طراحی سایت


چگونه طراحی سایت بد روی کسب و کار شما اثر خواهد گذاشت

در مقاله های قبلی به عواملی که باعث طراحی بد طراحی سایت می شد اشاره کردیم دیدم که محتوای نامناسب و صفحه های اول طراحی سایت از عوامل مهم و تاثیر گذار برای طراحی سایت محسوب می شود که کوتاهی در ایجاد انها ممکن است نتایج مخربی را به بار اورد گرچه براورد میزان دقیق این اثرات مخرب قابل اندازه گیری نیست اما می توان با اشاره به نکاتی خاص و توجه به انها این اثرات زیانبار را تا حد زیادی در طراحی سایت کاهش داد حال می خواهیم به این نکته اشاره کنیم که چگونه این عوامل باعث آسیب رسیدن به کسب و کار شما خواهد شد. طراحی سایت واکنشگرا به چه معناست که از جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

چگونگی آسیب به کسب و کار از طریق طراحی بد سایت :

1. قرارنگرفتن در دید کاربران : اگر کابران متوجه شوند که بروزرسانی طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن شما برای مدت ها قبل است ممکن است به این فکر کنند که کسب و کاربرایتان اهمیت ندارد و به آن توجه نمی کنید همچنین با عدم بروزرسانی رتبه های خوبی در گوگل به دست نمی اورید و این برای بهینه سازی سایت شما هم خطرناک است.
2. از بین رفتن اعتماد کاربران : اگر شرکت طراحی سایت شما به گونه ایست که پیام کسب و کار شما به خوبی منتقل نمی شود یا عوامل غیر مرتبط در ان زیاد است مطمئن باشید به زودی تعداد زیادی از کاربران خود را از دست خواهید داد.
3. کاهش درامد : اگر طراحی سایت شما واضح و کاربر پسند نباشد کاربر به سرعت سایت شما را ترک خواهد کرد و به سراغ رقبا خواهد رفت پس طراحی وب سایت نامناسب باعث سود رسانی به رقبا و کاهش درامد شما خواهد شد.

طراحی سایت

برای طراحی سایت مناسب چه کارهایی انجام دهیم ؟

• طراحی کاربرپسند داشته باشید به این معنا که وقتی کاربر وارد طراحی سایت شما می شود احساس راحتی کند و عناصر بصری و فضای سفید به طرزی هماهنگ کنار هم قرار گرفته باشند.
• بروزرسانی را جدی بگیرید اینکار شما نشانه اهمیت دادن به کاربران است و با این کار به انها نشان می دهید که به کسب وکارتان توجه دارید و به سلیقه ی انها نیز احترام می گذارید.
• سازگاری با دستگاه های مختلف را در اولویت قرار دهید در مقاله های گذشته درمورد اهمیت واکنش گرا بودن طراحی سایت وریسپانسیو بودن ان اشاره کردیم این موضوع را جدی بگیرد و به ان توجه کنید.
• سریع بودن و ساده بودن و تبلیغ در گوگل نقشی اساسی در طراحی سایت دارد کاربر باید به سرعت به منوهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد و زمان لود شدن صفحات زیاد طول نکشد طراحی سایتی که به سرعت بارگذاری می شود امروزه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید