طراحی سایت


ویژگی طراحی سایت های حرفه ای

اینکه طراحی سایت های حرفه ای چه ویژگی هایی دارند و اینکه چه کارهایی باید انجام دهیم تا وب سایت حرفه ای داشته باشیم و... از جمله سوالاتی هستند که با پیدا کردن جواب و پیاده سازی دقیق آن ها طبق اصول و مبانی قادر خواهید بود بهترین و حرفه ای ترین طراحی سایت ها را خواهید داشت.
در این مقاله به 5 ویژگی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت های حرفه ای پرداخته و آن ها را بررسی می کنیم. یکی از نکات مهم در طراحی سایت های حرفه ای این است که در ابتدا هدف خود را از طراحی سایت مشخص کنید تا طبق آن هدف پیش روید.

5 ویژگی مهم برای طراحی سایت های حرفه ای عبارتند از:

1. داشتن طرح و نقشه منطقی برای طراحی و پیاده سازی طراحی سایت:
پس از ورود کاربر به سایت باید به راحتی متوجه عملکرد و قسمت های مختلف طراحی سایت شود. داشتن طرح و نقشه استاندارد باعث جذب بیشتر و بهتر کاربران به وب سایت می شود. این موضوع امتیاز بهتری در سئو وب سایت شما خواهد داشت.
2. نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در بخش های مهم طراحی سایت:
اغلب کاربران در وب سایت شما به دنبال محصولات و خدمات اصلی شما می باشند. به همین دلیل باید در قسمت های اصلی وب سایت این اطلاعات مهم در اختیار کاربر قرار داده شود تا دسترسی راحتی به قسمت های مختلف سایت داشته باشد. این اطلاعات در طراحی سایت های مختلف متفاوت می باشد.

3. در طراحی سایت گزینه تماس با ما و ارتباط با ما را در دسترس قرار دهید:
این که کاربر در وب سایت به دنبال راه های ارتباطی و شماره تماس بگردد بسیار بد است، در صفحات اصلی وب سایت باید شماره تماس ها قرار گیرند. شماره تماس باید همیشه در دسترس باشد در غیر اینصورت بهتری است از ایمیل استفاده کنید این ایمیل باید ایمیل کاری بوده و شخصی نباشد.

4. در طراحی سایت از نام های واضح و لینک دهی های مشخص برای منو ها و لینک ها استفاده کنید:
استفاده کردن از نام های مشخص و استاندارد در سایت های حرفه ای در کاربر شما حس خوبی ایجاد کرده و او را از سردرگمی خارج می کند.

5. امنیت یکی از مهمترین ویژگی ها در طراحی سایت حرفه ای می باشد:
در طراحی سایت برای کسب و کار خود توجه زیادی به امنیت سایت داشته باشید. با قرار دادن گواهی امنیت SSL بر روی سایت خود باعث افزایش اعتبار آن وب سایت خواهید شد. که نتیجه ی آن اعتماد کاربران به طراحی سایت می باشد.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید