طراحی سایت


چند راهکار ساده برای افزایش رتبه طراحی سایت

آنچه برای یک وب سایت در دنیای مجازی بسیار پر اهمیت می باشد داشتن پیوند های داخلی و خارجی می باشد. وب سایت شما باید دارای لینک های داخلی و خارجی زیادی شود تا نسبت به این موضوع مهم دستیابی راحتی داشته باشید. مهم ترین اهداف هر وب سایت داشتن رتیه بالا در بین سایر سایت ها می باشد. سئو و بهینه سازی یکی از روش های مهم در افزایش رتبه ی وب سایت می باشد. در این مقاله به نکات مهمی که باعث افزایش رتبه ی وب سایت می شود خواهیم پرداخت.

1. توجه به لینک های ورودی در طراحی سایت

با لینک هایی که با شما پیوند برقرار می کنند دقت بسیار بالایی داشته باشید. توجه داشته باشید که این لینک ها برای چه وب سایت هایی می باشد، با سایت هایی را که دارای رتبه های پایینی می باشند رابطه ی کمتری داشته باشید، به تعداد لینک هایی از دامنه های مختلفی دریافت می کنید توجه بسیار زیادی داشته باشید.

2. توجه به لینک های خروجی در طراحی سایت

علاوه بر اینکه با به نوع لینک های ورودی وب سایت خود توجه زیادی داشته باشید باید با نوآوری صفحه های وب سایت خود و تولید محتوای مرتبط با طراحی سایت خود را مدام بروزرسانی کنید و به منظور توسعه سایت خود با لینک ها متعادل لینک شوید و پیوند برقرار کنید.

3. دوری از لینک های خراب در طراحی سایت

یکی دیگر از نکات مهم برای افزایش سئو سایت توجه به لینک های سایت می باشد. بهتر است از لینک هایی که برای مدت طولانی است مورد استفاده قرار نگرفته اند را اجتناب کرده و آن ها را از صفحه وب سایت خود حذف کنید.

4. داشتن ارتباط درست
بیشتر با لینک هایی پیوند داشته باشید که ارتباط مستقیمی با مطالب وب سایت شما داشته باشند. این موضوع به قدری مهم می باشد که حتی موتورهای جستجو نیز به آن توجه بسیار زیادی دارند، وجود هرگونه لینک بی ربط و غیر مرتبط در صفحات شما بسیار زیان آور می باشد.

5. توجه به لینک های داخلی
به لینک های داخلی و کاربر پسند بودن آن ها در طراحی سایت خود توجه بسیاری داشته باشید و همیشه سعی کنید لینک هایی را مورد استفاده قرار دهید که باعث افزایش رتبه ی سایت شما شود.
6. داشتن استراتژی
برای لینک دهی و پیوند به درون وب سایت خود یک استراتژی قوی داشته باشید. قبل از ایجاد پیوند با وب سایت های دیگر تمام جوانب را از هر نظر مورد توجه قرار دهید.

 

مطالب مرتبط:

طراحی سایت

تعرفه طراحی سایت

طراحی سایت کرمانشاه

طراحی سایت شیراز

طراحی سایت تبریز

سئو سایت شیراز

سئو سایت تبریز

طراحی اپلیکیشن در تهران

طراحی سایت تهران

طراحی سایت مشهد

طراحی سایت اصفهان


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید