازاریابی. از خرده فروشان برتر در طراحی سایت اعلام کرده اند که از اطلاعات شخصی برای بازاریابی شخص ثالث استفاده می کنند و از آنها برای دیگران استفاده می کنند. فرم ثبت نام می تواند یک منبع عالی از اطلاعات مربوط به شما یا کاربران مشتریان شما در طراحی سایت باشد. اما اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که آنها نرخ های تبدیل را آسیب نمی گذارند، در نظر بگیرید که تجزیه و تحلیل فرم را برای چرخش در طراحی سایت انجام دهید.

طراحی سایت

فرم ثبت نام هونگ در طراحی سایت

ورودی اجتماعی هانچ موجب صرفه جویی در زمان و تلاش می شود اگر فرم ثبت نام و ورود را در طراحی سایت اشتباه گرفته اید و شما قبلا حساب خود را داشته اید ین اغلب موارد است به شما یک گزینه قابل مشاهده برای رفتن به فرم در طراحی سایت درست می دهد. این یک الگوی عالی است. یکی از فرم های ثبت نام مورد علاقه من توسط یک تیم شگفت انگیز در طراحی شده است. پدیو دارای دو فرم ثبت نام است که نمونه ای از تسلط خود از هنر انجام کار برای کاربران خود در طراحی سایت است. فرم اول مورد استفاده در صفحه اصلی یک میانبر است. یک میدان، چهار آیکون توضیح مناسب هیچ چیز از آن نمی ترسد یک شکل بصری جذاب که به آسانی به صورت ظاهر می شود.

طراحی سایت

ثبت نام میانبر در طراحی سایت

فرم ثبت نام کوچک. سادگی در بهترین حالت. این فرم ثبت نام مطمئنا نمی تواند به عنوان یک اتلاف وقت در طراحی سایت صرف شود. تایپ کردن ایمیل شما یا انتخاب یک گزینه مناسب ورود به سیستم، بیش از ثانیه در طراحی سایت طول نمی کشد این یک مفهوم قابل توجه است. نسخه بزرگتر فرم حتی بهتر است. سادگی با وضوح و تکنیک های متقاعد کننده در طراحی سایت ارتباط برقرار می کند دانش گسترده ای از طراحان را نشان می دهد. هنوز تنها یک فیلد است، اما گزینه های ورود به سیستم اجتماعی ساده تر است. فکر می کنید که آنها با استاندارد فیس بوک توییتر نرفتند، بلکه سعی کردند به نیازهای اهداف حرفه ای خود در طراحی سایت توجه کنند.

طراحی سایت