در صورتی که می خواهید از تصاویر جدید در متن طراحی سایت استفاده کنید در قسمت بارگذاری پرونده ها با کلیک بر گزینش پرونده ها می توانید عکس مورد نظر را با کشیدن به این صفحه، منتقل کنید.

آموزش تصویری درج مطالب در سایت وردپرس

نکته: لازم به ذکر است امکان استفاده چند تصویر در متن طراحی سایت نیز وجود دارد. با گرفتن دکمه ی control و کلیک بر روی تصاویر می توانید چند تصویر را برای متن طراحی سایت انتخاب نمایید.
نکته: تصاویر موجود در متن نیز قابل تنظیم هستند. با کلیک بر روی هر عکس می توانید تنظیماتی از قبیل سایز، محل قرار گیری و... بر روی آن ها پیاده سازی کنید.

نحوه افزودن تصاویر شاخص در طراحی سایت

در صفحه ی افزودن نوشته، در سمت چپ کادر تصویر شاخص به وضوح دیده می شود. هر متنی که در طراحی سایت به اشتراک گذاشته می شود باید از تصاویر شاخص و تصاویر داخلی به منظور افزایش زیبایی و جذب کاربران بهره مند گردد. در این راستا برای ایجاد یک تصویر شاخص برای مقاله بر دکمه ی قرار دادن تصویر به عنوان شاخص کلیک کنید.

نحوه افزودن تصاویر شاخص

نکته: به خاطر بسپارید برای هر مقاله فقط امکان انتخاب یک تصویر شاخص در طراحی سایت وجود دارد در حالی که در تصاویر داخلی بیش از یک تصویر قابل استفاده است.
نکته: اجازه دهید تصاویر شاخص به طور کامل آپلود شود. در غیر این صورت تصویر شاخص مقاله در طراحی سایت به وجود نمی آید.
مطلب بعدی که به آن می پردازیم لینک گذاری است. لینک گذاری از جمله موارد مهم در افزایش جذب بازدید کنندگان به طراحی سایت است. با لینک گذاری در متن به راحتی می توانید کاربران را به بازدید از طراحی سایت خود ترغیب نمایید. در ادامه این مقاله با نحوه لینک گذاری در طراحی سایت بیشتر آشنا می شوید.

نمایش برچسب ها در وردپرس

در واقع می توان برای تنظیم و گروه بندی مقالات در وردپرس از دسته بندی ها و برچسب ها به عنوان یک روش مفید استفاده کرد . توجه داشته باشید که میان این دو اختلافاتی نیز وجود دارد . برچسب ها شامل موضوعات خاصی هستند که قادر هستید در مقالاتی که انتشار می دهید از آن ها استفاده نمایید .به طوری که دسته بندی ها به مفاهیم وموضوعات بزرگ تر اختصاص یافته که می توانید در وب سایت خویش مورد استفاده قرار دهید . امروزه بیشتر افراد مبتدی خیلی کم آنها را مورد استفاده قرار می‌دهند. اما روش های ساده و آسان نیز وجود دارد که به شما این فرصت را می دهد که برچسب ها و دسته ها را با یکدیگر در آمیزید تا جایی که قابلیت تبدیل شدن را به آنها بدهید . زمانی که شما استفاده از دسته ها و برچسب ها را به درستی انجام می دهید به احتمال زیاد برچسب های فراوانی نسبت به دسته ها در وب سایت شما موجود خواهد بود .

نمایش برچسب ها در ورد پرس

برای مطالعه ی مقاله بعدی و یادگیری برچسب های وردپرس به لینک چگونه مطالب را در طراحی سایت وردپرس درج نماییم بخش سوم مراجعه نمایید.
بر اساس دامنه وسیع آنان شما قادر هستید که دسته بندی ها را در منوی ناوبری قرار دهید . فراموش نکنید که بسیاری از برچسب ‌های سایت شما از لحاظ جستجو به حداقل می رسد ؛ اما همواره شیوه هایی موجود است که با استفاده از آن ها شما می توانید از این کار پیشگیری نمایید . از جمله راه های رویارویی با چنین موضوعی افزودن ویجت پیش فرض برچسب Cloud می باشد ؛ از این رو می توانید از بخش نمایش ابزارک‌‌ ها ویجت برچسب Cloud را به نوار کناری سایت بیفزایید . درحقیقت شما به این نتیجه می رسید که ویجت برچسب های پیش فرض همه برچسب های خود را به ترتیب حروف الفبا به نمایش خواهد گذاشت . شما قادر نخواهید بود که این انسجام و هماهنگی را تغییر داده و یا تعداد برچسب های نشان داده شده را کاهش دهید ‌، با این حال امکان این را به شما می دهد که با نمایش پرطرفدار ترین و یا متداول ترین برچسب های مورد استفاده در سایت وردپرسی خویش این مسئله را حل نمایید .در واقع این کار کاربران را مجاب می‌ کند تا با شتاب بیشتری راجع به طرحی در مورد مفاهیمی که بیشتر در سایت شما مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرند را به دست آورند . علاوه بر این به آن ها در کشف مفاهیم بیشتر یاری خواهد کرد .

ارتباط با ما

  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید