طراحی سایت


گرافیک طراحی سایت فروشگاهی

از آن جایی که ما در دنیای اینترنت و تکنولوژی زندگی می کنیم وجود سایت برای هر کسب کاری جزء ضروریات می باشد طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهمترین امکانات یک فروشگاه می باشد از آن جایی که افراد وقت کافی را برای حضوری آمدن به فروشگاه شما را ندارند ترجیح می دهند تا با استفاده از اینترنت اقدام به سفارش و خرید کنند. بنابراین شما باید به همه‌ی عوامل مهمی که ممکن است کابران با آن مواجه شوند را رعایت کنید. یکی از آن عوامل مهم گرافیک طراحی سایت فروشگاهی می باشد که اولین موردی که بازدید کنندگان با آن رو به رو می شوند گرافیک طراحی سایت فروشگاهی می باشد.
برای گرافیک طراحی سایت فروشگاهی نکات مهمی وجود دارد که با توجه به آن ها می توان یک سایت مناسب را برای کاربران طراحی کرد
• داشتن تجربه‌ی کافی در طراحی سایت
برای اینکه در طراحی سایت فروشگاهی یک گرافیک مناسب ایجاد کنید باید دانش و تجربه‌ی کافی را در این زمینه داشته باشید تا بتوانید به راحتی به انتخاب یک گرافیک متناسب با حوزه‌ی کاری ایجاد کنید.
• هارمونی بین اجزای مختلف
مورد دیگری که باید در گرافیک طراحی سایت فروشگاهی توجه کنید وجود هماهنگی تصاویر و رنگ بندی سایت است توجه کنید زمانی که می خواهید اقدام به ایجاد سایت کنید باید توجه کنید تا گرافیک تمام صفحات آن سایت هماهنگ باشد.
• حجم تصاویر
مورد دیگری که در گرافیک طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه کنید حجم تصاویر می باشد به منظور جلویگیری از کند شدن بارگذاری سایت باید حجم تصاویر را کاهش دهید اما کیفیت آن ها بالا بماند.

مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی

• انتخاب نام دامنه
اولین کار از مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی که قبل از شروع باید انجام دهید انتخاب نام دامنه مناسب می باشد. نام دامنه ای که انتخاب می کنید باید کوتاه واضح باشد همچنین در نظر کاربران باقی بماند.
• تهیه هاست مناسب
برای قرار دادن متن تصاویر ویدیوهایی که در سایت خود قرار می دهید نیاز به فضایی دارد که باید آن ها در خود نگهداری کند. توجه کنید که هاستی که انتخاب می کنید: همیشه در دسترس کاربران باشد، دارای سرعت بالایی باشد، از امنیت بالایی برخوردار باشد، پشتیبانی مناسبی داشته باشد، دارای هزینه‌ی مناسب و به صرفه ای باشد تا سایت شما با مشکلی رو به رو نشود. تهیه هاست مناسب یکی دیگر از مراحل ساخت یک فروشگاه اینترنتی می باشد.
• انتخاب سیستم مدیریت محتوای مناسب
شما برای مدیریت سیستم خود نیاز به محیطی دارید تا در آن به مدیریت کارهای خود بپردازید.

طراحی سایت

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی

برای ایجاد طراحی سایت فروشگاهی نکات مهمی را باید در نظر بگیرید تا افراد جذب سایت شما شوند نکاتی که با رعایت آن ها می توانید جذابیت سایت خود را چندین برابر کنید. نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی عبارتند از:
• فروشگاه اینترنتی خود را خلوت کنید
سایت خود را باید خلوت و هر کدام از بخش ها را در دسته بندی های مخصوص به خود قرار دهید تا افراد با دیدن سایت شما به راحتی بتواند به بخش های مورد نیاز دسترسی پیدا کنند محصولاتی که در سایت خود قرار می دهید از قیمت واضح برخوردا بوده همچنین هر کدام از آن ها را در دسته بندی های خود قرار دهید.
• بخش تماس با ما را فراموش نکنید
یکی از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که باید به آن توجه کنید قرار دادن بخش تماس با ما می باشد در برخی مواقع ممکن است مشتریان در رابطه با محصولی، روش خرید، راهنمایی گرفتن بخواهند با شما ارتباط بر قرار کنند به همین منظور وجود اطلاعات تماس و در دسترس بودن اطلاعات می تواند مشتریان را به راحتی به سمت برقراری ارتباط سوق دهد.
• بخش نظرات افراد
قرار دادن این بخش در سایت خود می توانید اعتماد افراد را جلب کنید چرا که در این قسمت افراد می توانند با قرار دادن تجربیات خود سایرین را مطلع سازند.
• قرار دادن بخش نوار جستجو
یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که باید به آن توجه کنید بخش جستجو می باشد افراد دوست دارند به راحتی به بخش مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند به همین منظور با استفاده از بخش جستجو به نوشتن عبارت مورد نظر پرداخته تا به بخش مورد نظر آن هدایت شوند.
• از تصاویر با کیفیت در سایت خود استفاده کنید
از آن جایی که افراد خرید اینترنتی را برای سفارش محصول مورد نظر خود انتخاب کرده اند به همین منظور باید تصاویر با کیفیت عالی توضیحات مفصل، مفید همچنین مقایسه محصول با محصولات مشابه بر خوردار باشد تا هیچ شبه ای برای کاربران باقی نگذارد. همچنین افراد در خرید خود هیچ تردیدی نداشته باشند.
• ساده طراحی کردن فرایند پرداخت
یکی از مهمترین ترس هایی که در کاربران وجود دارد پیچیده بودن فرایند پرداخت می باشد بعضی افراد تصمیم به خرید محصولی می کنند اما به محض اینکه وارد مرحله‌ی پرداخت می شوند از خرید کردن منصرف می شوند بنابراین شما باید بخش پرداخت خود را ساده و راحت طراحی کنید تا برای افراد جای هیچ ترسی را قرار ندهید و به راحتی اقدام به سفارش محصول و در نهایت خرید کنند.
• ریسپانسیو بودن سایت
توجه کنید که سایت شما در گوشی و تبلت به راحتی نمایش داده شود. بسیاری از افراد کارهای خود را با استفاده از موبایل و تبلت خود انجام می دهند که اگر سایت شما هماهنگ با قالب گوشی و تبلت به نمایش در نیاید کاربر سایت شما را می بندد و اعتمادی به سایت شما نخواهد کرد.پس حتما به یکی دیگر از نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که ریسپانسیو بودن سایت می باشد توجه کنید.
• قرار دادن شبکه های اجتماعی در طراحی سایت فروشگاهی
شبکه های اجتماعی جزو نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی می باشد که افراد با دیدن آن جذب سایت شما می شوند فعالیت شما در فضای اجتماعی می تواند کاربران بی شماری را جذب سایت شما کند همچنین به افزایش ترافیک سایت شما منجر می شود.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید