طراحی سایت


نکات مهم در طراحی سایت تجارت الکترونیک

هر طراحی سایت تجارت الکترونیک دارای جریان پرداخت شخصی خود است که کاربر را از یک سبد خرید به خرید نهایی منتقل می کند. این بر اساس آنچه که کاربر می خرید و اهدافش متفاوت است متفاوت است، اما پرداخت نهایی همیشه سخت ترین بخش در طراحی سایت است. زمینه های صورتحساب شما واقعا باید بازدیدکنندگان را جذب کند و آنها را تشویق کند تا فرآیند پرداخت را در طراحی سایت تکمیل کنند. من می خواهم برخی از نکات استفاده از قابلیت استفاده را که می توانید برای بهبود طرح های فرم صورتحساب خود و افزایش تبدیل حساب کاربری خود در طراحی سایت به اشتراک بگذارید. از بهترین و کابردی ترین و جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می توان به بهبود ساختار و بهینه سازی طراحی سایت اشاره نمود که مطالعه ی آن را به کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم.

طراحی سایت

هدف از طراحی سایت تجارت الکترونیک

هدف شما طراحی اشکال است که کاربران را تشویق به خرید در طراحی سایت می کند. بنابراین شما می خواهید این فرآیند را به سادگی انجام دهید، خصوصا در مرحله پرداخت صورتحساب که پول در خط است. هیچ راهی برای روشن کردن کل صورتحساب در طراحی سایت وجود ندارد. شما فقط باید هر زمینه را روشن و مختصر نگه دارید، هرگز اجازه ندهید که کاربر احساس سردرگمی یا عدم اطمینان از تصمیم خود را برای چک کردن.
تکنیک هایی که در طراحی سایت به خوبی کار می کنند تایپوگرافی بزرگتر برچسب ها به جای متغیرهایی یا هر دو مکانی اضافی بین زمینه ها سفارشی برای ناوبری ساده همچنین بسیاری از آیکون ها را برای نشان دادن تصاویری که در طراحی سایت مورد نیاز است، اضافه کنید. صفحه پرداخت ناقص یک مثال عالی ارائه می دهد.

طراحی سایت

فرم پرداخت UX در طراحی سایت

آیکون کارت اعتباری آن را کاملا واضح می کند که کاربر به عنوان روش پرداخت در طراحی سایت انتخاب می کند. همین امر برای آیکون هایی که در این زمینه پایین تر هستند را مشخص می کند که محل تعیین تعداد CVV را مشخص می کند. با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! همه چیز را در توان خود انجام دهید تا بتوانید دقیقا همان کاری را که در هر مرحله از فرم صورتحساب انجام می دهید، دقیقا مشخص کنید. هیچ اصطلاح مبهم، هیچ مسیر مشخص و چندین راهنما / آیکون برای پاسخ به هر گونه سوال در طول راه طراحی سایت وجود ندارد.

طراحی سایت

منظور از فاصله ورودی سفارشی در طراحی سایت

بعضی از داده ها نیاز به یک فرمت متن خاص مانند شماره تلفن و کارت های اعتباری در طراحی سایت دارند. این فاصله را می توان با استفاده از جاوا اسکریپت به صورت پویا در پرواز تولید کرد و این یکی از بهترین روش هایی است که می توانید به طراحی سایت خود اضافه کنید. فاصله سفارشی به شما این امکان را می دهد که کاربران هنگام پر کردن فیلدهای فرم، در مسیر درست باشند. شما می توانید این کار را با کد پستی انجام دهید که در آن فرم به صورت خودکار به فیلد بعدی زده می شود، هنگامی که کاربر وارد یک رقم مناسب برای یک کد پستی می شود. همینطور با شماره تلفن هایی که شما می توانید به صورت اتوماتیک رقم ها را با شماره تلفن در طراحی سایت مطابقت دهید.
شما می توانید این را در فرم پرداخت ببینید. اما مفید ترین کارت های کارت اعتباری 4 رقمی فاصله است. شماره کارت اعتباری طولانی است و آنها پیچیده هستند. یک شماره CC نادرست همچنین به این معنی است که سفارش به طور کامل عقب افتاده خواهد بود. این فاصله CC سفارشی در زمینه صورتحساب شما در طراحی سایت باعث می شود که مشتریان برای ورود به اعدادشان بسیار ساده تر و بررسی کنند که درست هستند. شما می توانید مثال خوبی در صفحه نمایش پیدا کنید که همچنین شامل پیام های خطا در هنگام ورود نامعتبر است.

طراحی سایت

صفحه پرداخت در طراحی سایت

چندین افزونه رایگان در طراحی سایت وجود دارد که می توانید برای ایجاد متن خودکار قالب بندی کنید. اغلب در اجرا می شود، اما شما می توانید برخی از راه حل های وانیل JS را نیز پیدا کنید. این بهترین چیزهایی است که من در طراحی سایت پیدا کردم قالب کارت جی کوئری ساده سازی اقدامات برخی از فرم های پرداخت بیشتر از دیگران است، بنابراین فرآیند همیشه برای هر طراحی سایت متفاوت است. این می تواند برای بسیاری از بازدیدکنندگان گیج کننده باشد و این یکی از دلایلی است که تجارت الکترونیک در اوایل سال 2000 تا کنون متوقف شده است.

طراحی سایت

دو راه جهت ایجاد فرم های صورتحساب در طراحی سایت وجود دارد

فرم های کوچک باید سعی کنند همه چیز را در یک صفحه برای سادگی در طراحی سایت نگه دارند فرم های صورتحساب بزرگتر باید به دسته های پودر کاکائو بپردازند به عنوان مثال، فرم صورتحساب کوچکتر در فوق العاده است. بسیار سریع برای استفاده، آسان برای خواندن و همه چیز شما نیاز به دانستن به وضوح در صفحه طراحی سایت قابل مشاهده است. امیدوارم این روند بتواند به شما کمک کند که فرم های صورتحساب قابل استفاده و تشویق کنید که درآمد بیشتری را برای فروشگاه و تمامی مشتریان خود به دست آورید. بهینه سازی یک فرآیند مداوم است، اما اگر شما دائما تست های جدیدی را در طراحی سایت انجام می دهید، همیشه از رقابت پیشی خواهید گرفت.

طراحی سایت

پرداخت صورتحساب در طراحی سایت

اما من فراتر از فرآیند پرداخت تا زمانی که پودرهای سوخاری وجود دارد فراموش نکنم. این ها نشان می دهد که کاربر در طراحی سایت تا چه حد در فرآیند پرداخت هزینه سفر کرده و چقدر طول می کشد تا قبل از اتمام آن. این اعتماد به نفس باعث می شود که کسی در هر مرحله به فرم صورتحساب متعهد شود. اگر آنها هیچ وقت فکر نکنند که فرآیند پرداخت خاتمه می یابد، ممکن است اشتباه گرفته شود، اضطراب و یا فقط ناراحت و ترک کنند. پودر کباب بزرگ هستند و من کاملا توصیه می کنم آنها را به فرم های صورتحساب بزرگ تر در طراحی سایت اضافه کنید.
پرداخت با استفاده از پودرهای خشک پودر در بالای هر صفحه فرم انجام می شود. فرم های پرداخت صورتحساب کوچکتر و بزرگ می تواند فقط با استفاده از تکنیک های مختلف متفاوت باشد. مایل باشید هر دو را امتحان کنید! اجرای بعضی آزمونهای تقسیم را انجام دهید و ببینید کدام سبک بهتر در طراحی سایت عمل می کند. شما ممکن است در نتایج شگفت زده شوید. فرم صورتحساب طراحی سایت شما تنها چیزی است که بین مشتری بالقوه و مشتری پرداخت می شود. به همین دلیل است که بهینه سازی فرم بسیار مهم است.

طراحی سایت

خلاصه خرید در طراحی سایت

هنگامی که کاربر وارد اطلاعات صورتحساب خود می شود دشوار است که دکمه "ارسال" را در طراحی سایت نهایی کنید. تردید مرگ تبدیل است. با بازگشت به خرید سفارش شما مشتریان نهایی آرامش ذهن است. آنها می توانند همه چیز را در یک زمان از اقلامی که خرید می کنند را به هزینه های کل (به همراه پردازش) و حتی تاریخ تحویل در صورت لزوم در طراحی سایت مشاهده کنند. میدان پرداخت صورتحساب ارتقاء بازپخش خرید را در یک صفحه باز می کند. این روشن می کند که چقدر شما باید صورتحساب بدهید، چه مبلغی نهایی و چه زمانی می توانید هزینه بعدی را در طراحی سایت انتظار داشته باشید. اکثر فیلدها از نمایه شما پر شده است، بنابراین اگر حساب کاربری دارید.
این روند بسیار سریع در طراحی سایت است. مثال دیگری آمازون، ما در تمام مغازه های تجارت الکترونیک است. پس از وارد کردن تمام جزئیات خود مانند ارسال آدرس و اطلاعات پرداخت، یک صفحه نهایی تمام دستورات را بازبینی می کند تا اطمینان حاصل کنید که واقعا چه چیزی را می دانید. این باعث می شود که برای آیتم های اشتباه در طراحی سایت بازپرداخت شود و به مشتری اطمینان حاصل شود که دکمه «خرید» را فشار دهید. تقاضای سفارش را می توان در فرم صورتحساب کوچکتر سخت کرد. اما فقط باید با مشتریان خود به طور آشکار شفاف و به اشتراک گذاشتن جزئیات به همان اندازه که در طراحی سایت ممکن است.

طراحی سایت

ضرورت نوآوری در طراحی سایت

نوآوری برای انجام کارها بهتر است، نه از جهش بزرگ ایمان. شما باید مصرف کنندگان خود را به روش های جدیدی برای تعامل با یک سرویس، کسب و کار یا محصول در طراحی سایت ارائه دهید. یک طراحی سایت باید با نیازهای کاربران سازگاری داشته و به نحوه عملکرد رقابت آنها کمک کند. با این حال، باید به آنچه کاربران انتظار دارند پاسخ دهند. شما باید این واقعیت را فهم و قبول کنید که اگر می خواهید رشد کنید نوآوری مهم است و شما باید بدانید که چگونه با آن در طراحی سایت مقابله کنید و موثر باشد. اگر یک عمل بر اساس فرآیند است که ممکن است به موفقیت منجر شود، آن را یک اولویت تعیین کنید. اطمینان حاصل کنید که شما از نوآوری پیشی می گیرید، که به شما یک مزیت رقابتی نسبت به هر کس دیگری در طراحی سایت می دهد و آخرین، اما نه کم، یک محیط تفکر نوآورانه در ماموریت صفحه شما، که باعث رشد سیستم طراحی سایت در آینده می شود.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید