طراحی سایت


بررسی بهترین ابزارها در طراحی سایت

دنیای طراحی سایت سریع حرکت می کند و ابزار جدیدی هم وجود دارد. برای جلوگیری از بازی نیاز به گوش دادن به زمین در همه زمان ها در طراحی سایت است. من در فضای طراحی در سال جاری نگاهی بیندازید و بهترین ابزارهای انتخاب من برای بهترین ابزارهای طراحی سایت را برای سال 2018 برپا میکنم. برخی از این ابزارها برنامه های دسکتاپ هستند، بعضی دیگر از برنامه های ساس یا ابزارهای مرورگر در طراحی سایت هستند.
در هر صورت، این لیست ملزم به داشتن چیزی است که می خواهید در طراحی سایت بررسی کنید. پس از همه، مهارت های طراحی شما فقط یک بخش از معادله است که آن را برای ساختن کار دیجیتال در طراحی سایت عالی انجام می دهد. این باعث می شود که هر نوع کار طراحی سایت از آیکون ها تا برنامه های تلفن همراه، استفاده، گسترش و ساختار آن آسان تر شود.

طراحی سایت

ادوبی XD در طراحی سایت

جدیدترین برنامه طراحی سایت از اچ کیو ادوبی ایکس دی در طراحی سایت است. این به عنوان یک جایگزین قوی برای فتوشاپ در طراحی سایت ساخته شده است، زیرا طراحی سایت آن به طور خاص برای نمونه سازی و طراحی قالب صورت می گیرد. ایکس دی به عنوان یک برنامه فقط آغاز شد اما در نهایت برای ویندوز در بتا در طراحی سایت منتشر شد.
در طول سال گذشته، آن را به یک نیروگاه برای طراحان دیجیتال که می خواستم ترکیبی از فتوشاپ و تصویرگر در طراحی سایت. در حال حاضر ایکس دی هنوز به اسکتچ در طراحی سایت دست نزده است، اما مطمئنا در حال رشد است و تیمی اختصاصی در پشت این برنامه در طراحی سایت دارد. این چیزی است که شما حداقل میخواهید در سال 2018 آن را در طراحی سایت امتحان کنید.

طراحی سایت

بررسی انواع طرح در طراحی سایت

با استفاده از کارت پستال شما می توانید قالب های ایمیل را بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی در طراحی سایت ایجاد و ویرایش کنید! شامل بیش از 100 جزء برای کمک به ایجاد قالب های ایمیل سفارشی سریعتر از همیشه قبل از. اکنون سعی کنید به صورت رایگان! طرح بزرگترین رقیب ادوب در فضای طراحی سایت است. سالهاست که همه از فتوشاپ برای استفاده از فتوشاپ استفاده می کنند؛ زیرا این تنها ساده ترین راه حل در طراحی سایت بود.
در حال حاضر اسکتچ پشتیبانی اصلی را به دست آورده است که تا به حال محبوب ترین برنامه ای است که می توانید در طراحی سایت استفاده کنید. این بسیار ارزان تر از همه محصولات ادوب است و شما می توانید آن را برای یک بار هزینه، بر خلاف شرایط اشتراک ماهانه به ادوبی سی سی در طراحی سایت. طرح حتی یک جامعه منبع باز متنوع با طراحانی دارد که پلاگین های خود را برای این نرم افزار در طراحی سایت منتشر می کنند.

طراحی سایت

کنترل نسخه در طراحی سایت

کنترل نسخه را برای سالها استفاده کرده اند و گیت در طول عمر کمپانی در طراحی سایت در حال توسعه است. اما طراحان ممکن است با گزینه های کمی برای هیچ نسخه ای برای کنترل نسخه در طراحی سایت احساس کنند. خوشبختانه کارخانه یک راه حل مدرن در طراحی سایت است. این نسخه کنترل طراحی سایت طراحان را دارد. شما می توانید فایل های خود را به راحتی با کنترل کامل باطن + کنترل کامل بر همه چیز در طراحی سایت مدیریت کنید.
یکی از بزرگترین بازدارنده های کنترل نسخه، خط فرمان است. اما با پلنت شما یک رابط کاربری گرافیکی دارید که برای نرمافزارهای نرمافزاری بسیار کارآمد در طراحی سایت است. گیاه حتی یک طرح رایگان ارائه می دهد که می توانید آنرا آزمایش کنید تا ببینید آیا در طراحی سایت دوست دارید. هر کسی که کار طراحی سایت حرفه ای می کند می تواند زمان زیادی را صرف اجرای این پلت فرم کند.

طراحی سایت

انیمیشن ها در طراحی سایت

انیمیشن برای کار طراحی سایت مدرن به کار می رود. اگر شما یک مشتری را برای یک مشتری ساختید، ممکن است برخی از انیمیشن ها را در طرح های خود نیز در طراحی سایت انتظار داشته باشید. چند برنامه وجود دارد که می توانید انتخاب کنید، اما اصل انتخاب من انتخاب طراحی سایت است. این مک فقط مانند اسکتچ است اما احتمالا بهترین نرم افزار انیمیشن در طراحی سایت خارج از آن است.
شما به راحتی می توانید فایل های پی اس دی را به پرنسیپل در طراحی سایت وارد کنید و از آن عناصر برای انیمیشن استفاده کنید. یک راه عالی برای اضافه کردن برخی از زندگی به برنامه های موبایل شما و یا طراحی سایت.

طراحی سایت

ابزار نمونه سازی در طراحی سایت

هنگامی که به نمونه اولیه دیجیتال می آید، انتخاب زیادی برای شما در طراحی سایت وجود دارد. بسیاری از طراحان ترجیح می دهند با استفاده از کاغذ برای وایر فرامینگ شروع کنند، سپس این ایده ها را به نرم افزار برای نمونه های دیجیتالی در طراحی سایت منتقل می کنند. اما اگر دوست دارید کل پردازش را به صورت دیجیتالی انجام دهید.
نگاهی به شکلات در طراحی سایت داشته باشید. این یک ابزار نمونه سازی قدرتمند است که از هر مرحله از فرآیند طراحی سایت با همکاری بین اعضای تیم پشتیبانی می کند. شما می توانید طرح های به اشتراک گذاشته شده، آپلود مدل ها، و حتی صادرات سی اس اس درست در داخل برنامه در طراحی سایت. خیلی باحال!

طراحی سایت

ارائه کننده ها در طراحی سایت

من ابتدا چند ماه پیش به نماینده پرداختم و بلافاصله این ایده را دوست داشتم. هنوز هم به 2018 قوی میرسد و امیدوارم این ابزار برای مدت طولانی در طراحی سایت در دسترس باشد. این یک ابزار همکاری با منبع آزاد برای طراحان است که همه آنها به طور مستقیم در مرورگر شما اجرا می شوند. به سادگی طرح های خود را آپلود و به اشتراک گذاری آنها را با اعضای تیم، مشتریان، هر کس که شما در طراحی سایت می خواهید.
شما می توانید تصمیم بگیرید که مجوز با هر فایل و هر فردی که شما دعوت می کنید. بنابراین ممکن است بعضی از افراد فقط دسترسی به خواندن داشته باشند، در حالی که دیگران می توانند یادداشت ها را با انتقادها در طراحی سایت ترک کنند. این واقعیت که شما می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید، انتخاب عالی من برای همکاری طراحی سایت است.

طراحی سایت

وب فلو در طراحی سایت

بحث زیادی در مورد وب فالو وجود دارد و ممکن است به نظر می رسد فقط یک سازنده طراحی سایت دیداری دیگر. با این حال با وب فلو شما بر روی طراحی سایت، کد و راه اندازی نهایی هر پروژه ای که ساخت می کنید کنترل می کنید. این بسیار بیش از یک ویرایشگر تصویر ساده در طراحی سایت است. این واقعا یک ابزار طراحی سایت دیجیتالی برای طراحان دیجیتالی است.
این به همراه موتور کامل سی ام اس، میزبانی وب و دسترسی به مشتری اگر شما طراحی سایت های خود را برای مشتریان طراحی کنید. احتمالا بهترین ابزار برای هر طراحی سایت نیست، اما مطمئنا ارزش تست آن را دارد اگر زمان داشته باشید.

طراحی سایت

فونت آیکون در طراحی سایت

در حالی که این به لحاظ فنی یک "ابزار" نیست، فکر می کنم فونت های آیکون یک مجموعه بزرگ از ابزارهایی هستند که طراحان طراحی سایت باید از آنها استفاده کنند. طراحان بیشتر فونت های آیکن را به صورت رایگان ایجاد می کنند و آنها را آنلاین در طراحی سایت آزاد می کند. دیگر نیازی نیست که با فونت به عنوان تنها کتابخانه آیکون در طراحی سایت باقی بمانید.
خیلی زیاد وجود دارد، شما فقط باید به دنبال آنها باشید! در اینجا یک لیست کوتاه برای شروع شما هستیم اما در سال آينده فونت آيکون جديد را در طراحی سایت نگاه داريد. ابزارهای گرافیکی رایگان نادر هستند و برای پیدا کردن کسانی که به خوبی کار می کنند در طراحی سایت سخت است.

طراحی سایت

ضرورت استفاده از آیکون ها در طراحی سایت

آیا می خواهید یک راه بهتر برای سازماندهی تمام کسانی که آیکون شما در طراحی سایت دانلود کنید؟ آیکون جار راه حل است. در حال حاضر فقط برای ماکوس در طراحی سایت در دسترس است اما ممکن است به روز رسانی ویندوز در آینده نزدیک باشد. بدون شک بهترین برنامه برای مدیریت آیکون های محلی بدون حفاری از طریق پوشه ها با دست در طراحی سایت است. شما می توانید پوشه های سفارشی خود را در برنامه ایجاد کنید یا حتی آیکن ها را بر اساس نوع در طراحی سایت تگ کنید.
برای مثال، شما می توانید "علامت" را جستجو کنید تا تمام آیکون های چک شده را از همه بسته های آیکون که در اختیار دارید در طراحی سایت قرار دهید. دیوانه برای طراحانی که دوست دارند آیکون های مختلف را امتحان کنند در طراحی سایت مفید است. به علاوه این یک محاکمه آزاد است تا شما چیزی برای از دست دادن نداشته باشید.

طراحی سایت

نتیجه گیری

این ها بعضی از بهترین گزینه های من برای بهترین منابع طراحی سایت هستند که شما آزمایش می کنید. اما همه چیز تغییر می کند و ابزارهای جدیدی هم تمام می شود. بهترین راه برای ماندن در بالای بازی، خواندن وبلاگ ها و دنبال کردن اخبار طراحی سایت است. به این ترتیب شما در مورد تمام گزینه های در دسترس و آنچه که دیگر می توانید برای پروژه های طراحی سایت خود سعی کنید. آیا پیشنهاد دیگری دارید؟ یک نظر با ابزار مورد علاقه خود را بنویسید!

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید