طراحی سایت


گزارش پیوند ها

همانطور که در مقالات گذشته در صفحه ی مقالات شرکت طراحی سایت نونگار پردازش به تشریح برگه های موجود و یا ابزارهای موجود در وب مستر پرداخته ایم در این مقاله نیز تصمیم گرفتیم برگه ی مختص و یا تب مختص به گزارش پیوندها (Links report) را مورد بررسی قرار دهیم. حال بی هیچ پس و پیشی به سراغ ارائه این تب یعنی گزارش پیوند ها خواهیم رفت. گزارش پیوندها شامل اطلاعات زیر می باشد:

Top linking domains

این گزارش به شما این توانایی را می دهد تا ببینید کدام سایت ها بیشتر به شما پیوند دارند. در حقیقت این گزارش دامنه اصلی سایت هایی را نشان می دهد که بیشترین پیوند را به سایت شما دارند، و براساس تعداد پیوندها مرتب می شوند. سایت ها با دامنه ریشه آن ها نمایش داده می شوند، و هر زیر دامنه ای حذف خواهد شد. به عنوان مثال www.npco.net به عنوان npco.net نمایش داده می شود. برای دیدن این گزارش می توانید به برگه ی Links در وب مستر رفته و بخش Top linking sites را مشاهده کنید و برای دیدن جزئیات بیشتر بر روی دکمه ی پایین بخش یعنی دکمه ی more کلیک کنید.

گزارش پیوندها

موارد استفاده برای این گزارش

تأیید کنید که سایت های ذکر شده در اینجا را شناسایی می کنید. اگر سایت های ناشناخته و احتمالاً هرزنامه ای مشاهده کردید، ممکن است لازم باشد که حذف شوید یا در صورت عدم موفقیت، آن ها را رد کنید تا از آسیب رسیدن به رتبه بندی شما توسط سایت های ناخواسته جلوگیری شود، یا ببینید آیا سایت هایی که برای شما مهم هستند به سایت شما اشاره می کنند یا خیر، به عنوان مثال، اگر وب سایت رستوران دارید، از شما در وبلاگ های غذا یا سایت های دیگر نام برده شده است؟

Top linked page

این گزارش به شما توانایی این را می دهد تا ببینید کدام یک از صفحات شما توسط سایت های دیگر، بیشتر پیوند داده شده است. از این امکان استفاده کنید تا ببینید آیا آنگونه که شایسته شما می باشد به رسمیت شناخته شده اید یا خیر. برای دیدن این گزارش می توانید به برگه ی گزارش پیوندها در وب مستر رفته و بخش Top linked page را مشاهده کنید و برای دیدن جزئیات بیشتر این گزارش روی دکمه more کلیک کنید. بعد از سپری کردن این راه برای دیدن سایت های برتر لینک دهنده به آن صفحه، یک URL را در لیست انتخاب کنید. سایت ها با دامنه ریشه آن ها نمایش داده می شوند.

موارد استفاده برای گزارش پیوندها

موارد استفاده برای این گزارش

تأیید کنید که پیوند یافته ترین صفحات شما همان صفحاتی است که انتظار دارید.

Top linking text

در این گزارش شما می توانید ببینید کدام متن پیوند در سایت هایی که به سایت شما اشاره می کنند استفاده شده است. فقط پیوندهای خارج از املاک (سایت) شما محاسبه می شوند. متن پیوند ها نباید تکراری باشد به خصوص در کلمات لاتین به عنوان مثال “npco.net” و "NPCO.NET" یکی حساب می شوند اما "npcos.net" و "NPCO.NET" یکی و یا کپی حساب نمی شوند. پیوندهای فاقد متن (به عنوان مثال پیوندهای تصویری) به عنوان "(خالی)" در ستون گزارش پیوند متن و به عنوان ردیف های خالی در داده های صادر شده نشان داده می شوند. متن پیوند بر اساس مطابقت دقیق گروه بندی شده و بر اساس تعداد مرتب می شود. سایت ها با دامنه ریشه آن ها نمایش داده می شوند، و هر زیر دامنه حذف شده است. برای دیدن این گزارش می توانید به برگه ی گزارش پیوند ها در وب مستر رفته و بخش Top linking text را مشاهده کرد و برای مشاهده جزئیات بیشتر برروی دکمه ی more در پایین بخش کلیک کنید.

Top linking text

موارد استفاده برای این گزارش

تأیید کنید که متن پیوند همان چیزی است که شما انتظار دارید و نه متن هرزنامه. مطمعن شوید که سایت های دیگر سایت شما را به طور دقیق توصیف می کنند. در غیر این صورت ، ممکن است لازم باشد محتوای سایت خود را شفاف کنید.

Top internally-linked pages

با استفاده از این گزارش می توان مشاهده نمود که کدام یک از صفحات شما از طریق سایت خود بیشترین پیوند را دارد. برای مشاهده این گزارش می توانید با ورود به برگه ی گزارش پیوندها در وب مستر به مشاهده ی بخش Top internally-linked pages بپردازید. در ضمن با کلیک بر دکمه ی more می توانید جزئیات بیشتر این گزارش را مشتاهده کنید.

Top internally-linked pages

موارد استفاده برای این گزارش

مطمعن شوید که صفحات اصلی سایت (صفحه اصلی ، صفحه تماس) به درستی در سایت شما پیوند داده شده اند.


طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید