طراحی سایت


چگونه طراحی سایت را در خانه یاد بگیرید

طراحی سایت بسیار پیچیده و دلهره آور است، اما با توسعه اینترنت و فن آوری، سر و صدای طراحی سایت از هر زمان دیگری تا امروز. از این رو، تبدیل شدن به یک طراح وب تبدیل به روند اصلی در میان طراحان جوان شده است. امروز، من شما را در مورد چگونگی گام به گام در یادگیری طراحی سایت در خانه راهنمایی خواهم کرد.

طراحی سایت

طراحی سایت قابلیت تعامل پذیری با کاربر را باید داشته باشد

بسیاری از طراحان جوان اغلب مفهوم طراحی سایت را درک نمی کنند؛ طراحی سایت در مورد طراحی، و نه در مورد برنامه نویسی و توسعه در فضای باز است. البته، اگر زبان برنامه نویسی (HTML، CSS، جاوا) را می دانید بسیار عالی خواهد بود، اما شما نمی توانید خود را در توسعه ی front-end توسعه دهید، این اصلی طراحی سایت نیست. طراحی سایت این است که کاربر با صفحه طراحی سایت تعامل دارد.

طراحی سایت

چگونگی طراحی سایت را در خانه یاد بگیرید

یک پست نمی تواند تمام اطلاعات را شامل شود، بنابراین در اینجا من قصد دارم بعضی از طراحی سایت های یادگیری را معرفی کنم تا شما را راهنمایی کند. در سال 2010، تفاوت میان طراحان و طراحان در انتخاب شلوارها واضح بود. در حالی که طراحان در جیب های لاغر با مکبوک قرار داده اند، طراحی وب را بدون دانش برنامه نویسی انجام می دهند، توسعه دهندگان در شلوار بارگیری و با صفحه کلید خود کار می کنند. دو گروه نه تنها در راه کارشان متفاوت بودند، بلکه دو نوع کاملا متفاوت از مردم نیز بودند.

وب سایت های آموزش طراحی سایت

طراحی سایت های متعددی در زمینه آموزش طراحی سایت در زبان های متعدد به انتشار محتوا می پردازند و می توانید با مشاهده محتوا این طراحی سایت ها ، آموزش گام به گام طراحی سایت را طی نماییدصرف نظر از موقعیتی که در آن قرار دارید، یادگیری تنها راه رسیدن به هدف شماست. اگر می خواهید در مورد چگونگی یادگیری طراحی سایت در خانه بدانید، در بالا همه چیز باید بدانید. توقف وقت خود را در فیس بوک یا توییتر بکشید تا پاسخ های شما را پیدا کند. شما می توانید دایره طراحی خود را در آنجا بسازید، اما شما با استفاده از ابزارها نمی توانید یک طراح وب باشید.

کتاب های یادگیری طراحی سایت

لیست کتاب ها با عناوین زیر می تواتد شما را در یادگیری طراحی سایت کمک نماید HTML و CSS: طراحی و ساخت طراحی سایت - طراحی سایت سایت یادگیری: راهنمای مبتدی - یادگیری نحوه کارکرد صفحات وب - طراحی با استانداردهای وب

طراحی سایت

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید