طراحی سایت


چگونگی ایجاد یک طراحی سایت رایگان

آی ام سراتور یک سرویس آنلاین است که ایجاد و انتشار طراحی سایت ها بسیار ساده است البته، انواع برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید انتخاب کنید تا بهترین نیازهای خاص خود را برآورده سازید. نحوه ایجاد یک طراحی سایت بسیار ساده است، زیرا این سرویس برای افرادی که نمی توانند یا نمی خواهند کد شوند و به جای آن نیاز به چیزی آسان و سریع در طراحی سایت دارند. در این آموزش، من در مورد چگونگی ایجاد یک صفحه وب ساده است.
با انتخاب و دستکاری یک الگو برای ایجاد آن در طراحی سایت خودم خواهم رفت. من نمی توانم به اندازه کافی تنش بزنم که این کار ساده است قول میدهم! در این راهنمای ما یک طراحی سایت نمونه برای یک عکاس به نام زوج کندی ایجاد خواهیم کرد گام اول برای رفتن به آی ام سراتور است و با کلیک بر روی دکمه آبی بزرگ که شروع در طراحی سایت را بزنید شما یک پاپ آپ خواهید بود که به شما اجازه می دهد بین انتخاب قالب که ما آن را انجام می دهیم تصمیم بگیریم.

طراحی سایت

مراحل ساخت یک طراحی سایت رایگان

از خالی شروع کنیم یا به طراحی سایت شما برویم برو جلو و روی انتخاب یک قالب کلیک کنید. این رابط است که شما می توانید تمام قالب های مختلف آی ام را ارائه دهید و فقط تعداد زیادی از آنها وجود دارد و همه آنها شگفت انگیز هستند. روی برگه عکاس در سمت راست کلیک کنید، سپس یک الگو را به نام سینگل در طراحی سایت پیدا کنید این یکی است که ما با آن بازی میکنیم. با استفاده از کارت پستال شما می توانید.
قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! هنگامی که قالب سینگل را انتخاب کرده اید، به یک صفحه ای هدایت می شوید که پیش نمایش قالب را دارد. برای ادامه کلیک بر روی دکمه آبی در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید که سفارشی کردن اکنون را در طراحی سایت نشان می دهد.

طراحی سایت

ویرایش قالب طراحی سایت

ببینید، آسان نبود دیگر نمی خواهم دوباره پیچیده شوم. همانطور که می بینید یک دسته از چیزهایی که در این رابط کاربری جدید اتفاق می افتد وجود دارد. نگاهی به اطراف، به عنوان بسیاری از این چیزهای ساده در طراحی سایت است. من اکنون چیزهای مهمتری را میبینم. ابتدا چیزهای اول، بیایید پیش برویم و متن را تغییر دهیم. برای انجام این کار فقط بر روی یک پاراگراف کلیک کنید و یک راهنمای ظاهر را در طراحی سایت خواهید دید.
برای ویرایش متن واقعی، بر روی گزینه ویرایش متن کلیک کنید که به درستی با مکان نما و ویلا ظاهر شد! شما هم اکنون می توانید متن را مانند آنچه که در هر ویرایشگر متن دیگر می خواهید در طراحی سایت قرار دهید. بعد، تصویر بزرگ را که در سمت راست این صفحه اصلی قرار دارد جایگزین کنید. برای انجام این کار، بر روی آن کلیک کنید و سپس جایگزین عکس را از منوی کشویی انتخاب کنید. هرکسی را که در رایانه خود دارید.

طراحی سایت

ویرایش صفحات طراحی سایت

در حال حاضر اجازه دهید صفحه اصلی را ترک کنیم و سعی کنیم یک جای دیگر را در طراحی سایت ویرایش کنیم. به منظور ویرایش در مورد صفحه فقط کلیک کنید در مورد لینک در ناوبری در صفحه اصلی، به طوری که اگر صفحه در واقع زندگی می کنند. و آنجا شما آن را دارید، حالا شما در مورد صفحه هستید بلافاصله، بیایید اسم را تغییر دهیم و شاید تغییر دادن صورت و اندازه قلم را کمی در طراحی سایت تغییر دهیم. حالا فقط آسان نبود.
بعد، بیایید تصویر کوچکی را که درست زیر نوشتاری است که فقط تغییر کرده است، مبادله کنیم. درست مانند قبل بر روی تصویر کلیک کنید و سپس بر روی جایگزین عکس در طراحی سایت کلیک کنید. هنگامی که تصویر مورد نظر خود را انتخاب کرده اید، اندازه آن را تغییر دهید. برای انجام این کار، فقط روی یکی از نقاطی که در مرز خارجی تصویر قرار دارد در طراحی سایت بکشید. برای انتقال تصویر، روی مرز خود کلیک کنید.

طراحی سایت

تنظیمات پس زمینه در طراحی سایت

در بالای رابط، یک برگه به نام تنظیمات پیدا خواهید کرد روی آن کلیک کنید در اینجا شما یک دسته از چیزهای بسیار جذاب است که در حال حاضر به ما مربوط نیست، به عنوان آن است که کمی بیش از حد در طراحی سایت پیشرفته است. چیزی که ما علاقه مند هستیم پس زمینه است. روی دکمه پسزمینه کلیک کنید و یک جعبه ظاهر می شود که به شما اجازه می دهد پس زمینه را به یک تصویر از نوع یا رنگ جامد در طراحی سایت تغییر دهید.
برای حفظ چیزی ساده من یک رنگ نارنجی جامد را انتخاب کرده ام. برای پایان دادن به این شگفت انگیز در مورد صفحه، چرا ما جایگزین تصویر در سمت راست با چیزی بسیار بهتر در طراحی سایت است در طراحی سایت انتخاب کنید و برای انجام آن خوب باشید. به طور پیش فرض تصویر برای پر کردن منطقه پیشین تنظیم می شود. برای تغییر این شما باید از گزینه در نوار بالا استفاده کنید. برو جلو و با برخی از آنها در حال حاضر بازی؛ من منتظر می مانم.

طراحی سایت

یک عنصر را در طراحی سایت اضافه کنید

همچنین در بالای صفحه زبانه اضافه کردن یک عنصر است اگر شما آن را انتخاب کنید، شما می توانید دسته ای از چیزهای عالی که می توانید به صفحه اضافه کنید را در طراحی سایت ببینید. برای دیدن اینکه چگونه دقیقا کار می کند، خط لیست را انتخاب کنید و بر روی صفحه ظاهر می شود، آماده برای ویرایش آن است. عرض آن را تغییر دهید تا فقط عرض تصویر کوچکتر را در سمت راست قرار دهید و آن را بین آن تصویر و متن زیر آن در طراحی سایت قرار دهید.
بسیار آسان برای انجام؛ هیچ کد مورد نیاز نیست یکی از دکمه های بالای اینفو ست شما اجازه می دهد تا اطلاعات مربوط به دسترسی لازم را در هر تصویر مانند عنوان و توضیحات در طراحی سایت پر کنید و همچنین اگر میخواهید این کار را انجام دهید، یک پیوند برای تصویر ایجاد کنید. زبانه سوم که باید به آن برگردیم، صفحات است این جایی است که شما تمام صفحات مختلفی که در حال حاضر دارید را می بینید، جایی که می توانید یک صفحه را اضافه یا حتی آن را در طراحی سایت تکرار کنید.

طراحی سایت

صفحات طراحی سایت

قبل از اینکه ما بخواهیم به صفحه مربوطه برسیم، آن را کلیک کردیم، اما ما همچنین می توانیم آن را از داخل برگه صفحات انتخاب کنیم که بسیار مفید است اگر شما یک صفحه ای دارید که در حال حاضر به آن در طراحی سایت لینک نشده است. در بالای آن، این بخش جایی است که می توانید صفحات جدید ایجاد کنید. بنابراین، پیش بروید و یک صفحه خالی ساده ایجاد کنید. برای پر کردن آن با محتوا، به بخش اضافه کردن یک عنصر در طراحی سایت مراجعه کنید.
باید بگویم این یک پیروزی کامل است؛ هیچ چیز دیگری وجود ندارد که ما واقعا نیاز داریم به علاوه اینکه چگونه صفحه عالی شما را ذخیره کنیم در طراحی سایت نگاهی بیندازیم. من مطمئن هستم دکمه بزرگ آبی را در گوشه سمت راست بالا دیده اید، که انتشار را می گوید در حالی که ما این الگو را دستکاری کرده ایم. خوب، روی آن کلیک کنید از شما خواسته می شود تا به این طراحی سایت یک نام بدهید و از فضاهای استفاده نکنید.

طراحی سایت

ذخیره و انتشار در طراحی سایت

و برای ذخیره تمام فایل های خود هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، اگر شما به سیستم وارد نشده اید، از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری را با آی ام سراتور در طراحی سایت ایجاد کنید تا بتوان وب سایت را در واقع ذخیره کرد. اگر شما یک برنامه میزبانی را در آی ام سراتور خریداری نکنید، وب سایت شما در حوزه خود با نامی که به این پروژه داده اید، منتشر خواهد شد. هنگامی که این کار انجام می شود.
پیش بروید و روی پیشنمایش کلیک کنید تا پیش نمایش طراحی سایت شما را بررسی کنید اتصال به دامنه در طراحی سایت اگر شما یک حساب کاربری رایگان با آی ام سراتور دارید، در طراحی سایت شما انجام می شود. بله با این حال، اگر شما یک برنامه پرداخت داشته باشید، شما باید از اتصال دامنه برای اتصال طراحی سایت تازه کار خود به دامنه خود استفاده کنید. و اکنون شما کاملا آماده هستید که بروید!

طراحی سایت

استفاده از ابزارها در طراحی سایت

تا کنون استفاده از ابزار ترنسفرم در طراحی سایت بسیار ناراحت کننده بوده است. ما باید دنباله ای از اقدامات را در هنگام دست زدن به این ابزار دنبال کنید. حالا ما فرصت داریم که اشیا را به صورت بصری تر تبدیل کنیم. پس از انتخاب ابزار، ویجت جدیدی ظاهر می شود که ما می توانیم نوعی تغییر بین اعوجاج چشم انداز، اعوجاج آزاد و محدودیت را در طراحی سایت انتخاب کنیم. محدودیت اساسا یکسان است، به طوری که در هنگام ساخت اشیاء بزرگتر یا کوچکتر، کلید شیفت را نگه دارید. اهمیت سرعت طراحی سایت را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت کرمانشاه طراحی سایت شیراز طراحی سایت تبریز سئو سایت شیراز سئو سایت تبریز طراحی اپلیکیشن در تهران طراحی سایت تهران طراحی سایت مشهد طراحی سایت کرمان طراحی سایت اراک طراحی سایت مازندران طراحی سایت اصفهان طراحی سایت قزوین طراحی سایت رشت طراحی سایت گیلان طراحی سایت ارومیه طراحی سایت شهرکرد طراحی سایت کاشان طراحی سایت خراسان جنوبی طراحی سایت گرگان طراحی سایت شاهرود طراحی سایت بوشهر طراحی سایت زنجان طراحی سایت بندر عباس طراحی سایت ساوه طراحی سایت اردبیل طراحی سایت گلستان طراحی سایت هتل طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید