طراحی سایت


چگونه کاربران طراحی سایت خود را وفادار نمایید

طراحی سایت می تواند یک فرایند روی حیله و تزویر باشد، زیرا ایجاد تعادل بین محتوا و طراحی سایت می تواند بسیار پیچیده باشد. این به خصوص با تعداد قابل توجهی از گزینه های وجود دارد برای بهینه سازی هر دو. پس از همه، یک طراحی زیبا و بصری مفید نیست اگر محتوایی با کیفیت برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد و بهترین مطالب در جهان در صورت عدم ارائه آن یا ارائه نیافته باشد. در حالی که مهم است بدانیم بهترین شیوه ها در مورد چه کاری در هنگام ساخت یک طراحی سایت مهم است، بدانید که چه چیزی باید انجام دهید. با توجه به این نکته، را که باید هنگام ساختن طراحی سایت خود انجام دهید، ندارید.
اگر خودتان حرفه ای یا حداقل به خوبی در طراحی سایت خود نیستید، بهتر است آن را به کسی که می داند چه کار می کنید را ترک کند. ما می توانیم قطعا به شما کمک کنیم اگر به آن نیاز دارید. شما می توانید با ما تماس بگیرید 24/7 برای کمک به شروع و پیاده روی شما را از طریق برخی از مراحل. اگر ساختمان خودتان به نظر می رسد بیش از حد، شما می توانید از طراحان ما بخواهید که کار را برای شما انجام دهند.

طراحی سایت

در طراحی سایت خود به دنبال شکار کاربران نباشید

طرح خوب کلید است. طراحی سایت ها باید به راحتی حرکت کنند و در یافتن چیزهایی آسان باشند. اگر آنها نبودند، کاربران نا امید خواهند شد و ممکن است در جای دیگری در اینترنت ببینند.

طراحی سایت

در طراحی سایت خود به دنبال جذب نظر کاربران باشید نه فریب

در طراحی سایت ذهنیت به هیچ کس در دنیای آنلاین خدمت نمی کند، حداقل از همه کسی که مایل به ترویج طراحی سایت است. بر روی تکنیک های رقابتی جستجوگر متمرکز شوید و خودتان را در سایر طراحی سایت های مرتبط پیوند دهید. یا اگر شما بیشتر از نتایج فوری ترجیح می دهید، شاید PPC را امتحان کنید.

در پروسه طراحی سایت بیشتر از بودجه خرج ننمایید

البته، هزینه ها و هزینه های اضافی در همه جا وجود دارد، اما بهتر است از قبل از آنها آگاهی داشته باشید. اجازه دهید خود را بیش از حد اتهام - یک طراحی سایت خوب باید حدود 1000 دلار از یک مترجم آزاد یا چند هزار از یک سازمان حرفه ای هزینه. اگر شما قصد ندارید از یک وبلاگ استفاده کنید (که کاملا صادقانه است، یک شرکت اینترنتی متفاوت است)، یکی را شامل نمی شود. با داشتن یکی که خالی است یا به ندرت به روزرسانی می شود، به نظر می رسد طراحی سایت شما قدیمی یا غیر فعال است.

طراحی سایت

مخاطبان طراحی سایت خود را تعیین نمایید

طراحی سایت شما باید یک راه حل برای یک مشکل خاص ارائه دهد. در حالی که راه حل یا محصول شما ممکن است برای همه کار نکند، مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید که به طور خاص برای آن کار می کند. سپس با استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و طولانی می توانید مطالب طراحی سایت خود را در آن گروه خاص قرار دهید. اگر سعی کنید همه را بپسندید و یک مخاطب خاص را شناسایی نکنید، احتمالا هیچ کس را نخواهید پذیرفت.

در طراحی سایت از فلش استفاده نمایید

فلش با تمام دستگاهها، به ویژه آی فون سازگار نیست، و در هنگام بارگیری طراحی سایت شما می تواند منحرف شود. برای اطمینان از اینکه همه کاربران بالقوه میتوانند به تمام عناصر سایت شما دسترسی داشته باشند، از استفاده از فلش و انتخاب HTML5 اجتناب کنید. ورد در مورد این چیزها بیرون می آید، و علاوه بر کمی سایه، تقریبا همیشه اطمینان حاصل می کند که طراحی سایت شما توسط هرکسی با حس خوب فهرست شده است. ثبت ثبت شده در بالا، بسیاری از کاربران بالقوه را خاموش خواهد کرد. ثبت نام برای چیزهایی مانند خبرنامه ها، لیست های پستی، و سفارش محصولات ذخیره کنید.

در طراحی سایت خود پخش موسیقی خودکار انجام ندهید

طراحی سایت به خصوص در سال های اولیه اینترنت، اغلب تلاش کردند موزیک را در طراحی سایت ها جاسازی کنند. این در نهایت به عنوان آزار دهنده در بهترین حالت و فوق العاده درهم شکستن در بدترین حالت دیده می شود. اگر شما مطلقا باید یک فایل صوتی را بازی کنید، مطمئن شوید که کاربر هر زمان که بخواهد می تواند آن را شروع و پایان دهد.نگه داشتن این 10 طراحی سایت در هنگام طراحی سایت خود به خاطر داشته باشید که اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان خود را دور از دسترس نکنید قبل از اینکه آنها بتوانند آنچه را که شما باید ارائه دهند یاد بگیرند! هنگام شکار قالب ها در بازار این برنامه ها، مطمئن شوید که کلمه کلیدی "پاسخگو" را به دنبال داشته باشید تا بدانید که یکی از آن ها را قادر می سازد و سازگار با این اندازه های باریک هستند احتمالا باید آن را آزمایش کنید یک صفحه نمایش تلفن همراه برای اولین بار قبل از خرید می باشد

 


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید