طراحی سایت


پروسه طراحی سایت

ایجاد طراحی کاربر پسند
علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب که باعث می شود سایت زیبا و بصری قانع کننده باشد، وب سایت همیشه باید کاربر نهایی را نیز در نظر بگیرد. با توجه به عوامل زیر می توان کاربر پسند بودن را بدست آورد.


ناوبری: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی وب با توجه به نحوه مرور و جستجوی کاربران ایجاد می شود. هدف این است که به کاربر کمک کند تا به راحتی در اطراف سایت حرکت کند و اطلاعات لازم را پیدا کند.
چند رسانه ای: محرک های ویدیویی و صوتی مرتبط در طراحی می تواند به کاربران کمک کند تا اطلاعات را درک کنند، درک و درک سریع و آسان داشته باشند. این می تواند بازدیدکنندگان را تشویق کند که زمان بیشتری را در صفحه وب صرف کنند.
سازگاری: طراحی صفحه وب، برای انجام همان اندازه در مرورگرهای مختلف و سیستم عامل، به منظور افزایش مشاهده آن.
تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می دهد تا جنبش و نوآوری را اضافه کنند و اجازه می دهند طراحی وب همیشه تازه، دینامیک و حرفه ای باشد.
تعاملی: افزایش مشارکت و مشارکت فعال کاربران با اضافه کردن جعبه های نظر و نظرسنجی ها در طراحی. کاربران را از بازدیدکنندگان به مشتریان با فرم های ایمیل و ثبت نام خبرنامه تبدیل کنید.
طراحان وب سایت طراحی تورنتو ایجاد رابط کاربر (UI) عالی برای یک تجربه وب رضایت بخش. آنها از برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل بحران برای طراحی استفاده می کنند و آنها را به مشخصات مشتری های فردی متمرکز می کنند، و تبدیل فرایند پیچیده به یک قطعه هنری ساده و ظریف می شود

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید