طراحی سایت


چگونه از محتوای طراحی سایت تان محافظت کنید

بدون تردید یکی از سرمایه های طراحی سایت شما مطالب و محتوای سایت تان است که در معرض دید مخاطبان و بازدید کنندگان طراحی سایت تان قرار می گیرد. در واقع شاید یکی از اصلی ترین دلایل حضور مخاطبان تان در سایت شما همین مطالب منحصر به فرد و کاربردی و مخاطب پسند طراحی سایت شما باشد بنابراین یکی از اقداماتی که شما باید حتما آنها را انجام دهید حفاظت از محتوا و مطالب طراحی سایت تان می باشد. که برای این کار روش ها و مسیر های مختلفی وجود دارد که در ادامه به چند مورد از آنها اشاره خواهیم داشت.

طراحی سایت

قرار دادن اخطار کپی رایت برای متن در طراحی سایت

در این روش شما مطلبی را از میان مطالب سایت شخصی تان انتخاب می کنید و روی این مطالب اخطار اطلاع رسانی گوگل را قرار می دهید و در این صورت وقتی مطالب شما کپی شود از سوی گوگل مطلع می شوید و گزارش این کار به اطلاع شما خواهد رسید.

طراحی سایت

استفاده از ابزارauthorship در طراحی سایت

برای استفاده از این ابزار شما باید مطالب و محتوا را با نام اصلی خود وارد نمایید و در صورتی که محتوا را با نام مستعار وارد نمایید نمی توانید ادعایی در خصوص مطالب تان داشته باشید. در واقع این ابزار گوگل به این صورت است که شما ابتدا وارد google authorship می شوید و مطالب را با نام اصلی خودتان وارد میکنید و از این بعد گوگل اطلاع می یابد که مطلب اصلی متعلق به شماست و ایجاد کننده ی مطلب شما هستید.

استفاده از اخطار گوگل در طراحی سایت

در این روش شما مطلبی را از میان مطالب طراحی سایت شخصی تان انتخاب می کنید و روی این مطالب اخطار اطلاع رسانی گوگل را قرار می دهید و در این صورت وقتی مطالب شما کپی شود از سوی گوگل مطلع می شوید و گزارش این کار به اطلاع شما خواهد رسید.

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید