در مقالات قبلی به چگونگی تولید محتوا اشاره کردیم. در این مقاله قصد داریم شما را با روش صحیح درج مطالب در طراحی سایت آشنا سازیم. افزودن محتوای جدید در طراحی سایت کار دشواری نیست فقط کافی است مراحل زیر به درستی در طراحی سایت اجرا شود.
برای وارد کردن متن در طراحی سایت لازم است در قسمت نوشته ها بر افزودن نوشته کلیک کنید.

چگونه مطالب را در طراحی سایت وردپرس درج نماییم | بخش اول

با باز شدن صفحه ی افزودن نوشته، در کادر بالا عنوان و در کادر پایین متن خود را در طراحی سایت وارد نمایید.

درج مطلب در وردپرس

نکته: اگر متن شما کپی شده از طراحی سایت های دیگر، Word و... است ابتدا باید متن را در Notepad وارد کنید. چرا که مطالب کپی شده دارای یک سری لینک ها هستند که در Notepad تمام آن ها حذف می شود.
هر نوشته ای جهت نمایش در طراحی سایت به یک سری ویرایش و تنظیمات نیاز دارد که با بهره گیری از کادر نوار ابزار این مهم برایتان در طراحی سایت مهیا می گردد.

درج مطلب در وردپرس و آموزش

تصاویر در طراحی سایت

تصاویر در طراحی سایت به دو دسته تقسیم می شوند:
• تصاویر شاخص( تصاویر بیرونی)
• تصاویر داخلی

منظور از تصاویر شاخص در طراحی سایت چیست؟

تصویر شاخص یا تصویر بیرونی، جهت نمایش مقالات به صورت گالری در طراحی سایت استفاده می شود. این تصویر قبل از نمایش مقاله در معرض دید کاربران طراحی سایت قرار می گیرد.

منظور از تصاویر داخلی در طراحی سایت چیست؟

تصاویر داخلی، تصاویری هستند که در متن مقاله مورد استفاده قرار می گیرند. مدیران طراحی سایت می توانند برای هر پاراگراف از یک تصویر مرتبط به آن مطلب بهره مند شوند.

نحوه اضافه کردن تصاویر داخلی در طراحی سایت

جهت ایجاد تصاویر داخلی در طراحی سایت می توانید بر افزودن پرونده چند رسانه ای کلیک کنید.

نحوه اضافه کردن تصاویر داخلی در طراحی سایت

برای افزودن تصاویر داخلی شما می توانید هم از عکس های موجود در طراحی سایت بهره مند شوید و هم تصاویر جدیدی را دانلود نمایید. برای استفاده از تصاویر موجود در طراحی سایت، در قسمت کتابخانه با انتخاب عکس مورد نظر و کلیک بر گذاشتن در نوشته، متن شما در طراحی سایت عکس دار می شود.

نحوه اضافه کردن تصاویر داخلی

از مقالات مرتبط می توان دسته بندی نوشته ها در طراحی سایت وردپرس را نام برد که با مطالعه آن با انواع دسته بندی نوشته ها آشنا خواهید شد.

تفاوت دسته و برچسب در وردپرس

بهترین راهکاری که میتواند به تمام نوشته های یک وبسایت نظم بدهد دسته بندی و برچسب گذاری نوشته های آن وبسایت است. دلیل اصلی که باید در متن از دسته و برچسب استفاده کنید این است که کاربرانی که از وبسایت شما استفاده میکنند بتوانند به راحتی مقاله مورد نظر خودشان را پیدا کنند و از سردرگمی کاربر در سایت جلوگیری شود . در اين مقاله در رابطه با این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
معمولاً استفاده از برچسب ها موجب می شود تا خوانندگان خیلی سریع به مطالب شما دسترسی پیدا کنند و با انجام چنین کاری خواندن را برای خویش لذت بخش می کنند . از سوی دیگر هنگامی که از شروع کار در وردپرس مدت زمانی می گذرد و شما با مطالب زیادی در سایت روبرو می شوید ، درصورتی که آن ها برچسب گذاری و دسته بندی به صورت صحیح نشده باشند در واقع کار برای شما بسیار دشوار خواهد شد . امروزه بهره مندی از دسته ها در وردپرس جهت دسته بندی مد نظر قرار گرفته است . دسته ‌ها مطالب کلی و منظمی هستند که شما با استفاده از آنها قادر هستید یکسری عنوان هایی را برایشان ایجاد کنید . متن های سایت شما باید قابلیت سازماندهی و انتظام بهتری داشته باشند . لذا باید دقت داشته باشید که به کارگیری از گروه بندی های وسیع و همانند هیچ گاه مسئله مناسبی به نظر نمی‌آید چرا از طراحی دسته های فراوان و همانند باید اکیداً خودداری نمایید . این مسئله در سئو سایت می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و موتور های جستجو به این نتیجه برسند که شما مطالب تکراری در سایتتان قرار می دهید.

تفاوت دسته و برچسب در وردپرس

در حقیقت برچسب ها در وردپرس یکسری جزئیات و مطالبی را برای شما ارائه می دهند . در نظر داشته باشید که شما می ‌توانید برچسب ‌ها را در لیست سایت خود به عنوان واژگان موجود قرار دهید . همچنین شما می توانید آن ها را به صورت یک دسته بندی کوچک و داخلی در سایت مد نظر قرار دهید که قابلیت سلسله مراتبی بودن را در پی نخواهد داشت . توجه داشته باشید که برچسب ها به عنوان کلمات اصلی در سایت معرفی می شوند . پس شما از این طریق می توانید آن ها را مجاب کنید تا اطلاعات به صورت جزئی تقسیم بندی شوند . معمولاً در مقایسه با دسته ها به صورت سلسله مراتب نیستند بنابراین شما نمی توانید برای آنان یک زیر مجموعه طراحی نمایید . برای ادامه مطلب آموزشی چگونه مطالب را در طراحی سایت وردپرس درج نماییم بخش دوم به این لینک مراجعه نمایید.
یکی از مسائلی که باید آن را مد نظر قرار دهید این است در صورتی که نتوانید در پست های خود از دسته های متنوع استفاده کنید ، از این رو ورد پرس به صورت خودکار آن را به دسته پیش فرض اختصاص خواهد داد . در این صورت نام آن دسته را " دسته ‌بندی نشده " معرفی می ‌کند .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید